نوشته شده توسط : امیر علوی

آیا امکان رشد مجدد موهای زائد پس از لیزر موهای زائد وجود دارد

>> بررسی رشد مجدد موهای زائد پس از لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد در درمانگاه‌ها و کلینیک‌های معتبر و تایید شده زیبایی پوست و مو، می‌تواند بهترین تاثیر را برای از بین بردن موهای زائد شما را در پی داشته باشد. از بین بردن موهای زائد با لیزر یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش دائمی و همیشگی موهای زائد است. با این حال، میزان حذف مو و تعداد جلسات مورد نیاز برای دستیابی به نتایج مورد نظر، از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود.   رشد مجدد موهای زائد پس از لیزر موهای زائد  

به بیان ساده تر، در زمینه حذف موهای زائد با روش لیزر درمانی "به یک میزان و اندازه برای همه" وجود ندارد. عوامل زیادی وجود دارد که ممکن است اثربخشی حذف موهای زائد با لیزر را تحت تاثیر قرار دهد. از جمله این عوامل می‌توان به نوع پوست افراد، میزان رشد و رنگ موهای زائد ، تکنولوژی و فناوری دستگاه لیزر مورد استفاده و مهارت و میزان تسلط تکنسین و اپراتور هر درمانگاه و کلینیکی اشاره کرد.   رشد مجدد موهای زائد پس از لیزر موهای زائد  

اگر چه این عوامل ممکن است بر روی روش انجام لیزر موهای زائد موثر باشد، اما اگر شما به یک درمانگاه و کلینیک معتبر و  تخصصی زیبایی پوست و مو که مجهز به کادر درمانی مجرب و آموزش دیده و بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2018 باشد، مراجعه کنید؛ نتایج به مراتب بهتری دریافت خواهید کرد.  

>> چگونه دستگاه‌های لیزر موهای زائد کار می کنند؟

برای درک اینکه چرا جلسات متعدد برای دستیابی به نتایج دائمی از بین بردن موهای زائد تعیین می‌شود، باید بدانید که چگونه دستگاه‌های لیزر موهای زائد کار می کنند. در ادامه ما  تکنولوژی و فناوری مورد استفاده  در این زمینه را برای حذف موهای زائد بیشتر توضیح خواهیم داد. با استفاده از تکنولوژی دستگاه‌های مجهز به فناوری پیشرفته لیزر، تکنسین و اپراتور طیف‌ها و پالس‌های متمرکز از نور لیزر را به ناحیه‌ای که می خواهد موهای زائد برداشته شود، می‌تاباند. این طیف‌ها و پالس‌های نور لیزر در یک طول موج خاص تنظیم شده و تنها ملانین‌ و رنگدانه‌های تیره در موهای زائد را مورد هدف قرار می‌دهد و آنها را از بین می‌برد. اشعه‌های لیزر مستقیما به سمت فولیکول‌های مو می‌رود و آنها را از ریشه از بین می‌برد تا مجددا رشد نکنند. با این حال، لیزر تنها می تواند موهای زائد رشد یافته را مورد هدف قرار دهد، و تکنولوژی و فناوری‌های دستگاه‌های لیزر قدیمی تنها می‌توانستند موهای زائد افرادی که دارای موهای تیره و پوست‌های روشن بودند را از بین ببرند. به همین دلیل است که برای رسیدن به نتایج بهتر، پزشک متخصص جلسات متعدد لیزر موهای زائد را برای افراد مختلف تعیین می‌کند.  

>> لیزر موهای زائد چه تاثیری می‌گذارد؟

>>> مراحل رشد مو

مو نه به صورت پیوسته، بلکه به صورت مرحله‌ای  رشد می‌کند، معمولا هر  4 تا 6 هفته بسته به قسمت و ناحیه‌‌ی بدن ، رشد تازه ای از مو اتفاق می‌افتد. در طول این دوره‌ها، سه مرحله مجزا و متمایز برای رشد موهای افراد وجود دارد:

  1. مرحله آناژن (مرحله رشد)
  2. مرحله کاتاژن (مرحله میانی)
  3. مرحله تلوژن (استراحت)

  فرآیند لیزر موهای زائد فقط در مرحله‌ی آناژن موثر است. خبر خوب این است که تقریبا 75٪ از موهای بدن شما در این مرحله رشد می‌کنند، زیرا طولانی‌ترین چرخه رشد موها در مرحله آناژن قرار دارد. از آنجایی که هر مویی را نمی‌توان در هر جلسه  با لیزر موهای زائد مورد هدف قرار داد، متوجه خواهید شد که برخی از موها چند هفته پس از اولین جلسه شروع فرآیند لیزر درمانی دوباره رشد می کنند. با این حال، موهای بیشتر و بیشتری در جلسات بعدی در مرحله‌ی آناژن مورد هدف  قرار می‌گیرند، که باعث کاهش کلی موها و  صاف و نرم شدن پوست می‌شود. به طور سنتی، لیزر موهای زائد تنها برای یک نوع از پوست و رنگ مو موثر بود. این به این دلیل است که تکنولوژی اولیه دستگاه‌های لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، لیزر موهای زائد صورت، لیزر موهای زائد زیر بغل، لیزر موهای زائد بیکینی، لیزر موهای زائد پا و لیزر موهای زائد بدن به صورت کلی تنها برای رنگ‌های متضاد پوست و مو یعنی موی تیره و پوست روشن موثر بود. این محدودیت باعث شده بود که تا چند سال پیش همه مردم تمایلی به از بین بردن موهای زائد خود با تکنولوژی و فناوری دستگاه‌های لیزر موهای زائد نداشته باشند و همگان از این روش و راهکار نوین و موثر استقبال نمی‌کردند. با این حال، امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری دستگاه‌های مجهز به فناوری لیزر برای از بین بردن موهای زائد همگان قابل دسترس هستند. فناوری و تکنولوژی دستگاه‌های لیزر موهای زائد امروزی، بدون توجه به نوع پوست و رنگ موی افراد موهای زائد آنها را مورد هدف خود قرار می‌دهند.  

>> دستگاه‌های IPL چگونه کار می‌کنند؟

این دستگاه‌ها جایگزینی ارزان برای دستگاه‌های لیزر موهای زائد هستند. این دستگاه‌ها مجهز به فناوری لیزر نیستند بلکه دارای فلش لامپ‌های زنون هستند که نور چند طول موجی را برای از بین بردن موهای زائد به موضع مورد نظر می‌فرستند. پوست‌های روشن و موهای تیره ممکن است از این روش جواب بگیرند ولی این روش برای افراد دارای پوست تیره و موهای روشن زیاد جواب نمی‌دهد. به هر حال  لیزر سریع تر و موثرتر است. با استفاده از لیزر شما در زمان و پول خود صرفه جویی می‌کنید. تکنولوژی و فناوری لیزر قابل آموزش به تکنسین‌ها و اپراتورها است. بنابراین، اگر به دنبال گرفتن بهترین نتایج برای  حذف موهای زائد خود هستید از روش لیزر موهای زائد استفاده کنید. اما تکنولوژی و فناوری مورد استفاده دستگاه‌های لیزر موهای زائد بسیار اهمیت دارد. بنابراین در انتخاب درمانگاه و کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو توجه زیادی داشته باشید. اگر می‌خواهید بهترین نتیجه و کمترین عوارض را از این روش بگیرید حتما به مراکز و کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و مو مراجعه کنید. در این مراکز پزشکان متخصص زیبایی پوست و مو حضور دارند و به شما بهترین مشاوره‌ها قبل از شروع فرآیند لیزر درمانی و بهترین توصیه‌های در حین و پس از فرآیند را می‌دهند و همواره در کنار شما حضور دارند. همچنین کادر درمانی تمامی نکات ایمنی و بهداشتی را قبل در حین و پس از فرآیند برای بیماران و مراجعه کنندگان رعایت می‌کند تا تجربه‌ای بی نظیر از حضور در این مراکز کسب کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

10 مسئله که باید در مورد لیزر موهای زائد بدانید

>> 10 مسئله در مورد لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یک راهکار و روش نوین برای از بین بردن موهای زائد است. قبل از شروع فرآیند لیزر درمانی برای از بین موهای زائدتان چند چیز وجود دارد که همه باید آنها را بدانند. ما 10 مسئله اصلی را که باید قبل از انجام لیزر موهای زائد بدانید، ذکر کرده ایم، که با دانستن آنها می‌توانید بهترین نتیجه را بگیرید.  

10 مسئله در مورد لیزر موهای زائد

 

1- لیزر موهای زائد چگونه کار می کند.

در حالی که ما دوست داریم ادعا کنیم که این یک روش جادویی است، ولی واقعیت این است که از بین موهای با لیزر یک روش کاملا علمی و اصولی است! به عبارت ساده‌تر، این کار به این صورت انجام می‌شود: برای از بین بردن موهای زائد هر قسمتی از بدن پرتو لیزر دستگاه‌های مجهز به این فناوری مستقیم به سمت رنگدانه‌های فولیکول‌های موی آن قسمت، تابیده می‌شود. لیزر موهای زائد در شاخه پزشکی زیبایی پوست و مو قرار می‌گیرد و تحت نظارت قوانین سختگیرانه مجامع پزشکی قرار دارد. قبل از مراجعه به هر درمانگاه و کلینیک زیبایی پوست و مو برای لیزر درمانی حتما مطمئن شوید که آن مرکز مجهز به جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2018 باشد.   10 مسئله در مورد لیزر موهای زائد

2- قبل از لیزر موهای زائد از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید پرهیز کنید.

اگر در دو هفته قبل از لیزر موهای زائد، پوستتان در معرض نور مستقیم خورشید قرار گرفته باشد، در این مراکز از پذیرش شما امتناع می‌کنند چرا که در این صورت اشعه‌های لیزر هر کدام از رنگدانه‌های روی پوست شما را می‌سوزاند. اگر دوست دارید در فصل تابستان در کنار ساحل دریا یا استخرهای روباز آفتاب بگیرید؛ بهتر است فصل پاییز یا زمستان را برای اینکار انتخاب کنید.  

3- پوست خود را قبل از لیزر موهای زائد برنزه نکنید.

هرگز قبل از لیزر موهای زائد پوست خود را برنزه نکنید. کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و مو که دارای مجوز و تایید شده هستند؛ هرگز افرادی که پوست خود را مدت کوتاهی قبل از مراجعه به این مراکز برنزه کرده‌اند؛ پذیرش نمی‌کنند. چرا که اشعه‌های لیزر پوست برنزه را می‌سوزانند و عوارض و مشکلات بدی را برای پوست این اشخاص در پی دارند.  

4- قبل از لیزر موهای زائد ناحیه مورد نظر را با تیغ اصلاح کنید اما وکس نزنید.

12 تا 14 ساعت قبل از لیزر درمانی، موهای زائد قسمتی از پوست بدنتان که قرار است اشعه‌های لیزر بر روی آنها تابیده شود؛ با تیغ اصلاح کنید. چرا که قرار نیست اشعه‌های لیزر به مدت طولانی بر روی پوست تابیده شود تا آن ناحیه مورد نظر را دچار سوختگی کند. اشعه‌های لیزر بر فولکول‌های ریشه مو تابیده می‌شود و آنها را از ریشه از بین می‌برد.  

5- قبل از لیزر موهای زائد از کرم مرطوب کننده استفاده نکنید.

در روز شروع لیزر درمانی باید پوست شما کاملا حالت طبیعی خود را داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که در آن روز پوست شما تمیز و عاری از وجود هر گونه کرم مرطوب کننده و دئودورانت بر روی آن باشد، این مسئله حتی باید تا 24 ساعت بعد از لیزر موهای زائد هم رعایت شود.  

6- در مشاوره قبل از لیزر موهای زائد با پزشک مربوطه صادق باشید.

در درمانگاه‌ها و کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و زیبایی، قبل از شروع لیزر موهای زائد پزشک متخصص با بیمار و شخص مراجعه کننده ملاقات کرده و اطلاعاتی از بیماری‌های قبلی و فعلی پوستی وی می‌گیرد. صداقت داشتن و در جریان قرار دادن پزشک متخصص از تمامی بیماری‌ها و اطلاعات پزشکی خود، روند و جریان درمان را بهتر و مطابق میل شما پیش خواهد برد. چرا که پزشک متخصص این اطلاعات پزشکی در مورد شما را به همراه نوع پوست‌تان، در اختیار تکنسین و اپراتورهای مجرب، کارآزموده و آموزش دیده قرار می‌دهد تا بهترین نتیجه را بگیرید.  

7- انتظارات معقولانه از فرآیند لیزر موهای زائد خود داشته باشید.

قرار نیست در جلسه اول به نتیجه ایده آل و مورد انتظار خود برسید؛ این کار زمانبر است. همچنین نباید از هر روش درمانی‌ای انتظار داشته باشید که 100 درصد انتظارات و توقعات شما را برآورده کند. لیزر موهای زائد هم یک روش درمانی مثل دیگر روش‌های درمانی است و دریافت نتیجه مطلوب و مورد انتظار از آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. رشد مجدد موها در این روش به طور کامل از بین نمی‌رود، بلکه بسیار کمتر نسبت به دیگر روش‌ها می‌شود. برخی از عوامل بیولوژیکی و هورمون‌ها که برای هر فردی نسبت به فرد دیگر متفاوت است در رشد مجدد موها نقش دارد.

 

8- برای گرفتن نتیجه مطلوب از لیزر موهای زائد ثابت قدم باشید.

برای گرفتن بهترین نتایج از لیزر موهای زائد، در فواصل زمانی‌ای که تکنسین و اپراتور برای از سرگیری ادامه روند درمان تعیین می‌کند؛ حتما مراجعه کنید. از بین بردن موهای زائد با لیزر در یک جلسه اتفاق نمی‌افتد؛ بسته به محل درمان، نوع پوست افراد و میزان موهای زائد ناحیه مورد نظر؛ تعداد جلسات درمانی متغیر است. لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، لیزر موهای زائد زیر بغل، لیزر موهای زائد پا، لیزر موهای زائد صورت، لیزر موهای زائد بیکینی و لیزر موهای زائد بدن به طور کلی، برای هر قسمت تعداد جلسات متفاوتی نسبت به قسمت دیگر و نسبت به تعداد مو و نوع پوست افراد تعیین می‌شود.  

9- برای بعد از لیزر موهای زائد، از محصولات توصیه شده استفاده کنید.

پوست هر کدام از قسمت‌های تحت تاثیر اشعه‌های لیزر قرار گرفته ممکن است در مواجهه با گرما و حرارت نور خورشید تحت تاثیر قرار گیرد. به همین دلیل پزشک متخصص با توجه به نوع پوست هر فرد و میزان تحت تاثیر قرار گرفتن پوست او محصولات مراقبتی‌ای برای او تجویز کند. افراد حتما باید از محصولات مراقبت از پوستی توصیه شده توسط پزشک متخصص استفاده کنند. به یاد داشته باشید که پوست بدن شما بعد از لیزر درمانی تا 48 ساعت نسبت به حرارت و گرمی خورشید حساس است که در این زمان باید از آرایش کردن اجتناب کنید و از کرم‌های ضد آفتاب با SPF بالای 50 استفاده کنید.  

10- بعد از لیزر موهای زائد از ورزش کردن و دوش گرم گرفتن اجتناب کنید

ورزش کردن و دوش گرم گرفتن، هر دو فعالیت دمای بدن شما را افزایش می دهد و باعث می‌شود تا بدن‌تان عرق کند تا زمینه‌ی بالقوه‌ی رشد باکتری در آن ناحیه ایجاد شود. این امر می تواند منجر به عفونت یا رشد مجدد موهای زائد شود. بنابراین توصیه می شود حداقل 24 ساعت پس از لیزر موهای زائد از انجام هر گونه فعالیتی که ممکن است دمای بدن شما را افزایش دهد و فولیکول‌های مو را دردناک کند، خودداری کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیزر موهای زائد پا و مزایای آن

>> چرا باید برای از بین بردن موهای زائد پا از لیزر موهای زائد استفاده کنیم؟

لیزر موهای زائد پا بهترین روش برای زنان برای داشتن پاهای صاف، نرم و کاملا بدون مو است. چرا که همه زنان بی شک عاشق پاهای صاف و کاملا بی مو هستند. برای مدت زمان طولانی‌ای تنها دو گزینه اصلی برای زنان برای از بین بردن موهای زائد پاهایشان وجود داشت: تراشیدن با تیغ یا وکس زدن. تراشیدن موهای زائد پا در زیر دوش و حمام به عنوان بزرگترین قسمت بدن کاری خسته کننده و ضجرآور است که تمام وقت شما را می‌گیرد.   لیزر موهای زائد پا

  هرچند به نظر می‌رسد که اصلاح موهای زائد پا با تیغ کار راحتی باشد ولی واقعا کار سختی است. مهم نیست هر چند وقت یکبار موهای پایتان را اصلاح کنید، آن چیزی که مهم است، فقط چند روز قبل از رشد مجدد موهای پایتان است. ذکر نکاتی چون جوش‌های قرمز رنگ، در آوردن موهای دردناک و خارش بعد از اصلاح موهای زائد پا با تیغ هم خالی از لطف نیست.  

>> لیزر موهای زائد پا بهتر از وکس زدن و تیغ زدن

حال تصور کنید که زمان زیر دوش رفتن و استحمام خود را نصف کنید. در نظر بگیرید چه چیزی می‌تواند شما را از بیدار شدن خواب صبحگاهی خوشحال و یا چه چیزی می‌تواند شما را از بیدار شدن خواب صبحگاهی پشیمان کند.   لیزر موهای زائد پا

  لیزر موهای زائد پا بهترین خبری است که شما از آن استقبال خواهید کرد. با لیزر موهای زائد پا دیگر تا مدت‌ها خیالتان از رشد مجدد موهای زائد این ناحیه راحت می‌شود و دیگر استحمام صبحگاهی لذت بخشی تجربه خواهید کرد. اما وکس زدن هم می‌تواند برای مدت طولانی پاهای شما را نرم تر کند، اما به قیمتش نمی‌ارزد. درست است که وکس زدن به نسبت تیغ زدن، موها را بهتر از ریشه جدا می‌کند و مدت زمان طولانی تری به نسبت اصلاح با تیغ طول می‌کشد تا مجددا موها رشد کنند اما به درد و قیمت آن نمی‌ارزد و همچنان بهترین روش لیزر موهای زائد است. چرا که در وکس زدن ممکن است پوست افراد بسوزد و پس از آن شل شود یا از فرم و شکل اولیه خود درآید. لیزر موهای زائد اگر در کلینیک و مراکز تخصصی زیبایی پوست و مو انجام شود، تاثیر بهتری می‌گذارد. چرا که در آنجا این عمل زیر نظر پزشک متخصص زیبایی پوست و مو و توسط اپراتور و تکنسین‌های مجرب، کارآزموده و آموزش داده شده انجام می‌شود. مراجعه به مراکز غیر مجاز و زیر نظر تکنسین و اپراتورهای آموزش ندیده ممکن است ضررهای جبران ناپذیری به سلامتی شما وارد کند.  

>> لیزر موهای زائد پا چطور کار می‌کند؟

قبل از لیزر موهای زائد نباید پوست خود را برنزه کرده و در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید. قبل از اینکه فرآیند لیزر موهای زائد پا شروع شود، پزشک متخصص زیبایی پوست و مو نوع پوست شما را تعیین می‌کند. چرا که نوع پوست در تعیین اینکه برای از بین بردن موهای زائد از چه دستگاهی استفاده، تا چه میزان اشعه لیزر تابیده شود و قیمت و تعداد جلسات مراجعه چقدر باشد؛ مهم است. این نکات در اختیار اپراتور یا تکنسین مجرب و آموزش دیده قرار می‌گیرد تا او بتواند به بهترین نحو ممکن بدون آسیب زدن به پوستتان موهای زائد پاهایتان را با لیزر از بین ببرد. در حین لیزر درمانی هم اپراتور و هم شخص بیمار و مراجعه کننده باید عینک مخصوص بزنند تا اشعه‌های لیزر آسیبی به چشمان افراد نزند. اشعه‌های لیزر به صورت متمرکز بر روی رنگدانه‌های فولیکول مو تابیده می‌شود و آنها را از بین می‌برد. این اشعه‌ها تنها به سطح خارجی پوست و تا ریشه‌های مو نفوذ می‌کند و آسیبی به سطوح داخلی پوست و اندام داخلی نمی‌زند. قیمت لیزر موهای زائد پا بسته به نوع پوست افراد دارد. چرا که این روش برای پوست‌های روشن به نسبت پوست‌های تیره زودتر جواب می‌دهد و افرادی که پوست‌های تیره دارند باید جلسات بیشتری به نسبت افراد دارای پوست‌های روشن مراجعه کنند و هزینه بیشتری متقبل شوند. برای پوست‌های تیره چون گرما و حرارت را زودتر جذب می‌کنند لیزر درمانی باید توسط تکنسین و اپراتور مجرب انجام شود تا او با تابیدن طیف نور کمتر لیزر از سوختگی آن پس از آن جلوگیری کند. برای افرادی که آستانه تحمل و درد پایین تری دارند قبل از تابش اشعه‌های لیزر بر روی پاهایشان از ژل بی حس کننده استفاده می‌کنند. هرچند پوست این افراد در جلسات بعدی به درد اندک لیزر موهای زائد عادت کرده و دیگر نیازی به استفاده از این مواد در جلسات بعدی ندارند.  

>> آیا لیزر موهای زائد روش و راهکاری رایج و معمول است؟

لیزر موهای زائد به عنوان یک روش حذف مو، نسبتا جدید است. هرچند در ابتدا دستگاه‌های معدودی با قابلیت تابش طیف نور کمی از لیزر تنها برای از بین بردن موهای زائد قسمت‌های معدودی از بدن وجود داشت اما در طول این سال‌ها با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه‌های لیزر موهای زائد جدیدتر و پیشرفته تر در اختیار افراد قرار گرفته است. به طوری که در مراکز و کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و مو جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2018 برای از بین بردن موهای زائد تمام قسمت‌های بدن وجود دارد. لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، لیزر موهای زائد زیر بغل، لیزر موهای زائد صورت، لیزر موهای زائد بیکینی، لیزر موهای زائد پا و لیزر موهای زائد بدن به طور کلی در تمامی این کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و مو و با بهترین دستگاه‌ها کاملا با رعایت شرایط ایمنی و بهداشتی صورت می‌گیرد تا شخص بیمار و مراجعه کننده بهترین بازخورد و نتیجه را از حضور خود به این مراکز بگیرد. امروزه از بین بردن موهای زائد با لیزر به عنوان یک روش دائمی، همیشگی و بسیار موثر شناخته می‌شود و این باعث شده است که این شیوه رایج ترین روش حذف موها شود. همانطور که مردم از وکس زدن احساس درد می‌کنند و از اصلاح کردن با تیغ خسته می‌شوند، اما هنوز هم می‌خواهند پاهای بی مو و صاف داشته باشند، لیزر موهای زائد در حال حاضر بهترین گزینه برای از بین بردن موهای زائد است. با لیزر موهای زائد علاوه بر از بین بردن موهای زائد، اصلاح منافذ پوست هم صورت می‌گیرد. این مسئله باعث می‌شود تا پس از پایان دوره درمانی پوستی صاف و درخشان داشته باشید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

وکس، تیغ یا لیزر موهای زائد بهتر است؟

>> وکس، تیغ یا لیزر موهای زائد بهتر است

لیزر موهای زائد روشی نوین و ایده آل برای از بین موهای زائد افراد است. هم مردان و هم زنان می‌توانند از این روش برای از بین بردن موهای زائد قسمت‌های مختلف بدن خود استفاده کنند. لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، لیزر موهای زائد پا، لیزر موهای زائد زیر بغل، لیزر موهای زائد صورت، لیزر موهای زائد بیکینی و لیزر موهای زائد بدن به صورت کلی برای همه افراد با هر جنسیتی می‌تواند انجام شود.   وکس، تیغ یا لیزر موهای زائد بهتر است؟  

هر چند توصیه می‌شود که این کار حتما در مراکز و کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و مو انجام شود. چرا که در این مراکز از پزشکان متخصص زیبایی پوست و مو و تکنسین و اپراتورهای مجرب، کارآزموده و آموزش دیده بهره می‌گیرند. همچنین در این مراکز از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2018 استفاده می‌شود. دستگاه‌ هایی که هر کدام برای از بین بردن موهای زائد قسمت خاصی از بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین میزان و مقدار تابش اشعه‌های لیزر از این دستگاه‌ها برای هر نوع پوستی متفاوت و متغیر است.   وکس، تیغ یا لیزر موهای زائد بهتر است؟

  همه این موارد توسط پزشک متخصص زیبایی پوست و مو در این مراکز و کلینیک‌های تایید شده و دارای مجوز از وزارت بهداشت مشخص شده و به اپراتور و تکنسین‌های آموزش دیده آنجا منتقل می‌شود تا هیچ گونه سوختگی یا مشکل پوستی حادی برای شخص مراجعه کننده و بیمار پس از لیزر درمانی ایجاد نکند. با این حال در ایران شاید لیزر موهای زائد دیرتر از سایر کشورها به عنوان یک روش اصولی، علمی و کاملا موثر برای از بین بردن موهای زائد مورد استفاده قرار گرفته است و هنوز عده‌ای از مردم روش‌های قدیمی تر برای از بین بردن موهای زائد خودشان را به این روش کاملا بی خطر، ایمن، موثر و بدون درد ترجیح دهند. اگر هنوز تردید دارید که کدام روش بهتر است و کدام روش بدتر، ما در این مقاله از بین بردن موهای زائد با لیزر، وکس و تیغ زدن را بررسی  و مزایا و معایب هر کدام را ذکر کرده ایم تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.    

>> از بین بردن موهای زائد با دستگاه‌های لیزر

در روش لیزر موهای زائد، دستگاه‌های مجهز به فناوری لیزر با تابش پرتوهای لیزر در طول موج‌های مختلف به طور مستقیم به رنگدانه‌های موجود در فولیکول مو حمله کرده و آنها را از ریشه می‌سوزاند. از بین رفتن فولیکول مو از ریشه باعث کاهش دائمی و همیشگی موهای زائد می‌شود. پس از چند هفته و تکمیل مراحل درمانی تمامی موهای زائد قسمت مورد نظر حذف می‌شوند. البته مدت زمان مراحل درمانی در لیزر موهای زائد برای پوست‌های تیره به نسبت موهای روشن بیشتر طول خواهد کشید. مزایای لیزر موهای زائد : حذف موهای زائد با لیزر برای کاهش دائمی آنها یک روش بسیار عالی است. لیزر درمانی اگر در مراکز و کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و مو و زیر نظر پزشک متخصص و تکنسین و اپراتور مجرب، کارآزموده و آموزش دیده انجام شود، باعث ایجاد کمترین آسیب و ناراحتی برای پوست ناشی از تابش اشعه‌های لیزر می شوند و در مقایسه با وکس زدن فشار بسیار ملایم تری برای پوست دارد. بیشتر مراجعه کنندگان و بیماران به حداقل 6-12 جلسه درمانی در طول ماه نیاز دارند تا بتوانند به درمان‌های تکمیلی و مراقبت‌های پس از لیزر موهای زائد بر روی پوستشان بپردازند. این یعنی هزینه از بین بردن موهای زائد در دراز مدت به نسبت روش‌های دیگر بسیار کمتر برای مراجعه کنندگان و بیماران تمام خواهد شد، چرا که این یک روش دائمی است. معایب لیزر موهای زائد: از بین بردن موهای لیزر می‌تواند برای افراد دارای موهای قرمز، بلوند، سفید یا خاکستری به دلیل عدم وجود رنگدانه، تاثیر بسیار کمتری داشته باشد و مدت زمان بیشتری طول بکشد تا آنها به نتیجه دلخواه و مورد نظر خود دست پیدا کنند. احساس برخورد اشعه‌های لیزر به پوست مشابه احساس برخورد کش با آن است و بسیار درد اندک و کمی دارد که این احساس هم فقط در جلسه اول به فرد مراجعه کننده و بیمار منتقل می‌شود و پس از جلسه اول در جلسات بعدی هم این احساس را نخواهند داشت. با این حال برای افرادی که آستانه تحمل و درد کمتری دارند در کلینیک‌های تخصصی از ژل‌های بی حس کننده برای آنها استفاده می‌شود تا هیچ گونه درد و نارحتی‌ای در طول درمان احساس نکنند.  

>> از بین بردن موهای زائد با وکس زدن

وکس زدن به عنوان روشی معمول برای حذف موهای زائد در میان مردم شناخته می‌شود. در این روش با ریختن موم گرم، مو از ریشه کنده می‌شود. موم داغ به طور مستقیم بر روی پوست ریخته می‌شود و قبل از اینکه خنک شود، در جهت مخالف رشد مو، آنها کنده می‌شوند. پس از برداشتن موم، پوست بسیار صاف و نرم می‌شود. مزایای وکس زدن: مو از ریشه و بسیار سریع و فوری حذف و پوست صاف و نرم می‌شود. با این حال، رشد مجدد موهای زائد معمولا پس از 2-3 هفته باز می‌گردد. معایب وکس زدن: چون موم داغ بر روی پوست ریخته می‌شود، باعث قرمزی، درد، تورم و سوزش به خصوص برای پوست‌های حساس می‌شود. هرچند استفاده از این روش برای نقاط حساس بدن مثل قسمت‌های داخلی ناحیه تناسلی، غدد لنفاوی زیر بغل و بافت پستان، آسیبی وارد نمی‌کند، اما به دلیل مرطوب بودن پوست این نواحی، باعث ایجاد چرک، عفونت، درد و تورم در این نواحی می‌شود.  

>> از بین بردن موهای زائد بدن با تیغ

اصلاح کردن با تیغ برای از بین بردن موهای زائد برای مردان و زنان یک روش معمول است و تقریبا همه افراد حداقل یک بار از این روش استفاده کرده اند. در ادامه مقاله به مزایا و معایب استفاده از این روش برای از بین بردن موهای زائد می‌پردازیم. مزایای تیغ زدن: از بین بردن موهای زائد و اصلاح با این روش بسیار آسان و در دسترس است. هر مرد و زنی به راحتی و تنهایی می‌تواند در حین استحمام از این روش برای از بین بردن موهای زائد هر قسمتی از بدن خود استفاده کند. معایب تیغ زدن: استفاده از این روش ممکن است خطرناک باشد. چون تیغه‌های تیز تیغ اصلاح به صورت مستقیم با رگ‌های بدن در ارتباط است و ممکن است اشتباهی باعث بریدگی قسمتی از بدن خود شده و زخم و جراحتی در آن قسمت ایجاد کنید. همچنین این تیغ‌ها باعث ایجاد آلودگی‌های زیست محیطی شود؛ چون بازیافت کردن آنها به سادگی صورت نمی‌پذیرد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

ممنوعیت لیزر موهای زائد برای این 12 دسته از افراد

>> برای 12 گروه از افراد، لیزر موهای زائد توصیه نمی‌شود.

لیزر موهای زائد یک راه مناسب برای از بین موهای زائد است. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و ورود دستگاه‌های جدید مجهز به فناوری لیزر برای از بین بردن موهای زائد، تاثیر گذاری و ایمنی این روش افزایش یافته است. دستگاه‌های مختلفی برای لیزر درمانی وجود دارد که هر کدام مکانیسم خاص خود را برای از بین بردن موهای زائد دارند. برای هر نوع پوستی یک نوع دستگاه مناسب است.   12 گروه از افرادی که لیزر موهای زائد به آنها توصیه نمی‌شود  

بنابراین مشاوره قبل از لیزر موهای زائد توسط پزشک متخصص و تشخیص اینکه هر فرد چه نوع پوستی دارد و برای آن نوع پوست چه دستگاهی مناسب است؛ از اهمیت بالایی برخوردار است. در کلینیک‌ها و مراکز زیبایی پوست و موی معتبر و تایید شده علاوه بر حضور پزشک متخصص زیبایی پوست و مو و تکنسین و اپراتورهای مجرب، کار آزموده و آموزش دیده، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2018 برای بیماران و مراجعین وجود دارد تا فرد تحت درمان در این کلینیک‌ها و مراکز، بهترین بازخورد را دریافت کند.   12 گروه از افرادی که لیزر موهای زائد به آنها توصیه نمی‌شود

  دستگاه‌های لیزر موهای زائد Alexandrite، Diode، Nd-YAG، Elight و IPL هرکدام دارای تکنولوژی و فناوری متفاوتی برای انواع پوست‌ها و موهای متفاوتی ساخته شده است. دستگاه لیزر موهای زائد Alexandrite (الکساندرایت) و Diode (دیود) برای افرادی که پوست روشن دارند و دستگاه Nd-YAG (ان-دی/یگ) با طول موج بلند برای افرادی که پوست تیره دارند؛ بهتر عمل می‌کند. دستگاه‌های Elight و   IPLدر واقع دستگاه‌های لیزری نیستند بلکه در اصل فلش لامپ‌های زنون هستند که نور چند طول موجی را تولید و برای از بین بردن موهای زائد به روی پوست افراد ارسال می‌کنند. دستگاه Elight همان دستگاه IPL است که با دستگاه RF یا رادیو فرکانسی ترکیب شده است. روش‌های زیادی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد اما هیچ کدام به صورت قطعی و دائمی این کار را انجام نمی‌دهد که از بین آنها لیزر موهای زائد موثرتر و بهتر است. با این حال این روش برای همگان توصیه نمی‌شود. در ادامه مقاله به افرادی که استفاده از دستگاه‌های لیزر برای سلامتی شان ممکن است خطرناک باشد و استفاده از آن به آنها توصیه نمی‌شود را معرفی می‌کنیم.

 

>> 12 گروه از افرادی که لیزر موهای زائد به آنها توصیه نمی‌شود.

1- لیزر موهای زائد برای افرادی که موهای کرکی و روشن (سفید، قرمز و خاکستری) و پوست تیره دارند؛ توصیه نمی‌شود. تعیین رنگ هر مویی در بدن به وسیله‌ی رنگدانه‌ای به نام ملانین صورت می‌گیرد. دستگاه‌های لیزر موهای زائد هم مکانیسم اثرشان بمباران و نابود ساختن ملانین یا رنگدانه موجود در مو است. آنها در واقع برای از بین بردن موهای زائد فولیکول‌های آن را از بین می‌برند. بنابراین تشخیص و اثر اشعه‌های لیزر بر ملانین یا رنگدانه‌های موهای روشن سخت و کم است و به خوبی آنها را از بین نمی‌برند.  برای پوست‌های تیره هم این روش توصیه نمی‌شود چرا که این نوع از پوست‌ها انرژی زیادی از دستگاه لیزر می‌گیرد و نمی‌گذارد انرژی این اشعه‌ها به موی زائد برای از بین بردنشان برسد. بهترین نوع پوست و مو برای از بین بردن موهای زائد با لیزر پوست روشن با موهای ضخیم و تیره است. 2- لیزر موهای زائد برای افرادی که برنزه کرده‌اند، توصیه نمی‌شود. بهتر است تا 2 یا 3 ماه قبل از لیزر درمانی، پوست خود را با نور خورشید و یا دستگاه‌های سولاریوم برنزه نکنید. چرا که پوستی که برنزه می‌شود، انرژی، توان و حرارت بیشتری از دستگاه لیزر موهای زائد طلب می‌کند و این امر موجب سوختگی این نوع از پوست‌ها می‌شود. 3- لیزر موهای زائد زیر بغل و لیزر موهای زائد صورت برای افرادی که در این ناحیه تبخال فعالی دارند باید قبل از شروع درمان به پزشک متخصص اطلاع داده شود. چرا که پزشک متخصص برای جلوگیری از انتشار ویروس این تبخال‌ها برای آنها قبل و بعد از لیزر درمانی داروهای ضد ویروسی تجویز می‌کند. 4- لیزر موهای زائد برای افرادی که زخم عفونی دارند؛ توصیه نمی‌‎شود. لیزر موهای زائد بدن برای افرادی که دارای زخم عفونی هستند؛ باعث انتشار و سرایت عفونت این زخم‌ها به سایر نقاط بدن می‌شود. 5- لیزر موهای زائد برای زنان باردار و شیرده توصیه نمی‌شود. هنوز هیچ پژوهشی و یا سند علمی‌ای ثابت نکرده است که تابیدن اشعه‌های لیزر بر روی پوست زنان باردار برای سلامت جنین و زن باردار خطرناک است. اما بهتر است برای جلوگیری از اضطراب، استرس، سوختگی و درد ناشی از انجام این کار برای این دسته از افراد در این دوران جلوگیری شود. 6- لیزر موهای زائد برای افرادی که داروی آکوتان مصرف می‌کنند؛ توصیه نمی‌شود. میزان اثر بخشی لیزر بر روی موهای زائد پوست افرادی که این دارو را مصرف می‌کنند؛ کاهش پیدا می‌کند. از آنجایی که مصرف داروی راکوتان پوست افراد را نازک و حساس می‌کند و ممکن است پوست نازک و حساس شده در مواجهه با اشعه‌های دستگاه‌های لیزری دچار سوختگی، لکه و اسکار پوست شود؛ لیزر موهای زائد برای این افراد توصیه نمی‌شود. 7- لیزر موهای زائد برای افرادی که دچار بیماری‌های پوستی‌ای چون پسوریازیس هستند؛ توسط تکنسین و اپراتورهای غیر مجرب و آموزش ندیده توصیه نمی‌شود. چرا که در صورت اینکه ندانید چه میزان طیف اشعه لیزر را بر روی پوستی که این بیماری را دارد بفرستید باعث سوختگی یا زخم، فعال شدن و یا گسترش این بیماری‌های پوستی خواهید شد. 8- لیزر موهای زائد برای افرادی که سابقه بیماری کلوئید دارند، توصیه نمی‌شود. چرا که اگر آن ناحیه از پوستی که سابقه کلوئید داشته است دچار سوختگی یا زخم شود؛ دوباره گوشت اضافه در می‌آورد. 9- لیزر موهای زائد برای افرادی که پوستشان دارای اگزما و آکنه عفونی است به خاطر احتمال انتشار آنها به دیگر قسمت‌ها و نواحی پوستی شان توصیه نمی‌شود. 10- لیزر موهای زائد برای افرادی که داروی ماینوکسیدیل را مصرف می‌کنند؛ توصیه نمی‌شود. چرا که ماینوکسیدیل و دستگاه‌های لیزر موهای زائد دارای مکانیسم اثر کاملا متضادی هستند. ماینوکسیدیل برای افزایش و رشد مجدد مو تجویز می‌شود، در حالی که دستگاه‌های لیزر برای از بین بردن موهای زائد به کار برده می‌شوند. 11- لیزر موهای زائد برای آن دسته از افرادی که ترکیباتی از فلز طلا در داروهای‌شان وجود دارد؛ توصیه نمی‌شود. چرا که ممکن است اشعه‌های لیزر در برخورد با عناصر و ترکیبات این داروها واکنش منفی نشان دهد؛ بنابراین توصیه می‌شود تا پایان لیزر درمانی مصرف این داروها قطع شود. 12- آخرین گروهی از افراد که استفاده از دستگاه‌های لیزر موهای زائد به آنها توصیه نمی‌شود، مبتلایان به بیماری لوپوس هستند. افرادی مبتلا به این بیماری، به نور حساس هستند و دستگاه‌های لیزر چون هم نور و هم گرما به پوست می‌تابند؛ می‌توانند برای این افراد خطرساز شوند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

مزیت لیزر موهای زائد صورت مردان در مقایسه با تیغ

>> لیزر موهای زائد صورت مردان در مقایسه با تیغ

لیزر موهای زائد روشی مناسب و موثر برای از بین بردن موهای زائد قسمت‌های مختلف بدن است. روشی که به صورت کاملا علمی و اصولی و با استفاده از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2018  در بهترین مراکز و کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و مو انجام می‌شود. البته مکان‌های دیگر غیر مجاز و تایید نشده‌ای هستند که این کار را انجام می‌دهند که مراجعه به این مکان‌ها اصلا توصیه نمی‌شود. چرا که این یک کار علمی و اصولی است و باید توسط پزشکان متخصص زیبایی پوست و مو و تکنسین و اپراتورهای مجرب، کارآزموده و آموزش دیده انجام شود.   مزیت لیزر موهای زائد صورت مردان در مقایسه با تیغ  

هر دستگاه لیزر و اندازه و مقدار تابش آن برای هر نوع پوست و موی قسمت‌های مختلف بدن متفاوت است. اگر شخص بیمار و مراجعه کننده قبل از شروع لیزر موهای زائد توسط پزشک متخصص مشاوره نشود و نوع پوست و موی او به تکنسین و اپراتور منتقل نشود، ممکن است بر اثر استفاده از دستگاه نامناسب و نامتناسب و مقدار تابش اشعه آن، پوست وی دچار سوختگی شده و نتواند به نتیجه مطلوب برسد. این مسئله برای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، لیزر موهای زائد زیر بغل، لیزر موهای زائد بیکینی، لیزر موهای زائد پا، لیزر موهای زائد صورت و لیزر موهای زائد بدن به صورت کلی صدق می‌کند.   مزیت لیزر موهای زائد صورت مردان در مقایسه با تیغ  

مهمترین و اصلی ترین نکته ایمنی در حین لیزر موهای زائد هم برای اپراتور و تکنسین و هم برای شخص مراجعه کننده و بیمار، زدن عینک مخصوص ایمنی برای جلوگیری از تابش مستقیم اشعه‌های دستگاه لیزر به چشمان و آسیب رساندن به آنها است. این مسئله به خصوص برای لیزر موهای زائد صورت باید رعایت شود.  

>> لیزر موهای زائد صورت مردان

لیزر موهای زائد صورت مردان برای از بین بردن موهای زائد این قسمت از بدنشان بهتر از اصلاح کردن با تیغ است. چرا که با این روش فولیکول‌های موهای صورت از ریشه از بین می‌رود و امکان رشد مجدد آنها برای مدت طولانی تری به تعویق می‌افتد. بنابراین محبوبیت استفاده از این روش به سرعت در میان مردان در حال افزایش است. حذف موهای زائد با لیزر یک روشی ساده و قابل اطمینان است که کاملا به صورت علمی و با دستگاه‌های پیشرفته صورت می‌پذیرد. البته رعایت اصول و قوانینی قبل، در حین و بعد از آن این کار را ایمن‌تر و موثرتر خواهد کرد. در لیزر موهای زائد صورت از دستگاه‌های مخصوصی با پرتو نور و حرارت کمتری برای اینکه آسیبی به پوست حساس صورت نرسد؛ برای از بین ریشه‌ای فولیکول‌های مو صورت استفاده می‌شود. برای پوست‌های روشن صورت این کار بهتر و در جلسات کمتری جواب می‌دهد اما برای پوست‌های تیره از بین موهای زائد صورت نیاز به طی کردن جلسات بیشتری است. این روش بر خلاف اصلاح صورت با تیغ با درد ناشی از بریدن و خونریزی صورت همراه نیست و کاملا ایمن و بدون درد است. ایمنی آن به این شرط است که حتما از عینک مخصوص این کار استفاده شود. چرا که تابش اشعه لیزر به صورت مستقیم بر روی چشم می‌تواند برای سلامتی آن خطر آفرین باشد. در ادامه مقاله شش مزیت از بین بردن موهای زائد با لیزر نسبت به اصلاح آن با تیغ برای مردان ذکر می‌شود.

1- کاهش موی دائمی صورت با استفاده از لیزر موهای زائد

استفاده از لیزر موهای زائد صورت برای مردان به طور چشمگیری از رشد موهای ناخواسته صورت می‌کاهد و پس از آن پوست صورتی صاف و شفاف به آنها هدیه می‌دهد. چرا که اشعه‌های لیزر منافذ پوست را هم اصلاح می‌کند. البته رشد موهای زائد بر روی هر قسمتی وابسته به عوامل بیولوژیکی و فعالیت‌های هورمون‌های بدن است که برای هر فردی نسبت به دیگری متفاوت خواهد بود.  

2- درمانی سریع و کارآمد با لیزر موهای زائد صورت

از بین بردن موهای زائد صورت مردان با لیزر به سرعت اتفاق می‌افتد، بدون اینکه احساس درد و ناراحتی پس از آن داشته باشید. البته پس از لیزر موهای زائد صورت باید تا 24 ساعت استراحت کنید و مراقبت‌های احتیاطی پس از درمان را رعایت کنید تا بهترین نتیجه و کمترین عوارض را دریافت کنید.  

3- کاهش رشد موهای زائد با لیزر موهای زائد صورت

در روش‌های دیگر از بین بردن موهای زائد صورت مثل وکس زدن یا اصلاح با تیغ احساس خفگی به آدم دست می‌دهد یا عرق زیادی می‌کنیم و کلافه می‌شویم. استفاده از این روش‌ها رشد موهای زائد را بعضا بیشتر و پوست را خشک و حساس می‌کند. اما اشعه‌های لیزر با پرتو تابش ضعیف به نوعی موهای زائد را می‌کشد و فولیکول‌های آن را از ریشه می‌سوزاند. این روش مثل روش‌های دیگر موها را از برنمی‌دارد، بلکه از ریشه فولیکول‌های آنها را می‌سوزاند و مانع رشد مجدد آنها می‌شود.  

4- شکل دادن به ریش طراحی کردن آن با لیزر موهای زائد صورت

از لیزر موهای زائد صورت نیز می توان برای شکل دادن و طراحی کردن ریش مردان استفاده کرد. با استفاده از اشعه‌های با قدرت کم لیزر می‌توان از ضخامت و زبری ریش کاست.  

5- جلوگیری از ایجاد جوش و زخم بر روی پوست با استفاده از لیزر موهای زائد صورت

از بین بردن موهای زائد صورت مردان با تیغ موجب ایجاد جوش‌ و زخم‌های ناراحت کننده پس از اصلاح می‌شود. این مسئله به خاطر آسیبی که تیغه‌های تیز تیغ اصلاح بر روی پوست می‌زند و یا حساسیت پوست صورت به مواد نرم کننده و تسهیل کننده برای حرکت سریع تیغه‌های تیز تیغ اصلاح بر روی پوست صورت؛ اتفاق می‌افتد. اما با لیزر موهای زائد صورت همچنین اتفاقات و ناراحتی‌هایی برای پوست صورت مردان اتفاق نمی‌افتد چرا که هیچ فردی دوست ندارد، پوست خود را خراب کند و جلوه‌ی بصری بدی برای آن ایجاد کند.  

6- آسایش و راحتی در آب و هوای گرم با استفاده از لیزر موهای زائد صورت

زندگی کردن و کار کردن در آب و هوای گرم سخت است. حال اگر افرادی که در این آب و هوا و شرایط سخت زندگی می‌کنند و  تعرق شدیدی که این آب و هوا ایجاد می‌کند، موهای زائد صورت و بدن خود را به خوبی از بین نبرند، شرایط زندگی سخت تر و آزار دهنده تر خواهد شد. لیزر موهای زائد بهترین راهکار برای مردانی است که در این محیط کار و زندگی می‌کنند و می‌خواهند از شر موهای زائد صورت و بدن خود خود خلاص شوند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.    

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

آیا لیزر موهای زائد زیر بغل ضرر دارد؟

>> آیا لیزر موهای زائد زیر بغل ضرر دارد؟

لیزر موهای زائد به روشی پرطرفدار برای از بین بردن موهای زائد تبدیل شده است. موهای زائد می‌تواند محلی برای تجمع عوامل بیماری زا برای پوست باشد. بنابراین رعایت بهداشت این ناحیه و از بین بردن آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. هر چند مدت زیادی از ورود این علم و روشی نوین برای حذف موهای زائد بدن نمی‌گذرد اما رفته رفته با پیشرفت علم و تکنولوژی و ورود دستگاه‌های پیشرفته و جدیدتر تاثیر گذاری این روش نوین بالاتر رفته است.   آیا لیزر موهای زائد زیر بغل ضرر دارد؟

  با استفاده از دستگاه‌های مجهز به فناوری لیزر می‌توان موهای زائد تمامی قسمت‌های بدن را به شرط رعایت نکات ایمنی، از بین برد. مثل تمامی روش‌های درمانی این روش درمانی هم باید در مراکز و کلینیک‌های مجاز و به دست متخصصین و تکنسین‌های کارآزموده و مجرب انجام شود. چرا که لیزر موهای زائد روش درمانی‌ای حساس است و رعایت نکردن اصول ایمنی و علمی آن می‌تواند برای سلامت پوست مراجعه کنندگان خطر آفرین باشد. اولین و مهمترین نکته ایمنی برای استفاده از این دستگاه‌ها هم برای تکنسین و اپراتور و هم برای بیمار استفاده از عینک مخصوص است. به خصوص برای لیزر موهای زائد صورت این مسئله باید کاملا رعایت شود.   تزریق ژل به باسن  

نکته بعدی این است که هر دستگاه و هر میزان طیف اشعه‌های لیزر دستگاه‌ها باید متناسب با نوع پوست هر فردی تعیین و استفاده شود. یکی از مزیت‌های مراجعه به کلینیک و درمانگاه‌های تخصصی زیبایی پوست و مو وجود پزشک متخصص در این مراکز است. قبل از شروع فرایند درمانی پزشک متخصص با بیمار صحبت می‌کند و مشاوره‌های لازم راجع به نکاتی که قبل، در حین و بعد از لیزر درمانی باید رعایت کند، مدت زمان درمان و عوارض و مشکلات احتمالی که ممکن است برای پوست فرد بیمار ایجاد کند؛ می‌دهد. پزشک متخصص ابتدا نوع پوست بیمار را تعیین می‌کند و توضیحات لازم را به اپراتور و تکنسین مربوطه می‌دهد تا او در جریان کامل امر قرار گیرد. توضیحاتی راجع به این که برای از بین بردن موهای زائد این بیمار از چه دستگاهی استفاده کند و چه میزان طیف اشعه لیزر را برای این نوع پوست استفاده کند تا پوست فرد مورد نظر دچار سوختگی نشود. در این مراکز و کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و مو از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2018 برای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، لیزر موهای زائد زیر بغل، لیزر موهای زائد بیکینی، لیزر موهای زائد پا، لیزر موهای زائد صورت و لیزر موهای زائد بدن به صورت کلی و سراسری استفاده می‌شود. در این مقاله قصد داریم در مورد لیزر موهای زائد زیر بغل توضیحات و اطلاعات کافی را ارائه دهیم.  

>> واقعیت‌های جالب راجع به لیزر موهای زائد زیر بغل

1- لیزر موهای زائد زیر بغل به غدد لنفاوی آن قسمت آسیبی نمی‌رساند و خطرات و عوارضی برای سلامت پوست این ناحیه ندارد. به این علت که نور و حرارت اشعه‌های لیزر تنها به سطح خارجی پوست نفوذ می‌کند تا فولیکول‌های موی این ناحیه را بسوزاند. این اشعه‌های لیزر حتی به سطوح داخلی پوست نفوذ نمی‌کند چه برسد که داخل غدد لنفاوی نفوذ کند و برای آنها خطر آفرین شود. 2- لیزر موهای زائد زیر بغل برای افرادی که پوست روشن و موهای تیره و کلفت دارند، اثر بهتری دارد. البته این به این معنا نیست که افرادی که این خصوصیات را ندارند، نمی‌توانند از این روش استفاده کنند. بلکه افراد دیگر ممکن است تعداد جلسات درمانی شان بیشتر شود و تاثیر لیزر بر روی موهایشان دیرتر به ثمر برسد. به طور کلی 80 تا 95 درصد پس از پایان دوران درمانی موهای زائد زیر بغل این افراد با لیزر از بین می‌رود. اما این یک روش دائمی نیست و باید سالانه برای تجدید پروسه درمانی فرد بیمار مراجعه کند. 3- لیزر موهای زائد زیر بغل روی فعالیت غدد تعرق این ناحیه تاثیر گذار است. یکی از عوامل ناراحتی و شکایت افراد از این ناحیه تعرق و ایجاد بوی بد است. اما استفاده از دستگاه‌های لیزر در این ناحیه علاوه بر از بین بردن موهای زائد آن باعث کاهش تعریق هم می‌شود. 4- لیزر موهای زائد زیر بغل باعث کاهش تیرگی این ناحیه می‌شود. این مسئله می‌تواند ظاهر خوبی به این قسمت از بدن افراد بدهد و از آفتاب سوختگی آن جلوگیری کند. هر جلسه لیزر درمانی ناحیه زیر بغل افراد با احتساب زمان آماده سازی 6 الی 8 دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد. 5- لیزر موهای زائد زیر بغل یک روش دائمی نیست. هیچ روش از بین بردن موهای زائد دائمی و همیشگی نیست اما این روش به نسبت روش‌های دیگر تاثیر بهتری دارد. در بهترین شرایط از بین بردن موهای زائد با دستگاه‌های لیزر و عدم رشد مجدد آنها 80 تا 95 درصد موفقیت آمیز است. برای گرفتن نتیجه نهایی و موفقیت آمیز بیمار باید 1 تا 2 جلسه برای تکمیل فرایند درمان به کلینیک و مراکز تخصصی زیبایی پوست و مو در سال مراجعه کند. این روش درد زیادی برای فرد ندارد، فقط برای کسانی که آستانه درد و تحمل پایینی دارند؛ می‌توان از ژل بی حس کننده استفاده کرد. 6- لیزر موهای زائد زیر بغل موهای زیر پوستی را هم علاوه بر موهای زائد این ناحیه از بین می‌برد. بنابراین پوست این ناحیه را صاف تر و منافذ باز پوستی را اصلاح می‌کند. برای بانوان این مسئله از اهمیت بالایی برخوردار است. 7- لیزر موهای زائد زیر بغل باید تا 4 جلسه تکرار شود که معمولا پس از جلسه اول و دوم نتایج خوبی از آن قابل مشاهده است. اما برای دریافت نتیجه مطلوب تر و محسوس تر تا 2 هفته پس از پایان جلسات لیزر موهای زائد زیر بغل باید صبر کرد. 8- تا 6 هفته قبل از لیزر موهای زائد زیر بغل از وکس و موم انداختن، برنزه کردن و قرار گرفتن در معرض تابش نور مستقیم خورشید در این ناحیه باید پرهیز شود. قبل از مراجعه برای لیزر درمانی موهای این ناحیه را با تیغ بتراشید. در حین درمان از عینک مخصوص، هم تکنسین و اپراتور هم بیمار برای جلوگیری از آسیب رساندن این اشعه‌ها به چشم حتما باید استفاده کنند. بعد از لیزر درمانی هم در صورتی که پوست این ناحیه با قرمزی، تورم، درد و کبودی همراه شد می‌توانید برای از بین بردن این عوارض و تسکین درد خود از کمپرس یخ استفاده کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

تاثیر لیزر موهای زائد بر روی تاتو

>> لیزر موهای زائد روی تاتو چه تاثیری دارد؟

لیزر موهای زائد یکی از بهترین روش‌ها برای از بین بردن موهای زائد است. موهای زائد نقش مهمی در بروز بیماری‌های پوستی دارد. موهای زائد محل مناسبی برای تجمع آلودگی‌های محیطی و عوامل بیماری زا است. البته از آنجایی که بدن مردان نسبت به زنان پر مو تر است شاید آنها حساسیت کمتری نسبت به از بین بردن موهای زائد خود داشته باشند.

  لیزر موهای زائد روی تاتو

  لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، لیزر موهای زائد پا، لیزر موهای زائد زیر بغل، لیزر موهای بیکینی، لیزر موهای زائد صورت و لیزر موهای بدن به صورت کلی برای همه، هم مردان و هم زنان تاثیر مناسبی دارد ولی خب امکان دارد که زنان برای از بین بردن موهای زائد خود با لیزر بیشتر راغب باشند. تعداد جلساتی که مردان نسبت به زنان برای لیزر درمانی هم مراجعه می‌کنند به خاطر داشتن موهای بیشتر نسبت به زنان، بیشتر است و طبیعتا هزینه این کار هم برای آنان بیشتر خواهد شد.   لیزر موهای زائد روی تاتو  

لیزر برای از بین بردن موهای زائد تاثیر خوب و مناسب و عوارض کمی دارد اما برای کسانی که روی پوست خود تاتو دارند چه؟. تاتو یا خالکوبی را افراد به دلایل مختلف بر روی پوست خود انجام می‌دهند. برای عده‌ای جنبه هنری و زیبایی دارد و برای عده دیگر یک راهکار دائمی برای برخی از زیبایی‌های اعضای بدنشان است. برخی از زنان خط چشم، خط لب و یا ابروی خود را تاتو می‌کنند تا همیشه به این حالت بماند و نیازی نباشد تا پس از مدت کوتاهی تجدید شود. اما برخی دیگر از تاتو برای ترسیم و کشیدن اشکال هنری و ... استفاده می‌کنند. اما استفاده از تاتو بر روی پوست به هر دلیلی باشد؛ عوارضی برای سلامتی افراد در پی خواهد داشت.

 

>> ارتباط لیزر موهای زائد با تاتو

خالکوبی هم مثل لیزر موهای زائد، اگر در مراکز مجاز و توسط افراد مجرب و کارآزموده با رعایت تمامی نکات بهداشتی انجام نشود؛ تاثیرات منفی برای سلامتی افراد در پی خواهد داشت. اگر از سری مشترک برای دستگاه‌های خالکوبی برای همه افراد استفاده شود؛ ممکن است افراد دچار بیماری عفونی پوستی شوند. اگر فردی بیماری پوستی‌ای داشته باشد؛ بیماری‌اش با این سری‌های مشترک به دیگران منتقل خواهد شد. وجود مواد شیمیایی موجود در جوهر دستگاه‌های خالکوبی واکنش‌های آلرژیک برای پوست این افراد در پی خواهد داشت. امکان تورم، قرمزی، درد و ناراحتی بر روی پوست این افراد پس از خالکوبی به خاطر فرود آمدن سوزن و پخش شدن جوهر خالکوبی در بدن وجود دارد. عفونت‌های پوستی‌ای چون زرد زخم، سلولیت، تبخال و زگیل‌های ویروسی به خاطر استفاده از دستگاه‌های خالکوبی و تاتوی غیر مجاز وجود دارد. دستگاه‌های لیزر موهای زائد ارتباط چندانی با دستگاه‌های لیزر از بین بردن آثار تاتو بر روی پوست ندارد. چرا که هر کدام از دستگاه‌ها دارای عملکرد و ساختار متفاوتی هستند. لیزر Q-Switched پر کاربرد ترین دستگاهی است که برای پاک کردن آثار تاتو بر روی پوست به کار می‌رود. دستگاه‌های لیزر از بین بردن آثار تاتو بر روی پوست عملکردی مشابه دستگاه‌های لیزر موهای زائد دارند. آنها هم طیف و امواجی از لیزر را بر روی پوست می‌فرستند تا ترکیبات جوهرهای تاتو را بشکنند و سیستم ایمنی بدن بتواند آنها را دفع کند. در واقع سیستم ایمنی بدن با هر عامل خارجی مبارزه می‌کند و آن را از بین می‌برد. اگر جوهر تاتو کوچک و جزئی باشد، سیستم ایمنی بدن به زودی و به سرعت آن را از بین می‌برد؛ دلیل تغییر جزئی پس از خالکوبی بر روی پوست همین عملکرد سیستم ایمنی بدن است اما اگر این جوهر به مقدار زیاد در زیر پوست تزریق شود؛ دیگر سیستم ایمنی بدن نمی‌تواند آن را از بین ببرد. مثل لیزر درمانی، لیزر بر روی تاتو هم در یک جلسه انجام نمی‌شود و مراجعه کننده باید جلسات درمانی خود را کامل کند. عوامل مختلفی برای افزایش تعداد جلسات از بین بردن تاتو با دستگاه‌های مجهز به فناوری لیزر وجود دارد. از جمله این عوامل می‌تواند به رنگ و شکل تاتو، اندازه‌ی تاتو، مدت زمان گذشتن از تاتو و چگونگی و کیفیت تاتو که هر کدام می‌تواند برای افراد مختلف متفاوت باشد و دلیل افزایش تعداد جلسات از بین بردن تاتو با لیزر باشد. پیش از لیزر موهای زائد حتما باید راجع به وجود تاتو بر روی قسمت هایی از بدنتان با پزشک صحبت کرده و او را مطلع کنید تا او اندازه، تعداد و بزرگی آنها را بررسی کند.

 

>> تاثیر لیزر موهای زائد بر روی تاتو

اگر لیزر موهای زائد بر روی قسمت هایی از پوست انجام شود که دارای تاتو است؛ می‌تواند برای پوست خطرناک باشد. توصیه می‌شود در قسمت هایی از بدن که تاتو دارد؛ لیزر موهای زائد انجام نشود. چرا که اشعه‌های لیزر در این قسمت‌ها به جای موهای زائد، بیشتر جذب تاتو می‌شوند. اشعه‌های لیزر گرمای زیادی بر روی این نواحی تاتو شده وارد می‌کنند و با درد، تاول، تورم و کبودی همراه هستند. تاول، تورم و کبودی‌هایی که با درد و عفونت همراه بوده و مشکلات فراوانی را برای پوست این افراد ایجاد می‌کند. لیزری که برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌شود ماهیت متفاوتی با لیزر موهای زائد دارد. در لیزر از بین بردن تاتو طیف متفاوتی از اشعه‌های لیزر بر روی پوست نسبت به لیزری که موهای زائد را از بین می‌برد؛ تابیده می‌شود. اشعه‌های دستگاه‌های لیزر موهای زائد باعث تغییر رنگ تاتوها، پاک شدن و از بین رفتن آنها می‌شود و هزینه و زحمت ایجاد تاتو برای افراد را از بین می‌برد. این مسئله برای زنانی که از تاتو برای دائمی کردن خط لب، ابرو و خط چشم خود استفاده کردند هم صادق است. اگر آنها مثلا می‌خواهند برای از بین بردن موهای زائد ناحیه‌ی پشت لب خود اقدام کنند اما دارای خط لبی تاتو شده هستند؛ پوست لب خود را با این کار زخم و آسیب پذیر خواهند کرد. اگر می‌خواهید از دستگاه‌های لیزر موهای زائد بر روی قسمت هایی از بدنتان که تاتو دارد، استفاده کنید نباید تکنسین و متخصص اشعه‌های لیزر را تا محدوده‌ی 2.5 سانتی متر به پوست نزدیک کند. برای ایمنی بیشتر می‌تواند روی نواحی تاتو شده را با پارچه‌ای بپوشاند؛ تا آسیبی متوجه پوست این نواحی نشود. آسیب‌ هایی که می‌تواند بعضا جبران ناپذیر باشد و مشکلات و عوارض پوستی فراوانی بیافریند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

مضرات لیزر موهای زائد چیست؟

>> عوارض و مضرات لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد بهترین راه برای از بین بردن موهای زائد است. از بین بردن موهای زائد با لیزر دائمی است و امکان رشد مجدد موها در این روش وجود ندارد. لیزر موهای زائد اگر در کلینیک‌ها و درمانگاه‌های مجاز و تایید شده انجام شود، مشکل و عوارضی برای پوست به وجود نمی‌آید. در این مراکز از جدیدترین دستگاه‌ لیزر موهای زائد 2018 استفاده می‌شود.   مضرات لیزر موهای زائد

  دستگاه‌های از بین بردن موهای زائد از دو نوع سیستم استفاده می‌کنند. سیستم‌های لیزری و سیستم‌های غیر لیزری که هر کدام شرایط و خصوصیات خاص خودشان را دارند. دستگاه‌های غیر لیزری دارای سیستم‌های نوری هستند و ipl نام دارند. این دستگاه‌ها از قدرت کمتری برای از بین بردن موهای زائد نسبت به دستگاه‌های لیزری برخوردار هستند اما دسترسی به آنها آسانتر و قیمت و هزینه آنها کمتر است.   مضرات لیزر موهای زائد

  لیزر موهای زائد خانگی از همین نوع دستگاه‌ها هستند. احتمال سوختگی پوست و رشد مجدد موهای از بین رفته از معایب استفاده از این دستگاه‌ها است. دستگاه‌های لیزری که هر کدام دارای مکانیسم و طول موج‌های مختلف هستند؛ انواع مختلفی دارند. از انواع این دستگاه‌های لیزر موهای زائد می‌توان به نوع دایود و الکساندرایت اشاره کرد. متخصصان و تکنسین‌های مجرب و آموزش دیده در این کلینیک‌های و درمانگاه‌های مخصوص زیبایی پوست و مو با توجه به نوع پوست و موی مراجعین و بیماران از دستگاه مناسب با طول موج‌های مناسب استفاده می‌کنند تا کمترین آسیب به پوستشان در حین و پس از لیزر درمانی وارد شود. لیزر موهای زائد بیکینی، لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، لیزر موهای زائد پا، لیزر موهای زائد صورت، لیزر موهای زائد زیر بغل و لیزر موهای زائد بدن به صورت کلی با این دستگاه‌های جدید و مدرن و در کلینیک‌ها و درمانگاه‌های لیزر درمانی مجهز، پیشرفته، معتبر و تایید شده و زیر نظر پزشکان، متخصصین و تکنسین‌های کار آزموده، مجرب و آموزش دیده بدون هیچگونه مشکلی انجام می‌شود. هرچند لیزر موهای زائد دارای فواید و خواص فراوانی است اما اگر درست و حرفه‌ای انجام نشود‌، می‌تواند عوارض و مضراتی برای بعضی از پوست‌ها ایجاد کند.

>> عوارض و مضرات لیزر موهای زائد

هرچند لیزر موهای زائد دارای مزایای فراوانی است و یک راه دائمی برای حذف موهای ناخواسته و عدم رشد مجدد آنها است اما اگر در مراکز غیر مجاز و توسط افراد ناکارآمد و آموزش ندیده انجام شود؛ عوارض و مضراتی در پی خواهد داشت که شاید برای بعضی از افراد جبران ناپذیر باشد. در ادامه این عوارض و مضرات لیزر موهای زائد را ذکر خواهیم کرد. 1- سوختگی پوست : اگر تکنسین‌ هایی که کار لیزر موهای زائد بر روی پوست افراد را انجام می‌دهند؛ آموزش‌های کافی و لازم را ندیده باشند؛ ممکن است باعث سوختگی پوست برخی از افراد شوند. چرا که نوع پوست و موی هر فردی با فرد دیگر و تحمل مقدار گرما و نور متفاوت است. برای هر فردی با توجه به نوع پوست او طیف خاصی از اشعه لیزر باید تابیده شود و اگر کسی با کار با این دستگاه‌ها آشنا نباشد؛ ممکن است لطمات و آسیب‌های بعضا جبران ناپذیری به پوست بعضی از افراد بزند. برای پوست‌های تیره تر باید طیف و میزان کمی از لیزر تابیده شود چرا که این نوع از پوست‌ها گرما و حرارت را بیشتر جذب کرده و زودتر از پوست‌های روشن دچار سوختگی می‌شوند. 2- ایجاد لکه‌های پوستی : هیپوپیگمانتاسیون و هیپرپیگمانتاسیون دو نوع لکه پوستی هستند که بر اثر تابیدن اشعه‌های لیزر بر روی پوست افراد ایجاد می‌شود. هیپرپیگمانتاسیون به معنی لکه‌های تیره است. وقتی تولید ملاتونین بر روی پوست برخی از افراد به خاطر تابش اشعه‌های لیزر افزایش پیدا کند؛ این لکه‌های تیره بر روی پوست آنها بروز می‌کند. هیپوپیگمانتاسیون به معنی لکه‌های سفید است. وقتی تولید ملاتونین بر روی پوست برخی از افراد به خاطر تابش اشعه‌های لیزر مهار شود و کاهش پیدا کند؛ این لکه‌های روشن بر روی پوست آنها ایجاد می‌شود. 3- آسیب چشمی : یکی از مهمترین و اصلی ترین نکات ایمنی لیزر موهای زائد چه برای بیمار و تکنسین و متخصص زدن عینک مخصوص در زمان کار است. اگر از چشمان در حین کار با عینک‌های مخصوص محافظت نشود؛ اشعه‌های لیزر می‌تواند آسیب‌های جدی برای چشمان افراد ایجاد کند. چشم دارای عضلات و عصب‌های حساسی است که نسبت به نور و گرمای زیاد حساس هستند. آسیب زدن به این عضلات و رگ‌های عصبی سراسری و حساس در چشم، مشکلات بینایی زیاد و عدیده‌ای را ایجاد خواهد کرد. مشکلات و آسیب‌ هایی که بعضا جبران ناپذیر خواهد بود. 4- خارش و تورم پوستی : یکی دیگر از عوارض لیزر موهای زائد برای بعضی از افراد ایجاد خارش و تورم پوستی است. گرما و نور اشعه‌های لیزر می‌تواند سطح خارجی پوست را خشک و شکننده کرده و خارش، تورم و قرمزی برای آنها ایجاد کند. البته این عوارض به صورت کوتاه مدت بروز می‌کند و پس از چند روز برطرف می‌شود. 5- پوسته پوسته شدن و کبودی : خشک شدن و از دست رفتن رطوبت لایه شاخی پوست منجر به خشکی و پوسته پوسته شدن آن می‌شود. خشکی و پوسته پوسته شدن، پوست را حساس کرده و آن را با کمی درد و سوزش همراه می‌کند. پوست هر چقدر حساس تر و شکننده تر باشد؛ این عوارض بیشتر و شدیدتر برای آن اتفاق می‌افتد. یکی از این عوارض کبودی و درد پس از لیزر درمانی است. البته این عوارض جانبی کوتاه مدت بوده و پس از چند روز برطرف خواهد شد. برای افرادی که آستانه درد و تحمل پایین تر و پوست حساس تری دارند در جلسه اول از ژل‌ بی حس کننده استفاده می‌کنند. 6- عفونت و تغییر رنگ پوست : بروز عفونت بر روی پوست‌ها پس از لیزر درمانی بسیار نادر اتفاق می‌افتد و کمتر گزارش شده است. دلیل آن هم عدم رعایت موارد بهداشتی است.اگر لیزر موهای زائد در کلینیک‌ها و درمانگاه‌های معتبر، تایید شده و دارای مجوز انجام شود و موارد بهداشتی و تمیزی پوست قبل از لیزر درمانی رعایت شود؛ این مسئله اتفاق نخواهد افتاد. در بعضی از مراکز غیر مجاز به خاطر استفاده از سری‌های آلوده و مشترک دستگاه‌های لیزر درمانی برای افراد و عدم رعایت نکات بهداشتی ممکن است این عفونت‌ها و بیماری پوستی اتفاق بیفتد. تغییر رنگ دادن پوست، قرمز و بنفش شدن آن پس از لیزر موهای زائد بسیار کم اتفاق می‌افتد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی تا چه میزان اطلاعات دارید؟

>> لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

لیزر موهای زائد روشی ایده آل و فوق العاده برای از بین بردن موهای زائد تمامی قسمت‌های بدن است. یکی از قسمت‌های مهم بدن که رعایت نکات بهداشتی در آن برای حفظ سلامتی اش بسیار مهم است؛ ناحیه تناسلی است. این ناحیه بسیار حساس بوده و رعایت نکات بهداشتی این ناحیه برای حفظ سلامتی کل بدن بسیار مهم است. از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی برای حفظ سلامت پوست آن ناحیه بسیار حائز اهمیت است.   لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

  به دلیل تیره بودن پوست این ناحیه و ضخیم بودن موهای زائد آن؛ لیزر موهای زائد در این ناحیه نتیجه مطلوب و خوبی می‌دهد. پوست این ناحیه بسیار حساس است و باید برای لیزر درمانی آن بسیار احتیاط کرد. لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی در منزل اصلا توصیه نمی‌شود. چرا که دستگاه‌های لیزر خانگی برای لیزر موهای زائد این ناحیه طراحی و ساخته نشده اند. به دلیل حساسیت و اهمیت پوست این ناحیه، لیزر درمانی در آن حتما باید زیر نظر متخصصین و پزشکان انجام شود تا مشکلات و آسیب‌هایی برای پوست این ناحیه به وجود نیاید.  

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

 

>> دائمی بودن لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

سازمان غذا و دارو (FDA) کاهش موهای زائد توسط دستگاه‌های مجهز به لیزر را تایید کرده اما تضمینی برای حذف دائمی آنها برای موهای زائد نداده است. در بسیاری از افراد و مراجعه کنندگان، حذف دائم موهای زائد با استفاده از دستگاه‌های لیزر درمانی مشاهده شده است و برای افرادی که رشد مجدد موهای زائد به میزان کم اتفاق افتاده است با با مراجعه یک تا دو جلسه در سال به این مراکز برطرف خواهد شد.  

>> میزان درد لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی در افراد مختلف

میزان درد لیزر موهای زائد در این ناحیه تناسلی بسیار کمتر از روش‌های وکس زدن و اپیلاسیون است. افراد درد تابش اشعه‌های لیزر بر روی پوستشان را همانند وارد آمدن ضربه کوچکی بر این ناحیه توصیف می‌کنند. برای افرادی که آستانه و تحمل درد پایینی دارند، می‌توان قبل از تاباندن اشعه لیزر بر روی ناحیه و قسمت مورد نظر پوستشان، از ژل‌های بی حس کننده استفاده کرد. بسیاری از دستگاه‌های لیزر موهای زائد مجهز به سیستم کولینگ و خنک کننده هستند تا از قرمزی، سوزش و درد پس از لیزر درمانی بر روی پوست مراجعه کنندگان کاسته شود. به طور یقین میزان احساس درد و سوزش برای همه افراد یکسان نیست. این تفاوت در نوع و جنس پوست آنها است. پس از طی چند جلسه، پوست افراد عادت کرده و از میزان درد و سوزش ابتدای فرایند درمان کاسته خواهد شد. بسیاری از افرادی که آستانه و تحمل درد پایین و پوست حساسی دارند، از جلسه دوم دیگر نیازی به استفاده از ژل بی حس کننده نمی‌بینند. قطعا کسانی که به فکر سلامتی و بهداشت پوست خود هستند؛ این درد و سوزش اندک را هم تحمل می‌کنند.  

>> ایمن بودن لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

از نظر پزشکان لیزر موهای زائد اطراف واژن زنان ایمن بوده و مشکلی ایجاد نمی‌کند. پوست زنان چون در این ناحیه بسیار حساس است استفاده از لیزر برای از بین مردن موهای زائد نسبت به وکس زدن، اپیلاسیون و تیغ بهتر و ایمن تر است. آقایان هم می‌توانند از این روش موثر و کارآمد برای از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی خود استفاده کنند. چون نور و اشعه لیزر به صورت سطحی، با قدرت کم و تنها برای از بردن فولیکول‌های موهای زائد این نواحی تابانده می‌شود و هیچ خطری برای نازائی، ناباروری و ... را این روش درمانی ایجاد نخواهد کرد. مسئله دیگری که به ایمن کردن لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی کمک می‌کند؛ انجام این کار توسط متخصصین و تکنسین‌های کارآزموده است. از آنجایی که پوست این ناحیه به خصوص برای زنان بسیار حساس است؛ در صورتی که درست و حرفه‌ای انجام نگیرد، پوست و سلامتی آنها را تحت الشعاع قرار می‌دهد. متخصصین و تکنسین‌های کار آزموده، مجرب و آموزش دیده می‌دانند که برای هر نوع پوست، ناحیه و قسمتی از بدن چه میزان طیف اشعه لیزر بتابند تا آن پوست دچار سوختگی و زخم نشود.  

>> مراقبت‌های قبل از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

قبل از لیزر درمانی متخصص و پزشک موجود در کلینیک و درمانگاه با شخص مراجعه کننده در مورد سابقه بیماری‌های پوستی و بیماری‌های دیگر صحبت می‌کند تا در جریان کامل شرایط آن فرد قرار گیرد و در پرونده پزشکی وی درج کند. بسیاری از بیماری‌های پوستی مانند زگیل ناحیه تناسلی و دیگر بیماری‌های پوستی این ناحیه قبل، در حین و بعد از لیزر موهای زائد باید تحت درمان قرار گیرند. عکس‌ هایی از قبل از شروع درمان گرفته می‌شود تا با عکس های گرفته شده‌ی پس از درمان، مقایسه شوند و شخص مراجعه کننده در جریان تفاوت لیزر درمانی بر روی این ناحیه قبل و بعد از این فرایند قرار بگیرد. پزشک و متخصص زیبایی پوست و مو با فرد مراجعه کننده در مورد عوارض لیزر موهای زائد صحبت می‌کند تا آن فرد در جریان پروسه درمان قرار گیرد. تا 4 هفته قبل از شروع درمان از بلیچ و سفید کردن و وکس زدن و اپیلاسیون جلوگیری و از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید پرهیز شود. یک تا دو هفته قبل از شروع درمان از برنزه کردن خودداری و 24 ساعت قبل از شروع درمان ناحیه مورد نظر به صورت کامل باید با تیغ تراشیده شود.  

>> مراقبت‌های بعد از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

بعد از لیزر موهای زائد نکات و مراقبت‌های پوستی توسط متخصص و پزشک مربوطه ارائه می‌شود که با رعایت آنها قرمزی، سوزش و التهاب به زودی درمان می‌شود. اگر پس از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی در آن ناحیه احساس درد کردید، پیشنهاد می‌شود که کیسه یخ بر روی مثانه خود قرار دهید تا درد و ناراحتی تسکین یابد. البته اگر به یک کلینیک و درمانگاه معتبر و دارای مجوز مراجعه کنید؛ درد و ناراحتی‌ای بعد از درمان مشاهده نخواهید کرد ولی شاید در حین درمان به صورت اندک و کوتاه مدت احساس کنید. تا 48 ساعت پس از لیزر درمانی ناحیه مورد نظر نباید در معرض حرارت قرار گیرد. در این مدت از مراجعه به سونا جلوگیری کنید و دوش آب داغ نگیرید. از ژل آلوئه ورا برای از بین بردن قرمزی و سوزش ناحیه مورد نظر استفاده کنید. فاصله بین جلسات درمانی را رعایت و به توصیه‌ها و مشاوره‌های پزشکان و متخصصین عمل کنید تا بهترین نتیجه را از روند درمان خود بگیرید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

 



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

قبل از لیزر موهای زائد چه کارهایی را نباید انجام دهیم؟

>> قبل از لیزر موهای زائد 

لیزر موهای زائد یکی از بهترین روش‌های از بین بردن موهای زائد است. به نسبت دیگر روش‌های از بین بردن موهای زائد این روش مزایا و فواید فراوانی دارد. برای حذف موهای زائد و ناخواسته با لیزر از فناوری و تکنولوژی جدید و مدرن استفاده می‌شود. در کلینیک‌ و درمانگاه‌ها معتبر و تایید شده که صرفا برای زیبایی پوست و مو تاسیس شده است از متخصصین پوست و مو، تکنسین‌های آموزش دیده و جدیدترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد استفاده می‌شود.   قبل از لیزر موهای زائد چه کارهایی را نباید انجام دهیم؟

  این تکنسین‌های آموزش دیده به خوبی از برخورد و تاثیر اشعه‌های لیزر بر روی پوست آگاه و آشنایی دارند و بهترین مشاوره‌ها و توصیه‌ها را قبل و بعد از لیزر موهای زائد به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهند. یک کلینیک و درمانگاه خوب مجهز به بهترین دکترها، متخصصین و دستگاه‌های جدید و پیشرفته قبل از انجام لیزر درمانی با بررسی دقیق نوع پوست و موی افراد بهترین مشاوره‌ها و راهکارها را ارائه می‌دهند. چرا که هر نوع پوست و مویی متناسب با یک یا چند نوع از دستگاه‌ها و طول موج و فرکانس مشخص و تعیین شده لیزر دستگاه‌های مختلف است.

 

قبل از لیزر موهای زائد چه کارهایی را نباید انجام دهیم؟  

>> مراجعه به کلینیک‌های معتبر برای انجام لیزر موهای زائد

اگر لیزر موهای زائد در مراکز غیر مجاز و نامعتبر توسط افراد ناکارآمد و بی اطلاع صورت بگیرد؛ ممکن است صدمات جبران ناپذیری به پوست افراد ایجاد کند. قرمزی و سوزش ناچیز پس از هر جلسه لیزر درمانی طبیعی است و نشان دهنده‌ی از بین رفتن فولیکول‌های مو است ولی سوزاندن و تورم و زخم‌های ناجور و دردناک نشان دهنده‌ی این است که لیزر موهای زائد در مراکز غیر مجاز و زیر نظر افراد نا کارآمد، غیر حرفه‌ای و ناآگاه صورت گرفته است. متخصصین و تکنسین‌های کارآزموده و مجرب درمانگاه‌ها و کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و مو قبل از شروع فرایند لیزر درمانی به مراجعه کنندگان در مورد میزان هزینه، مدت زمان درمان و مراقبت‌های پس از لیزر درمانی اطلاع رسانی و روشنگری خواهند کرد.

 

>> لیزر موهای زائد با جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه‌ها

تمامی دستگاه‌های لیزر موهای زائد مجهز به آخرین فناوری هستند و موفق شده اند تا آخرین و معتبرترین استانداردهای روز دنیا را بگیرند. این دستگاه‌ها برای از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی، از بین بردن موهای زائد پا، از بین بردن موهای زائد بیکینی، از بین بردن موهای زائد زیر بغل، از بین بردن موهای زائد صورت و از بین بردن موهای زائد بدن به صورت کلی بهترین نتیجه را در پی خواهند داشت.  

>> وجود تکنسین‌های آموزش دیده برای لیزر موهای زائد

در کلینیک‌ها و درمانگاه‌های معتبر و تایید شده بهترین، مجرب ترین و کارآمد ترین تکنسین‌ها و متخصصین حضور دارند. با توجه به پیشرفت روز افزون این دستگاه‌ها و ورود جدیدترین و مدرن ترین آنها نیازمند این است که آگاهی و دانش این تکنسین‌ها هم مرتب به روز شود. بنابراین آنها در جریان آخرین آموزش‌ها و تعلیمات جدید برای لیزر موهای زائد مراجعین قرار می‌گیرند تا عمل لیزر درمانی را به بهترین نحو ممکن انجام دهند و کوچکترین آسیب و ضرری متوجه پوست آنها پس از لیزر درمانی نکنند. برخی از افراد ممکن است حساس تر بوده و آستانه تحمل پایین تری داشته باشد. یک متخصص و تکنسین خوب و آموزش دیده می‌تواند این مسئله را پی برده و از ژل‌های بی حس کننده قبل از لیزر موهای زائد و تاباندن اشعه‌های لیزر با طول موج کمتر برای این دسته از افراد استفاده کند.

 

>> کارها و اقداماتی که قبل از لیزر موهای زائد نباید انجام دهیم؟

با توجه به مقدمه بالا و آشنایی با لیزر موهای زائد به عنوان بهترین راه برای از بین بردن موهای زائد، حالا می‌خواهیم کارها و اقداماتی که قبل از لیزر موهای زائد را در ادامه مقاله معرفی کنیم. برای گرفتن نتیجه بهتر از لیزر درمانی بهتر است به این نکات توجه کرده و آنها را رعایت کنیم. 1- قبل از لیزر موهای زائد هرگز به اقدام کردن برای برنزه کردن پوست خود و قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید، نروید. برنزه کردن و قرار گرفتن زیاد در معرض نور خورشید باعث می‌شود تا پوست لکه دار شده و پیر شود. بسیاری از سرطان‌های پوستی به خاطر اشعه‌های مضر نور خورشید و برنزه کردن اتفاق می‌افتد. حداقل از 4 تا 6 هفته قبل از لیزر درمانی از برنزه کردن با دستگاه‌ها و قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید جلوگیری کنید. اگر مجبور به قرار گرفتن در معرض تابش نور مستقیم خورشید هستید از کرم ضد آفتاب و ضد پیری با SPF بالا بر روی پوست خود استفاده کنید. در طول دوره درمان هم از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید برای جلوگیری از سوختگی پوست خودداری کنید. 2- قبل از لیزر موهای زائد اقدام به بلیچ یا سفید کردن و وکس زدن پوست نکنید. این کارها باعث می‌شود تا لایه‌های پوست برداشته شده و پوست حساس و شکننده شود. اشعه‌های لیزر بر روی این پوست‌های حساس و شکننده ممکن است باعث قرمزی، تورم و درد و ناراحتی پس از لیزر درمانی شود. 3- اگر بیماری پوستی‌ای، تبخال یا تاولی بر روی پوست خود دارید قبل از لیزر موهای زائد و پس از آن اقدام به درمان‌های ضد ویروسی و ضد عفونی برای رفع و برطرف شدن آن مشکلات کنید. 4- تا 24 ساعت قبل از لیزر موهای زائد از مصرف داروهایی که پوست را به نور و گرما حساس می‌کند؛ اجتناب کنید. داروهای درمان آکنه، آنتی بیوتیک‌ها، داروهای ضد آلرژی و حساسیت، داروهای درمان کننده افسردگی، داروهای غیر استروئیدی و ضد التهابی، ویتامین‌ها و داروهای گیاهی و پمادها و کرم‌های موضعی جزء این دسته از داروها هستند. این داروها کمک می‌کند تا گرما و نور اشعه‌های لیزر در حین درمان و نور و گرمای خورشید پس از درمان بیش از حد تحمل شده بیمار بر محل و موضع تحت درمان قرار گرفته، بتابد. 5- از 3 تا 8 روز قبل از لیزر موهای زائد محل و موضع مورد نظر را با تیغ اصلاح نکنید. از یک تا دو هفته بعد از لیزر درمانی هم محل و موضع مورد نظر را با تیغ اصلاح نکنید تا دکتر و متخصص بتوانند روند پیشرفت درمان را مشاهده و عملکرد آن را ارزیابی کند. در طی دوره درمان، کرم‌های ضد آفتاب را بر روی موضع و محل‌های مورد درمان قرار گرفته بمالید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

 



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

هزینه‌ لیزر موهای زائد به چه عواملی بستگی دارد ؟

>> هزینه‌ لیزر موهای زائد به چه عواملی بستگی دارد؟

لیزر موهای زائد یک راهکار دائمی برای حذف موهای زائد است. البته راهکارهای از بین بردن موهای زائد زیاد است و از گذشته تا امروز وجود داشته است. از بین بردن موهای زائد با کمک دستگاه‌های دارای فناوری لیزر کار و روش جدیدی نیست بلکه چند سالی از ورود نسل‌های اولیه آن می‌گذرد. رفته رفته با ورود نسل‌های جدید دستگاه‌های لیزر موهای زائد و پیشرفت و توسعه فناوری آن، این روش به تدریج جایگزین تمامی روش‌های قبلی حذف موهای زائد می‌شود.   هزینه‌ لیزر موهای زائد

  روشی که علاوه بر حذف موهای زائد، فواید و مزایایی برای پوست افراد دارد. اشعه‌های لیزر باعث نرمی و لطافت پوست می‌شوند. افراد با طی کردن مراحل درمانی این روش و رعایت مراقبت‌های پوستی پس از لیزر درمانی می‌توانند بهترین نتیجه را بگیرند. اگر بعد از مدتی شاهد رشد مجدد موهای زائد خود شدید، دلسرد و ناامید نشوید چرا که این روش نیاز به صبر و حوصله از طرف مراجعه کنندگان دارد و تا رسیدن به نتیجه لازم مدت زمان خاص و تعیین شده‌ای وجود دارد.   هزینه‌ لیزر موهای زائد  

در یک جلسه نمی‌توان تمامی موهای زائد را از بین برد. بدن هر فردی در هر جلسه می‌تواند تعداد محدودی اشعه لیزر را تحمل کند و اگر تعداد بیشتری اشعه لیزر در هر جلسه درمانی به بدنش برسد، سلامتی اش را تحت الشعاع قرار می‌دهد. با ورود فناوری‌های جدید و دستگاه‌های پیشرفته، هزینه استفاده از این روش هم دستخوش تغییر شده است. برای انجام این روش نمی‌شود، هزینه ثابتی تعیین کرد چرا که برآورد هزینه برای هر فرد و هر کلینیکی متغیر است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این مقاله قصد داریم تا این عوامل را از جوانب مختلف بررسی کنیم تا برای مخاطب و مراجعه کننده‌ای که می‌خواهد از این راهکار فوق العاده و ایده آل برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده کند؛ از نظر هزینه‌ای که می‌خواهد در نظر بگیرد؛ روشنگری شود.

>> عوامل تعیین کننده برای پی بردن به هزینه‌های لیزر موهای زائد

در ادامه قصد داریم این عوامل تعیین کننده برای پی بردن به هزینه‌های لیزر موهای زائد را بیشتر بررسی کنیم.

1-قسمت و ناحیه مورد نظر بدن لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، لیزر موهای زائد پا، لیزر موهای زائد زیر بغل، لیزر موهای زائد بیکینی، لیزر مواهی زائد صورت یا لیزر موهای زائد بدن به صورت کامل؛ هر کدام هزینه‌های جداگانه و مشخصی دارد. بستگی دارد هر فردی بخواهد موهای زائد کدام قسمت از بدن یا کل بدن خود را با لیزر از بین ببرد. چرا که اشعه‌های لیزر به صورت دقیق و نقطه‌ای بر روی هر قسمتی از پوست پالس می‌فرستد و هر چه موهای زائد قسمت‌های بیشتری از بدن خود را بخواهید با این روش از بین ببرید؛ مدت زمان بیشتر، وقت بیشتر برای متخصص و مصرف انرژی بیشتری توسط دستگاه مصرف می‌شود. مسئله دیگر استفاده از دستگاه لیزر درمانی است. هرچه دستگاه لیزر موهای زائد جدیدتر و از فناوری پیشرفته تری استفاده کرده باشد؛هزینه لیزر درمانی هم برای مراجعه کننده بیشتر می‌شود.

2-تعداد جلسات لیزر موهای زائد

مسئله دیگری که ممکن است در تعیین هزینه لیزر موهای زائد را برای هر فردی نسبت به فرد دیگر متغیر باشد؛ تعداد جلسات لیزر درمانی است. هرچه قسمت‌های مورد نظر برای از بین بردن موهای زائد با دستگاه‌های لیزر کمتر باشد؛ تعداد جلسات و به تبع آن هزینه کمتر خواهد شد. البته نباید مراجعه کنندگان به خاطر پایین آوردن هزینه، تعداد جلسات لیزر درمانی که توسط متخصصین تعیین شده است را رعایت نکنند؛ در این صورت نتیجه لازم و مناسب را نخواهند گرفت. برای برخی از افراد به خاطر مسائل مختلف ممکن است علاوه بر تعداد جلسات تعیین شده، جلسات اضافی تعیین شود که برای آنها هزینه لیزر درمانی افزایش پیدا خواهد کرد. در یک جلسه نمی‌توان کل موهای زائد تمامی قسمت‌های بدن را از بین برد بلکه پروسه درمان با این روش از 4 تا 6 هفته زمان می‌برد. نتایج ملموس در از بین بردن موهای زائد بعد از 3 ماه مشاهده خواهد شد.؛ بعد از گذشت 3 ماه از تکمیل مراحل لیزر درمانی، هر روز این نتایج بیشتر بروز خواهد کرد.

3-نوع و جنس مو برای لیزر موهای زائد

قبل از انجام عمل لیزر موهای زائد، متخصص نوع موی شما را بررسی می‌کند. چرا که جنس، نوع، تراکم، ضخامت و طول مو تاثیر مستقیمی برای تعیین تعداد جلسات لازم برای از بین موهای زائد است. مثلا افرادی که موهایی به رنگ خاکستری، بلوند، قهوه‌ای و قرمز دارند نسبت به افرادی که موهایی به رنگ تیره دارند، دیرتر نسبت به پالس و اشعه‌های لیزر پاسخ می‌دهند و دیرتر دستگاه می‌تواند این نوع موها را از بین ببرد. بنابراین نوع، رنگ و جنس موهای زائد نقش مهمی در تعیین هزینه لیزر درمانی دارد.

4-درمانگاه یا کلینیک لیزر موهای زائد

نوع درمانگاه و کلینیکی که کار لیزر موهای زائد را برای افراد انجام می‌دهند هم در تعیین قیمت تعیین کننده است. اینکه این کلینیک از چه دستگاه‌هایی استفاده می‌کند؟ آیا از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2018 استفاده می‌کند؟ یا هنوز از دستگاه‌های قدیمی با فناوری قدیمی استفاده می‌کند؟ از چند دستگاه استفاده می‌کند؟ اینها همه مسائلی است که در تعیین هزینه لیزر درمانی شما مهم و کلیدی است. موقعیت جغرافیایی درمانگاه یا کلینیک هم مسئله مهمی است. اینکه این کلینیک در شمال، مرکز یا جنوب شهر واقع شده است. زیبایی، بزرگی، دکور، تعداد نیروهای متخصص و تعداد دستگاه‌های مورد استفاده برای لیزر درمانی هم از دیگر عوامل تعیین کننده برای هزینه این روش درمانی است. برخی از کلینیک‌ها برای مراجعه کنندگان خود بسته‌های خدماتی و سرویس دهی اضافی در نظر می‌گیرند که در بالا بردن هزینه‌های افراد تاثیر گذار هستند.   با در نظر گرفتن تمامی این موارد و فهمیدن هزینه لیزر درمانی باید در نظر بگیرید که از بین بردن موهای زائد با لیزر حتی اگر قیمت بالاتری نسبت به دیگر روش‌ها داشته باشد؛ ارزش خود را دارد. مزایا و فواید این روش بسیار بالا و رشد مجدد موهای زائد بسیار کمتر خواهد بود. البته رعایت نکات ایمنی هم بسیار مهم است. تابش اشعه لیزر به اطراف چشم ممنوع است و حتما باید مراجعه کننده و متخصص برای آسیب نرساندن به چشمانشان از عینک‌های مخصوص استفاده کنند و مراجعه کنندگان پس از انجام لیزر درمانی از پماد و کرم‌های مخصوص استفاده کنند تا اشعه‌های لیزر کمتر به پوست آنها آسیب برساند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

حقایق راجع به لیزر موهای زائد چیست؟

>> حقایق راجع به لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد امروزه یکی از بهترین و موثرترین روش‌های از بین بردن موهای زائد است. لیزر موهای بدن بعد از طی جلسات تعیین شده و انجام خود مراقبتی بعد از هر جلسه لیزر درمانی، علاوه بر حذف موهای ناخواسته و عدم رشد مجدد آنها در مدت طولانی به درخشندگی، نرمی و لطافت پوست هم کمک می‌کند. روش‌های دیگر از بین بردن موهای زائد هم سخت و دردسر ساز و هم در بعضی مواد دردناک است و پس از مدت کوتاهی دوباره موهای زائد در می‌آید. اما لیزر موهای زائد یک راه دائمی برای خلاص شدن از شر موهای زائد برای نقاط دردسر ساز بدن است.   حقایق راجع به لیزر موهای زائد  

نقاطی که تجمع موهای زائد می‌تواند مشکلات و بیماری‌های عفونی برای پوست و بدن افراد ایجاد کند. چرا که آلودگی‌های محیطی، باکتری‌ها و عوامل بیماری زا، موهای زائد را بهترین محل برای تجمع، تکثیر و ضربه زدن به پوست و بدن می‌دانند که اگر نکات بهداشتی این نواحی از بدن به خوبی رعایت نشود، می‌تواند آسیب و ضررهای جبران ناپذیری به پوست و بدن بزند. چرا که پوست نخستین سد دفاعی برای جلوگیری از عوامل بیماری زا به اندام داخلی است و اگر این سد شکسته شود؛ بدن انسان در معرض انواع و اقسام بیماری‌ها قرار می‌گیرد.  

حقایق راجع به لیزر موهای زائد  

از این رو لیزر موهای زائد پا، لیزر موهای زائد بیکینی و لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی جزء پر طرفدارترین نواحی بدن افراد برای انجام لیزر درمانی است. اما لیزر موهای زائد باید در کلینیک‌های مخصوص، تایید شده و معتبر تحت نظارت پزشکان متخصص پوست و افراد واجد شرایط صورت بگیرد. حتی اگر مراکز غیر مجاز، باشگاه‌های بدنسازی و آرایشگاه‌ها که مجوز چنین فعالیتی و تخصصی در این زمینه ندارند از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2018 استفاده کنند بازهم مراجعه افراد به این مراکز می‌تواند آسیب و ضررهای جبران ناپذیری به پوست و سلامت افراد ایجاد کند.

 

>> 6 باور نادرست افراد مختلف درباره لیزر موهای زائد

با ارائه  مقدمه بالا در ادامه مقاله 6 باور نادرست در مورد لیزر موهای زائد توسط افراد مختلف را بررسی می‌کنیم.

1- نامناسب بودن لیزر موهای زائد برای پوست‌های تیره و موهای روشن

در گذشته انجمن پوست آمریکا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که لیزر موهای زائد برای پوست‌های روشن و موهای تیره بهترین عملکرد و نتیجه را در پی خواهد داشت. با اعلام این خبر بسیاری از افرادی که پوست‌های تیره و موهای روشن داشتند؛ از انجام این عمل برای از بین بردن موهای زائد خود، منصرف شدند. اما این افراد بهتر است بدانند که این اطلاعیه برای زمانی داده شده بود که نسل اولیه دستگاه‌های لیزر موهای زائد در بازار در آن زمان وجود داشتند. آن دستگاه‌ها چون طول موج کوتاهتری نسبت به دستگاه‌های مدرن و پیشرفته امروز داشتند فقط فولیکول‌های تیره را تحت تاثیر قرار می‌دادند. دستگاه‌های امروزه دارای طول موج‌های بالاتر و عمق نفوذ بیشتری هستند و می‌توانند موهای زائد تمامی قسمت‌های بدن با همه نوع پوست و همه رنگ مو را از بین ببرند.

2- نابارور کردن و نازا کردن زنان با انجام لیزر موهای زائد در نواحی شکم و پهلو

این هم یکی از باورهای نادرست درباره لیزر موهای زائد در نواحی شکم و پهلو زنان در نابارور کردن و نازا کردن آنان است. در حالی که اشعه‌های لیزر تنها تا سطح فولیکول‌های موی پوست نفوذ کرده و حتی به لایه‌های زیرین پوست هم نمی‌رسند، چه برسد که بتواند به سطح ارگان‌های داخلی‌ چون تخمدان راه پیدا کند و باعث ناباروری و نازا کردن زنان شود. هیچ تحقیق و پژوهشی در دنیا نتوانسته بر ناباوری و نازا کردن زنان و تاثیر منفی گذاشتن بر سلامت جنین بر روی زنان باردار صحه بگذارد. اما توصیه می‌شود چون که زنان باردار ممکن است قسمت‌هایی از پوستشان به وسیله لیزر درمانی دچار قرمزی و تورم سطحی شود و امکان درمان آن سخت شود؛ از انجام لیزر درمانی در این زمان صرف نظر کنند.

3- ضخیم شدن موهای کرکی با انجام لیزر موهای زائد

برخی از افراد با مراجعه به مراکز غیر مجاز برای لیزر موهای زائد خودشان شاهد ضخیم شدن موهای کرکی شدند و به همین دلیل به دوستان و آشنایان خود توصیه می‌کنند که از انجام این عمل و راهکار برای حذف موهای زائد خود جلوگیری کنند. این در حالی است که این اتفاق زمانی برای افراد می‌افتد که لیزر درمانی توسط افراد ناآشنا با این مقوله و غیر متخصص انجام شود. افراد متخصص در کلینیک‌ها و مراکز درمانی مجاز و تایید شده با توجه به نوع پوست افراد، طول موج‌های متناسب با آنها برای دستگاه لیزر درمانی در نظر می‌گیرند تا هیچ فردی شاهد ضخیم شدن موهای کرکی و سوختگی بر پوستش نباشد.

4- انجام ندادن لیزر موهای زائد در فصل تابستان

‌باور نادرست دیگر در مورد لیزر موهای زائد این است که در فصل تابستان به خاطر گرمی هوا و قرار گرفتن پوست در معرض تابش مستقیم نور خورشید، از انجام این عمل خودداری کنید. این باور نادرست از سوی برخی از متخصصین پوست القا شده است که در فصل تابستان از انجام لیزر درمانی به خاطر نازک کردن پوست و ایجاد لک و سوختگی بر روی آن منصرف شوید. این در حالی است که طول موج‌های اشعه‌های لیزر فقط بر روی سطح خارجی و فولیکول‌های مو تاثیر می‌گذارد و اصلا پوست را نازک نمی‌کند. بنابراین هیچ ممنوعیت فصلی‌ برای لیزر درمانی وجود ندارد.

5- تاثیر منفی لیزر موهای زائد بر روی غدد لنفاوی

پزشکان متخصص معتقدند که چون اشعه لیزر به طور عمیق و بر لایه‌های زیرین پوست نفوذ نمی‌کند و حرارت آن بسیار ناچیز و کم است؛ بنابراین لیزر موهای زائد هیچگونه تاثیر منفی نمی‌تواند برای غدد لنفاوی زیر بغل و کشاله ران داشته باشد. مگر اینکه این عمل توسط افراد غیر متخصص و ناآشنا انجام شود و با سوختن پوست بتوان بر روی غدد لنفاوی تاثیر منفی گذاشت اما این مسئله هم به صورت موقت التهاب ایجاد می‌کند و به طور کلی در هیچ یک از پژوهش‌ها و مقالات علمی تاثیر مستقیم منفی لیزر درمانی بر روی غدد لنفاوی ثابت نشده است.

6- دردناک بودن انجام لیزر موهای زائد برای افراد مختلف

لیزر موهای زائد به دلیل تاباندن نور و اشعه با سرعت بالا شاید برای افرادی که پوست حساسی دارند، دردناک باشد اما درد و ناراحتی موقتی است و به زودی برطرف می‌شود و غیر قابل تحمل نیست. برای افرادی که آستانه تحمل درد پایینی دارند؛ می‌توان از پمادهای بی حس کننده 45 تا 60 دقیقه قبل از لیزر درمانی استفاده کرد تا هیچگونه درد و سوزشی در هنگام انجام این عمل احساس نکنند.   شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

 



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

مزایای لیزر موهای زائد چیست ؟

>> مزایای لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد است. موهای زائدی که می‌تواند منبع جمع شدن باکتری‌های بیماری زا و عفونت‌های پوستی شوند. بسیاری از آلودگی‌های محیطی و عوامل بیماری زا می‌توانند با کمک موهای زائد برای مدت‌های طولانی بر روی پوست باقی بمانند، تولید مثل کنند و مشکلات زیادی برای سلامتی پوست و بدن ایجاد کنند.

  مزایای لیزر موهای زائد 

به هر حال پوست نخستین سد دفاعی بدن برای جلوگیری از ورود عوامل بیماری زا به اندام‌های داخلی است. اگر پوست مکانیسم قدرتمند دفاعی خود را از دست بدهد و در مقابل حمله عوامل بیماری زا شکست بخورد، آنها وارد بدن شده و اندام داخلی بدن را با تهدید مواجه می‌کنند. بنابراین لزوم از بین بردن و اصلاح موهای زائد بدن بیش از پیش احساس می‌شود. روش‌های زیادی برای از بین بردن موهای زائد بدن وجود دارد اما هیچکدام به اندازه لیزر موهای زائد موثر نیستند.   مزایای لیزر موهای زائد  

در ادامه مقاله 10 مزیت لیزر موهای زائد نسبت به دیگر روش‌های از بین بردن موهای زائد را ذکر می‌کنیم تا خودتان قضاوت کنید. بنابراین با ما همراه باشید.

>> 10 مزیت لیزر موهای زائد

1- بزرگترین مزیت لیزر موهای زائد جلوگیری از رشد موهای ناخواسته است. حذف موهای زائد با کمک لیزر درمانی در یک کلینیک تخصصی، معتبر و تایید شده نسبت به روش‌های دیگر از بین بردن موهای زائد، رشد و در آمدن مجدد آنها را به مدت طولانی تری به تعویق می‌اندازد. در لیزر موهای زائد بدن فولیکول‌های مو که یک دستگاه تولید مو در هر قسمتی از بدن است، در این نواحی به طور کامل غیر فعال می‌شود و در برخی از موارد به طور کامل از بین می‌رود تا رشد مجدد موهای زائد اتفاق نیفتد. در حالی که اپیلاسیون هنوز هم محبوب ترین روش حذف مو است، اما رشد مو بعد از لیزر به مدت طولانی تری اتفاق می‌افتد و در برخی موارد پس از طی کردن مراحل درمانی به طور کامل حذف می‌شود. بنابراین پیش بینی می‌شود که در آینده‌ای نزدیک با توجه به مزایای فوق العاده لیزر موهای زائد، این روش جایگزین روش‌های دیگر حذف موهای زائد شود.


2- لیزر موهای زائد موثر ترین راه حذف موهای زائد است. اکثریت افرادی که تحت لیزر درمانی قرار گرفته اند با نتایج مثبتی روبرو شده اند. به طوری که خواسته اند اگر مثلا برای یک قسمت بدن مثل لیزر موهای زائد پا مراجعه کنند، در دفعات بعدی برای از بین بردن موهای زائد بقیه قسمت‌های بدنشان می‌آیند. با توجه به تاثیر سریع و فوق العاده این روش برای حذف دائمی موهای زائد روز به روز تقاضا برای استفاده از این روش در حال افزایش است.


3- دستگاه‌های مختلفی برای لیزر موهای زائد وجود دارد که هر کدام برای نوع پوست و مقدار موهای زائد هر فردی مناسب تر است. همگی این دستگاه‌ها دارای معایب و مزایایی هستند و استفاده از آن توسط متخصصین کلینیک‌های لیزر درمانی با توجه به خصوصیات پوستی و مقدار موهای زائد هر فرد تعیین می‌شود. جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2018 در بهترین کلینیک‌های لیزر درمانی وجود دارد تا همگان پس از مراجعه به آن مراکز، تجربه‌ای بی نظیر و فوق العاده کسب کنند.


4- دستگاه‌های مختلف برای لیزر موهای زائد مناسب برای از بین بردن موهای زائد تمامی قسمت‌های بدن وجود دارند. هر نوع پوستی و هر نوع قسمت از بدن در تنظیمات این دستگاه‌ها تعریف شده است و متخصص آگاه و آموزش دیده می‌تواند بدون ایجاد کوچکترین مشکلی بهترین نتیجه را برای فرد مراجعه کننده به ارمغان بیاورد. لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، لیزر موهای زائد پا، لیزر موهای زائد بیکینی و به طور کلی لیزر موهای زائد بدن توسط این دستگاه‌ها از جمله: ان دی یاگ، الکساندرایت، دایود، رابی و آی پی ال به بهترین نحو انجام می‌شود.


5- لیزر موهای زائد با دستگاه‌های موجود در کلینیک‌ها نسبت به دیگر روش‌های از بین بردن موهای زائد مثل موم انداختن، الکترولیز، تیغ زدن، بند انداختن و استفاده از مواد شیمیایی؛ درد و خطرات بسیار کمتری دارد. فرد مراجعه کننده در روش لیزر درمانی احساس ملایمی مثل بند انداختن دارد و اگر فردی پوست حساس تری داشته باشد، می‌تواند برای او از ژل‌های بی حس کننده استفاده کنند.


6- از بین بردن موهای زائد با لیزر موهای زائد بسیار سریع تر، اتفاق می‌افتد. طول درمان، بستگی به ناحیه و اندازه موهای ناحیه مورد نظر دارد. هر پالس دستگاه‌های لیزر درمانی، موهای زائد یک ناحیه 9 در 9 میلی متر را از بین می‌برد.


7- هرچند اگر بعد از لیزر موهای زائد دوباره با رشد مو در آن نواحی‌ و قسمت هایی از بدن که با لیزر موهای زائد را از بین برده بودید؛ مواجه شدید، رشد مو نسبت به قبل و روش‌های دیگری که قبلا امتحان کرده بودید، کمتر و سبک تر است.


8- لیزر موهای زائد اگر توسط افراد متخصص و در کلینیک‌های معتبر و تایید شده صورت بگیرد؛ عوارض خطرناکی در پی نخواهد داشت. عوارضی چون درد، تورم یا قرمزی قسمت هایی که لیزر درمانی بر روی آنها صورت گرفته است به صورت کوتاه مدت بروز می‌کند که با خود مراقبتی از بین خواهند رفت. اگر لیزر موهای زائد توسط افراد غیر متخصص و در مراکز غیر مجاز صورت بگیرد؛ عوارض جبران ناپذیری مثل سوختگی پوست برای افراد مراجعه کننده در پی خواهد داشت.


9- لیزر موهای زائد با دستگاه دایود، سرعت و دقت بیشتری برای از بین بردن موهای زائد نسبت به دیگر دستگاه‌ها دارد. diode دستگاه لیزر موهای زائد، یک روش بی خطر و غیر حساسیت زا برای از بین بردن موهای زائد پوست‌های حساس است. در این روش احتمال بروز عفونت‌های باکتریایی پس از لیزر درمانی کمتر می‌شود.


10- پس از انجام لیزر موهای زائد زیبایی، نرمی و شفافیت پوست افزایش پیدا می‌کند. موهای همه‌ی قسمت‌های بدن را می‌توان با این دستگاه‌ها از بین برد. به طور کلی زنان نسبت به مردان تقاضای بیشتری برای از بین بردن موهای زائد خود با لیزر دارند. ناحیه‌ی بیکینی، زیر بغل و پا بیشترین درخواست زنان برای لیزر موهای زائد است و بیشترین درخواست برای مردان ناحیه کمر، سینه، صورت و پاها است. تشعشعات لیزر برای چشمان بدون زدن عینک‌های مخصوص ممکن است آسیب زا باشد. بنابراین برای نواحی صورت و نزدیک چشمان حتما از عینک‌های مخصوص استفاده کنید و اگر پزشک و متخصص شما این مسئله را فراموش کرد؛ خودتان عینک مخصوص را درخواست کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

زمان ریزش موها بعد از لیزر موهای زائد

>> زمان ریزش موها بعد از لیزر موهای زائد

ریزش موهای زائد بعد از لیزر، یک مرحله طبیعی است؛ حدودا 3 هفته بعد از لیزر موهای زائد، موهایی که در مرحله رشد خود قرار داشته اند شروع به ریزش می کنند. این موهای زائد شبیه به جوش های سر سیاه یا ریش های سیاهی هستند که از فولیکول خود جدا می شوند. رشد دوباره موها زمانی اتفاق می افتد که فولیکول هایی که در مرحله استراحت خود قرار داشتند به مرحله رشد برسند و در طی چند هفته بعد شروع به رشد کنند؛ بخاطر همین لیزر موهای زائد باید در طی جلسات منظم انجام بشود تا بتواند تمام موهای زائد را پوشش بدهد.

 

زمان ریزش موها بعد از لیزر موهای زائد

 

>> ارتباط بین ریزش موها و ماندگاری نتایج لیزر موهای زائد

موهای زائد بالافاصله بعد از لیزر نمی افتند بلکه بعد از چند روز تا چند هفته شروع به ریزش می کند. شاید این امر برای شما نگران کننده به نظر برسد و فکر کنید که موهای زائد به رشد خود ادامه می دهند ولی انجام لیزر در جلسات متعدد بخاطر رشد موها و چرخه های متفاوت هر یک از این موهای زائد لارم است.   زمان ریزش موها بعد از لیزر موهای زائد  

لیزر موهای زائد در فولیکول موهایی تاثیر می گذارد که در مرحله جدیدی از رشد خود قرار داشته باشند. نتایج لیزر موهای زائد در هر فردی متفاوت است و نمیتوان به راحتی آنها را پیش بینی کرد. ماندگاری اثرات لیزر موهای زائد ممکن است از چند ماه تا چند سال ادامه داشته باشد ولی لیزر موهای زائد نیمتواند رفع دائمی موهای زائد را تصمین کند. وقتی موها رشد می کنند، رنگ آنها نسبت به قبل روشن تر است و نازک تر هم هستند. اگر میخواهید نتایج ماندگاری از لیزر موهای زائد بگیرید، باید تا چند جلسه لیزر خود را ادامه بدهید.

>> آیا میتوان قبل از ریزش، موهای زائد را شیو کرد؟

  1. شما باید چند روز صبر کنید تا بتوانید موهایتان را بعد از لیزر شیو کنید. بعد از لیزر، موهایتان کمی حساس تر از گذشته هستند و بنابراین لازم است چند روز صبر کنید تا پوستتان دچار خراش یا سوزش نشود.
  2. 4 الی 5 روز صبر کنید تا سطح پوست شما، پوسته پوسته بشود. بعد از اینکه پوسته ها برطرف شدند، میتوانید موهایتان را شیو کنید. اگر چاننچه با وجود پوسته از شیو برای رفع موهای زائدتان استفاده کنید، پوتستتان دچار التهاب و سوزش می شود.
  3. منتظر ریزش طبیعی موهای زائد باشید. چند روز بعد از لیزر، موهای زائد شروع به ریزش می کند که بعضی از افراد به اشتباه فکر میکنند که موها دوباره رشد کرده اند و سریع به سراغ ژبلت می روند. فبل از اینکه موها را شیو کنید، ناخن هیتان را به آرامی روی پوستتان بکشید تا موهای زائد بریزند.
  4. اگر بعد از لیزر به دفعات شیو کمتری احتیاج داشتید، نشانه این است که از لیزر نتیجه گرفته اید.

>> آیا می توانید بعد از لیزر، موهایتان را از ریشه جدا کنید؟

شما نباید بعد از لیزر، موهایتان را از ریشه جدا کنید و یا از روش هایی مثل وکس یا موچین برای جدا کردن موهایتان از ریشه استفاده کنید. پرتوهای لیزر بر روی فولیکول های مو متمرکز می شوند و انرژی این پرتوها توسط ملانینی که در سطح فولیکول های مو وجود دارد جذب می شود. گرمای پرتوهای لیزر خودشان را به فلیکول های مو می رسانند و به پیاز مو و تمام ساختارهای مو آسیب می رسانند. با جلسات منظم لیزر، فولیکول های مو به تدریج ضعیف تر می شوند و حجم موها هم کم تر می شود. در نهایت، موها به قدری آسیب می بینند که رشد آنها متوقف شود. برای اینکه لیزر بتواند در رفع موهای زائد شما تاثیر بگذارد، موها باید در سطح پوست وجود داشته باشند. اگر شما برای رفع موهای زائد از موچین، بند با نخ، وکس یا اپیلاسون استفاده کرده اید، لیزر هیچ تاثیری در رفع موهای زائد شما نمی گذارد و بدون وجود موهایی که پرتو لیزر را جذب کنند، لیزر موهای زائد شما به هیچ نتیجه ای نمی رسد پس هیچوقت این کار را نکنید. هدف از لیزر موهای زائد، آسیب به ساختارهایی است که وهای زائد را تولید می کنند؛ لیزر به قدری به این ساختارها آسیب وارد می کند که دیگر قادر به تولید موهای زائد نباشند. استفاده از روش هایی مثل وکس برای رفع موهای زائد نه تنها باعث عدم تاثیر لیزر در رفع و کاهش حجم موهای زائد می شود، بلکه باعث می شود تا موها بیشتر از قبل رشد کنند و حجم موهای زائد هم بیشتر بشود. در هر جایی که موهایی زائد از ریشه خود جدا بشوند، در آن محل جریان خون افزایش می یابد که این مسئله مانع عملکرد مفید لیزر در کاهش موهای زائد می شود. هدف از لیزر، کاهش جریان خون است تا فولکیول موهای زائد نتوانتتد به خوبی تغذیه بشوند و و در نهایت، روز به روز ضعیف تر بشوند تا دیگر نتوانند به رشد خود ادامه بدهند.

>> آیا میتوان در طول جلسات لیزر موهای زائد از کرم های موبر استفاده کرد؟

از کرمهای موبر در طی جلسات لیزر استفاده نکنید زیرا باعث حساسیت بیشتر پوست شما می شوند و احتمال بروز اثرات جانبی هم تا حد قابل توجهی افزایش می یابد. علاوه براین، ترکیبات کرم های موبر به موها آسیب می رسانند و باعث می شوند که لیزر درمانی موثر واقع نشود. استفاده از کرم های موبر عملکرد لیزر را بسیار کند می کند.

>> آیا میتوان از محصولات بی رنگ کننده مو در طول جلسات لیزر موهای زائد استفاده کرد؟ 

شما نباید از محصولات بی رنگ کننده مو استفاده کنید زیرا قبل و بعد از لیزر باید موهایتان را شیو کنید و استفاده از محصولات بی رنگ کننده، فرآیند لیزر را ناممکن می سازد و موها را از سطح پوست پنهان می کند. محصولات بی رنگ کننده مو فاقد ملانین هستند و لیزر نیم واند بر روی آنها تاثیر بگذارد و در یک کلام، لیزر موهای زائد در این شرایط هیچ فایده ای ندارد.

نکته آخر :

شما باید صبور باید بخضی از تا موهایتان بعد از لیزر به طور طبیعی بریزند. در طول جلسات لیزر، فقط از روش شیو استفاده کنید زیرا به فوایکول و ساقه موها آسیبی نمی رساند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

 

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

کدام دستگاه لیزر موهای زائد مناسب موها و پوست می باشد

>> کدام دستگاه لیزر موهای زائد مناسب موها و پوست می باشد

آیا می دانید که از کدام دستگاه باید رفع موهای زائد خودتان استفاده کنید؟ ان دی- یاگ؟ الکساندرایت؟ یا دستگاه های دیگر؟ دستگاه لیزر، انواع بسیار مختلفی دارد که هر کدام خصوصیات و کاربردهای مخصوصی دارند.   کدام دستگاه لیزر موهای زائد مناسب موها و پوست می باشد

  شرکت های زیادی هستند که هر روزه از تکنولوژی های جدیدی در ساخت دستگاه های لیزر استفاده می کند تا نتایج بهتری را برای رفع موهای زائد به دنبال داشته باشد.   شما باید تفاوت بین دستگاه های مختلف لیزر را بشناسید تا بدانید که کدام دستگاه مناسب پوست و موهای شماست. در این مقاله به چند تا از معروفترین دستگاه های لیزر می پردازیم مثل ان- دی یاگ، لکساندرایت، دایود، رابی و غیره. هر کدام ار این دستگاه ها مزایا و معایب خودشان را دارند.

 

کدام دستگاه لیزر موهای زائد مناسب موها و پوست می باشد

 

1- لیزر موهای زائد با دستگاه ان دی-یاگ

کاربرد : برای پوست های تیره

نحوه عملکرد دستگاه ان- دی یاگ :

یکی از معیارهای اندازه گیری پرتو لیزر، قابلیت جذب ملانین است و یا سرعتی که پرتو و گرمای دستگاه لیزر در هنگام برخورد با ملانین (رنگدانه های پوست و مو) دارد. برای پوست های تیره از دستگاه ان-دی یاگ برایی لیزر موهای زائد استفاده می شود زیرا سرعت جذب ملانین در دستگاه ان-دی یاگ ضعیف تر و پایین تر از دستگاه های دیگر است. طول موج پرتوهای ان دی یاگ طولانی است و در نتیجه برای لیزر موهای زادئد پوست های تیره عوارضی را به دنبال ندارد و می تواند از ملانین های پوست عبور کند و به فولیکول ها برسد. بهرحال دستگاه ان دی یاگ به دنبال ملانین های متمرکزتر است و بر روی پوست هایی که سفید هستند، تاثیر زیادی در رفع موهای زائد ندارد.

مزایا :

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، طول موج طولانی دستگاه ان دی یاگ می تواند فولیکول های موها را به راحتی تخریب کند.

معایب :

سرعنت جذب ملانین این دستگاه خیلی کم است و تعداد جلسات بیشتری لازم است تا دستگاه ان دی یاگ بتواند نتایج بهتری را برای بیمار فراهم کند. علاوه بر این، ممکن است بیمار درد بیشتری را در هنگام استفاده از دستگاه ان دی یاگ احساس کند ولی شاهد تغییر چندانی در حجم و تعداد موهای زائد خود نباشد. برندهای معروف دستگاه ان-دی یاگ : کیوترا کول گلاید، سینوشور الایت، کندلا جنتل یاگ

2- لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت

کاربرد : برای پوست های چرب

نحوه عملکرد دستگاه الکساندرایت :

این دستگاه لیزر موهای زائد، طول موج طولانی تری نسبت به سایر دستگاه ها دارد ولی به بلندی طول امواج دستگاه ان- دی یاگ نیست. از دستگاه الکساندرایت برای انواع متختلفی از پوست میتوان استفاده کرد؛ مخصوصا برای پوست های چرب.

مزایا :

شاید مهم ترین مزیت دستگاه الکسانداریت این باشد که میتوان از آن برای رفع موهای زائد بخش های بزرگ تر بدن استفاده کرد زیرا این دستگاه عملکرد سریع تری دارد و با پالس های منظم خود نواحی بزرگ را پوشش میدهد. یکی از سریع ترین روش ها برای لیزر موهای زائد پست بدن و یا کل پاها؛ استفاده از دستگاه الکساندرایت است.

معایب :

علی رغم طول موج بلند آن؛ همچنان سرعت زیادی در جذب ملانین دارد پس احتمال تغییر رنگ پوست بیمار و سوختگی در همه وجود دارد؛ بخصص افرادی که پوست روشن تری دارند.

برندهای معذروف دسنگاه الکساندرایت :

کاندلا ججنتل لیز، سنوشور آپوجی، اپی تاچ پلاس

3- لیزر موهای زائد با دستگاه دایود

 کاربرد : برای انواع پوست معمولی

نحوه عملکرد دستگاه دایود :

دستگاه دایود یکی از جدیدترین و معروفترین سیستمم هایی است که امروزه برای لیزر موهای زائد بکار می رود.

 مزایا :

دستگاه دایود، پرتوهایی از خود منتشر می کند که هم طول موج های کوتاه دارند و هم طول موج های بلند پس دستگاه دایود میتواند ملانین را به خوبی جذب کند و به عمق فولیکول های مو نفوذ کند. طول موج های بلند دستگاه دایود، ریسک آسیب های پوستی را هم کاهش داده است.

معایب :

اشکال اصلی لیزر دایود این است که دستگاه جدیدی است و هنوز اطلاعات زیادی از آن در دسترس عموم قرار ندارد

برندهای معروف دستگاه دایود :

لایت شیر، اس ال پی 1000 ، لیزرلایت سوپرانو ایکس ال

4- لیزر موهای زائد با دستگاه رابی

کاربرد : برای پوست های سفید و خیلی رشن

نحوه عملکرد دستگاه رابی :

دستگاه رابی، قدیمی ترین وسیله برای لیزر موهای زائد است . دستگاه رابی نسبت به سایر دستگاه های لیزر، سرعت بالاتری در جذب ملانین دارد که برای لیزر موهای زائد در افرادی که پوست سفید و خیلی روشنی دارند، بسیار مناسب است.

مزایا :

در رفع موهای رائد بسیار موثر است

معایب :

دستگاه رابی با سرعت بالای جذبی که دارد پوست فرد را مستعد تغییر رنگ می کند؛ بخاطر همین باید برای پوست های سفید از آن استفاده کرد.

برندهای معروف دستگاه رابی :

پالومر ای 2000، رابی استار

5- لیزر موهای زائد با دستگاه آی پی ال

کاربرد : برای پوست های روشن

نحوه عملکرد دستگاه آی پی ال :

دستگاه آی پی ال از طیف های وسیعی برای رفع موهای زائد استفاده می کند. تفاوت اصلی بین دستگاه ای پی ال و سایر دستگاه ها، نوع نورهای آن است. آی پی ال با پالس های (ضربات) زیادی که بر روی سطح پوست وارد می کند، باعث کاهش موهای زائد می شود. آی پی ال، طول موج هایی متفاوتی دارد که بین 500 تا 1200 نانومتر قرار دارند. برعکس بقیه، دستگاه آی پی ال با لامپ نور کار میکند.

مزایا :

دستگاه آی پی ال با طول موج های مختلفی که دارد به پوست آسبی نمی رساند. لیزر موهای زائد با دستگاه آی پی ال زیاید طول نمی کشد و خیلی سریع انجام می شود.

معایب :

دستگاه آی پی ال نسبت به دستگاه های دیگر، تاثیر کمتری در رفع موهای زائد دارد و به جلسات بیشتری نیاز دارد. بیشتر بیماران در هنگام لیزر موهای زائد خود با دستگاه آی پی ال، احساس درد می کنند. این دستگاه برای پوست های تیره و برنزه مناسب نیست.

برندهای معروف دستگاه آی پی ال :

تریا فر ایسک، فیلیپس لومئا پرستیز، براون سیلک اکسپرت، رمینگتون آی لایت پرستیز شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.    

 

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

جلسه اول لیزر موهای زائد و نتایج بعد از آن

>> جلسه اول لیزر موهای زائد

از وکس و شیو خسته شده اید؟ پس به لیزر موهای زائد نیاز دارید. تنها روشی که میتوان در طی چند جلسه از آن جواب خوبی برای کاهش و یا رفع موهای زائد گرفت، لیزر است. لیزر موهای زائد روشی غیر تهاجمی است که آسیبی به بدن شما وارد نمی کند و خیلی سریع هم انجام می شود. وقتی برای اولین بار میخواهید اقدام به لیزر موهای زائد خودتان بکنید، شاید در مورد لیزر اطلاعات چندانی نداشته باشید؛ مثلا نمی دانید که چگونه باید برای لیزرموهای زائد آماده بشوید، اولین جلسه از لیزر چه مراحلی دارد و اینکه نتایج بعد از اولین جلسه لیزر چگونه است.   جلسه اول لیزر موهای زائد  

در این مقاله سعی شده است به تمام سوالات و نگرانی های شما در مورد اولین جلسه لیزر مواهی زائد پاسخ داده بشود.

>> تکنولوژی لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر خیلی پیشرفته به نظر می رسد ولی کار با آن بسیار ساده است. پالس ها و ضربات لیزر، ملانین فولیکول ها را هدف میگیرد تا به خود فولیکول آسیب برساند. ملانین، پالس ها را جذب می کند و فولیکول به حدی آسیب می بینند که نمیتوانند دوباره رشد کند. همه بیماران با هر نوع رنگ مو و رنگ پوستی می توانند جواب خوبی از لیزر بگیرند. لیزر ان دی یاگ طول موج بلندتری دارد و میتواند ملانین ها را بهتر مورد هدف قرار بدهد. لیزر ان دی یاگ میتواند بهتر در فولیکول ها نفوذ کند و به پوست و بافت های اطراف آن هم صدمه ای وارد نمی کند.

 

جلسه اول لیزر موهای زائد

 

>> آمادگی های لازم برای قبل از جلسه لیزر موهای زائد

اگر میخواهید برای رفع موهای زائد از دستگاه لیزر استفاده کنید، کلینیکی را انتخاب کنید که متخصصان با تجربه ای داشته باشد. اگر لیزر موهای زائد توسط تکنیسین یا پرستار انجام می شود، مطمئن شوید که لیزر موهای زائد تحت نظر دکتر انجام می شود و خود دکتر هم در جلسه اول حضور دارد. از سالن های آرایشی یا دیگر مکان هایی که افراد معمولی اقدام به لیزر موهای زائد می کنند هیچوقت استفاده نکنید. قبل از اینکه در مورد جلسه اول لیزر برنامه ریزی کنید، لازم است با متخصص خود در این زمینه مشورتی داشته باشید. متخصص از موهای زائد بدن یا صورت شما عکس می گیرد تا نتایج قبل و بعد لیزر را بتوانید بهتر مقابسه کنید. برای لیزر باید آمادگی هایی هم داشته باشید مثلا:

  1. در معرض آفتاب قرار نگیرید
  2. از وکس و الکترولیز و روشهای دیگر استفاده نکنید
  3. از محصول و کرم خاصی استفاده نکنید
  4. پوستتان باید کاملا پاکسازی بشود

>> تجربه بیمار از اولین جلسه لیزر موهای زائد

طول موج لیزری که برای شما انتخاب می شود، به بخشی که میخواهید موهای زائد را لیزر کنید بستگی دارد. اولین جلسه می تواند از چند دقیقه طول بکشد تا یک ساعت؛ مثلا لیزر کامل صورت 10 دقیقه طول می کشد، لیزر زیر بغل 1 دقیقه، پشت بدن 30 دقیقه، ناحیه بیکینی 15 دقیقه و پاها هم 5 دفیقه. قبل از اینکه لیزر شروع بشود، به شما عینکی برای محافظت از چشمها در برابر نور لیزر داده می شود. کرم بی حسی هم بر روی بخش مورد نظر از بدن شما زده می شود. به محض اینکه دستگاه لیزر در مجاورت پوست شما قرار بگیرد، احساس سوزش خواهید داشت و این تجربه برای شروع لیزر الزامی است زیرا نشان دهنده فعال شدن دستگاه و نفوذ پرتوهای آن به درون پوست شماست. جلسه اول لیزر موهای زائد شامل مجموعه ای از پالس های منظم دستگاه لیزر بر روی پوست شما خواهد بود.

>> نتایج و مراقبت های بعد از اولین جلسه لیزر

1 الی 2 روز بعد از اولین جلسه لیزر موهای زائد

  1. دمای پوست شما نسبتا بالاست و کمی حساس به نطر می رسد. بهتر است لباس های گشاد نخی بپوشید.
  2. آلوئه ورا، تنها محصولی است که میتوانید 24 ساعت بعد از اولین جلسه لیزر موهای زائد از آن استفاده کنید. آلوئه ورا دمای پوست شما را پایین می آورد و هرگونه سوزشی را هم کاهش میدهد. بعضی از مرطوب کننده ها حاوی ترکیباتی هستند که باعث سوزش و التهاب پوست می شوند پس فقط از الوئه ورا استفاده کنید.
  3. ار ضد آفتاب استفاده کنید.
  4. بعد از لیزر موهای زائد فقط میتوانید از مواد آرایشی که در ترکیبات خود مواد طبیعی دارند استفاده کنید. شما میتوانید 24 ساعت بعد از اولین لیزر مقداری آرایش کنید.
  5. اگر احساس میکنید که پوستتان بیش از حد قرمز شده است یا لکه های قهوه رنگی را روی پوستتان می بینید، بخاطر این است که قبل از لیزر، در معرض نور آفتاب قرار گرفته بودید. این عوارض بعد از چند روز برطرف می شوند.

4 الی 5 روز  بعد از اولین جلسه لیزر موهای زائد

  1. پوست شما پوسته پوسته می شود تا سلول ها و بافت های مرده پوست از بین بروند و بتوانید به بهترین نتایج لیزر برسید.
  2. شما میتوانید موهای زائدی که رشد کرده ند را شیو کنید. وکس و سایر روش ها پیشنهاد نمی شود چون موهای زائد را از ریشه خود جدا می کند و بناراین لیزر نمی تواند به فولیکول آسیب برساند.
  3. در استفاده از کرم های برنزه کننده پوست عجله نکید زیرا باعث خراش و آسیب به پوستتان می شوند.

5 الی 14 روز بعد از اولین جلسه لیزر موهای زائد

در این چند روز موهای زائد شروع به ریزش می کند.

>> تعداد جلسات لارم بعد از اولین جلسه لیزر موهای زائد

بیشتر افراد در جلسه اول لیزر موهای زائد خود شاهد کاهش حجم زیادی از موهایشان هستند. میزان تاثیر گذاری لیزر در جلسه اول به خوبی مشخص می شود. درست است که شاهد نتایج خوبی بوده اید ولی هنوز کلی کار دارید و باید برای جلسات لیزر در آینده هم برنامه ریزی کنید. بیشتر بیماران 4 الی 6 هفته بعد از اولین جلسه، برای جلسات دوم و سوم خود اقدام می کنند. اگر بین جلسه اول و جلسات بعدی لیزر تاخیر بیفتد، اشکالی ندارد زیرا به موها فرصت داده می شود تا رشد کنند. بعضی از افراد به 6 جلسه لیزر موهای زائد نیاز دارند، در حالیکه دسته ای دیگر از افراد، تعداد جلسات لیزر مواهی زائدشان به 10 جلسه هم می رسد. تعداد جلسات لیزر به نوع مو، نوع پوست و بخش مورد نظر بستگی دارد و متخصص به پروسه کاهش موهای زائد شما در طول جلسات مختلف نگاه می کنند و تعداد جلسات لازم را به شما می گوید. تخقیقات در بین بیماران نشان میدهد که حداکثر جلسات لازم در بین بیماران مختلف، 10 جلسه است. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

 

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیزر موهای زائد مردان در کلینیک زیبایی

>> لیزر موهای زائد مردان

از بین بردن موهای زائد صورت و بدن نه تنها در زنان بلکه در مردان هم تبدیل به یکی از بزرگترین دغدغه آنها شده است. امروزه مردان، ارزش رفع موهای زائد را در اعضای مختلف بدن مثل پشت بدن و قفسه سینه بهتر از قبل درک می کنند. لیزر موهای زائد یکی از معروفترین فرآیندهایی است که در سرتاسر جهان طرفدار دارد و تعداد مردهایی که با کمک این روش از شر موهای زائد خود راحت می شوند، روز به روز بیشتر می شود.   لیزر موهای زائد مردان  

  در کلینیک تخصصی پوست و مو رز ما از جدیدترین تکنولوژی برای رفع موهای زائد مردها استفاده می کنیم تا احساس طراوت و تمیزی را به آقایان هدیه بدهیم.

>> چرا مردها هم جزو طرفداران لیزر موهای زائد شده اند؟

اصولا هر روشی که طرفدار زیادی داشته باشد، فواید زیادی را هم برای فرد به دنبال دارد. به غیر از رفع همیشگی موهای زائد در مردان، دستگاه لیزر میتواند سایر مشکلات روش های دیگر (مثل شیو) را هم برطرف کند مثل:

  1. عدم رشد موهای زیر پوستی
  2. روی پوست بیمار، سوزش و جراحتی احساس نمی شود
  3. برعکس سایر روش ها هزینه های زیادی  را به دنبال ندارد
  4. صرفه جویی در وقت روزانه/هفتگی فرد
  5. برای همیشه میتوانید از موهای زائدتان راحت بشوید
  6. عملکرد لیزر نسبت به سایر روش ها سریعتر است
  7. صورت مردها بعد از لیزر جوش نمی زند
  8. در آب و هوای گرم، مردها احسساس راحتی بیشتری می کنند

 

لیزر موهای زائد مردان

 

>> مردها در کدام بخش های بدن خود از لیزر استفاده می کنند؟

اکثر زنها از لیزر برای رفع موهای زائد زیر بغل و ناحیه بیکینی استفاده می کنند ولی مردها میتوانند برای اندام های زیر هم از لیزر استفاده کنند:

  1. پشت بدن و کمر
  2. قفسه سینه
  3. باسن
  4. بیکینی
  5. بازوها
  6. گردن
  7. سر
  8. ریش
  9. ابروهای پیوسته

>> آیا شرایط خاصی برای مردها وجود دارد تا بتوانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند؟

دستگاه لیزر بیشتر بر روی موهای سیاه بیمارانی که پوست روشن تری دارند تاثیر می گذارد زیرا ملانین موجود در ساقه موهایی که رنگ تیره تری دارند، نور لیزر را بیشتر به خود جذب می کند. ما در کلینیک تخصصی پوست و مو رز، دستگاه لیزر را روی بهترین درجه تنظیم می کنیم تا هیچ عارضه و اثر جانبی خاصی برای بیمار به دنبال نداشته باشد و با عبور پرتو لیزر از سطح پوست بتواند با تاثیر بر فولیکول موها، چرخه تولید موهای زائد را غیر فعال کند.

>> دستگاه لیزر چگونه بر رفع موهای زائد مردها تاثیر می گذارد؟

تقریبا همه ما می دانیم که ملانین یا رنگدانه ها، مسئول رنگ پوست ما هستند. وقتی پالس های دستگاه لیزر در جهت رشد موهای زائد قرار بگیرد، ملانین ها نور لیزر را جذب می کند و آن را به گرما تبدیل کند. این گرما هم به سمت ساقه موها و سپس به فولیکول های مو می رسد. گرما، به فولیکول ها آسیب می رساند و از تولید و رشد مو هم جلوگیری می کند.

>> ایا لیزر موهای زائد برای مردها نتایج خوبی را به دنبال دارد؟

شاید اکثر ما فکر می کنیم که پرتوهای لیزر می توانند سریع تمام موهای بخش مورد نظر ما را از بین ببرند ولی سازمان غذا و داروی آمریکا استفاده از دستگاه لیزر را برای "کاهش دائمی موهای زائد" تایید می کند  و این سازمان هم برای اینکار دو دلیل دارد: یکی اینکه لیزر فقط میتواند به موهای زائدی که در دوره آناژن (رشد) قرار دارند آسیب برساند. البته موهای زائد میتواند در دوره کاتاژن (مرحله بین رشد و استراحت موها) یا در مرحله تلوژن (استراحت) قرار داشته باشند. مراحل کاتاژن و تلوژن به مرحله ریزش تغییر می کنند. این مراحل مانع تغذیه موها می شوند و باعث ریزش آنها می شوند و در نتیجه، ساقه موهای جدیدی دوباره شروغ به رشد می کند. بخاطر همین، لیزر نمیتواند بر موها در همه ی این سه مرحله تاثیر بگدارد. هر مو در بدن به طور مستقل عمل می کند و به تنهایی رشد می کند. در نظر بگیرید که بدن انسان 5 میلیون مو دارد (البته بدن مردها چنددین هزار تار مو بیشتر از زنها دارد) ، فولیکول موهای زیادی وجود دارند که در دوره آناژن خود قرار دارند و میتوانند به با لیزر از بین بروند. دوم اینکه فولیکول موهای آسیب دیده میتوانند با تغییرات هورمونی دوباره ترمیم بشوند و رشد کنند. علاو بر این، اگر یک فولیکول فقط کمی آسیب ببیند، ممکن است دوباره ترمیم بشود و موی جدیدی دوباره شروع به رشد کند. مطالعات زیادی نشان میدهد که کاهش موهای زائد می تواند بین 85 تا 90 درصد باشد.

>> لیزر موهای زائد ریش در مردها

از لیزر میتوان برای شکل دادن و طراحی ریش در مردان هم استفاده کرد. لیزر می تواند میزان ضخامت و زبری موهای ریش را کاهش بدهد، لیزر می تواند ریش را تمیز و مرتب کند و آقایان را از شر موهای زائد روی گونه ها و گردن راحت کند.

>> تفاوت لیزر موهای زائد در بین مردان و زنان

زنها نسبت به مردها موهای نازک تری روی بدن خود دارند که رفع آنها با لیزر سخت تر است زیرا رنگ این موها معمولا روشن است. موهای کلفت تر، ملانین یا رنگدانه بیشتری دارند. مردها موهای کلفت تر و سیاه تری نسبت به زنها دارند. البته کلفتی تار موها آنقدرها هم اهیمیت ندارد بلکه این رنگدانه است که در لیزر از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین در بسیاری از جهات، رفع موهای زائد در مردها راحت تر ار رفع موهای زائد نازک و بور زنان است.

>> یک جلسه از لیزر برای مردها چقدر طول می کشد؟

ابعاد بخشی که مردها قصد دارند لیزر کنند، تعیین کننده زمان است؛ برای مثال لیزر بخش کوچکی در روی شانه مردها، فقط چند دقیقه طول می کشد ولی لیزر قفسه سینه مردها 3 دقیقه طول می کشد. شما می توانید بین 10 تا 45 دقیقه برای لیزر موهای زائد خودتان در نظر بگیرید.

>> مردها در کدام بخش از صورت و بدن خود نمی توانند از لیزر استفاده کنند؟

تنها جایی که در بدن مردها نمی توان از لیزر برای رفع موهای زائد استفاده کرد، اطراف چشمها است. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

 

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

   



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست؟

>> آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست؟

لیزر موهای زائد شاید گزینه خوبی برای شما باشد؛ مخصوصا اگر از روش های سنتی و قدیمی رفع موهای زائد خسته شده اید. روش های قدیمی رفع موهای زائد شامل شیو، الکترولیز، استفاده از موچین، بند، استفاده از کرم های موبر، لایه بردارهای شیمیایی و وکس می شود؛ البته همگی این روش ها جذابیت خود را از دست داده اند. شما می توانید از دستگاه لیزر برای حذف موهای زائد صورت؛ دستها و پاهای خود استفاده کنید. لیزر، گزینه خوبی برای شماست تا بتوانید صورت و بدن بدون مویی داشته باشید. مطمئنا با لیزر احساس راحتی بیشتری می کنید.   آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست؟  

سوالی که ممکن در ذهن همه ما بوجود بیاید این است که آیا لیزر اثرات جانبی خاصی را به دنبال دارد؟ آیا لیزر می تواند باعث بیماری پوست یا حتی سرطان پوست بشود؟ انیکه بخواهید در مورد تمامی جوانب لیزر اطلاعات بدست بیاورید، نه تنها اشکالی ندارد بلکه خیلی هم خوب است. شما باید در مورد روشی که برای رفع موهای زائد خودتان استفاده می کنید، اطلاعات کاملی داشته باشید.

>> انواع دستگاه های لیزر موهای زائد

برای اینکه مشخص بشود که آیا لیزر باعث سرطان می شود یا خیر، اول باید بدانیم که دستگاه لیزر انواع متفاوتی دارد:

  1. سیستم لیزر الکساندرایت
  2. سیستم لیزر دیود
  3. سیستم لیزر Nd-YAG (ان- دی یاگ)
  4. سیستم لیزر رابی
  5. سیستم نوری IPL

    آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست؟  

در کل دستگاه های لیزر، اشعه های خطرناکی را تولید نمی کنند. بر عکس لیزر، این نور خورشید است که باعث سرطان پوست می شود زیرا اشعه های نور خوشید برای پوست انسان بسیار خطرناک هستند و حتما باید قبل و بعد از لیزر موهای زائد از ضد آفتاب استفاده کنید تا سلامت پوست خود را ارتقا بدهید. لیزر موهای زائد با دستگاه هایی که نام برده شده است، میتواند اثرات جانبی خاصی را به دنبال  داشته باشد که مهم ترین آنها تغییر رنگ پوست است که باعث می شود در بعضی از موارد نقاط سفید رنگی روی پوست ایجاد بشود.

>> چه عواملی باعث سرطان پوست می شود؟

همه ی ما میدانیم که اشعه ایکس و اشعه گاما عامل ایجاد سرطان و بویژه سرطان پوست هستند. اشعه های ایکس و گاما بسامد بالایی دارند که برای سلامت پوست انسان بسیار مضر است. این اشعه ها در تکنولوژی های مدرن و حتی منابع طبیعی هم وجود دارند؛ یک مثال از منابع طبیعی که دارای این اشعه های ایکس و گاما هستند، شامل گاز رادون است. از طرفی دیگر انرژی هسته ای، گیاهان و تست های پزشکی (مثل سی تی اسکن) هم چنین اشعه هایی را تولید می کنند. وقتی که این اشعه ها به بافت های درونی پوست ما نفوذ می کنند، ممکن است به سلول های دی ان ای (DNA) بدن آسیب برسانند؛ آسیب به سلول های DNA ممکن است در آینده باعث سرطان بشود.

>> آیا اشعه خطرناکی در دستگاه لیزر وجود دارد؟

طبق تاییدیه سارمان غذا و داروی آمریکا، نور لیزر باعث کاهش موهای زائد می شود و هیچگونه اشعه خطرناکی را تولید نمی کند. دستگاه لیزر تنها پرتوهای بی خطری را تولید می کند که بعدا به یون تبدیل نمی شوند. پرتوهایی که از دستگاه های لیزر بیرون می آیند، سطحی هستند و فقط در سطح پوست باقی می مانند و به عمق پوست نفوذ نمی کنند. دستگاه لیزر باعث سرطان نمی شود زیرا لیزر هیچگونه آسیبی به مولکلول های DNA نمی رساند در نتیجه باعث جهش مولکلول های DNA هم نمی شود.

>> ایا لیزر موهای زائد اثرات جانبی و عوارض بلند مدتی را به دنبال دارد؟

لیزر فقط باید به فولیکول های مو آسیب برساند ولی ناخودآگاه باعث آسیب به بافت پوست می شود. آسیب به پوست در مواردی اتفاق می افتد که بین رنگ مو و رنگ پوست تفاوت کمتری وجود داشته باشد و یا رنگ مو و رنگ پوست تقریبا شبیه به هم باشند. اثرات جانبی و عوارض لیزر به دو دسته تقسیم می شوند:

اثرات جانبی کوتاه مدت و موقتی

خراش به پوست : بعد از لیزر موهای زائد، پوست قرمز و ملتهب می شود و مقداری ورم هم در سطح پوست بوجود می آید. تمام این نشانه ها و عوارض بعد از چند ساعت تا چند روز برطرف می شوند. تغییر رنگدانه ها : لیزر باعث روشن تر شدن یا سیاه ترشدن رنگ پوست می شود که در اکثر موارد موقتی است. روشن تر شدن پوست در بیمارانی مشاهده می شود که قبل و بعد از لیزر در معرض نور خورشید قرار می گیرند و از هیچ کرم یا وسیله ای برای محافظت پوستشان استفاده نمی کنند. کسانی که پوست تیره ای دارند هم شاید شاهد روشن تر شدن پوستشان باشند.

>> اثرات جانبی بلند مدت

تاول و سوختگی : اگر از دستگاه لیزر به درستی استفاده نشود و متخصص هم در این زمینه مهارت لازم را نداشته باشد، ایجاد تاول و سوختگی در سطح پوست اتفاق می افتد. پوسته : پوسته شدن سطح پوست هم می تواند تا مدتی روی پوست بیمار به چشم بخورد. اسکار : اشتباه در حین لیزر، باعث ایجاد اسکار می شود. اسکار در پوست افرادی باقی می ماند که بعد از لیزر از پوست خود به خوبی مراقبت نمی کنند. بعد از لیزر، پوست به مراقبت هایی مثل رطوبت رسانی، محفاظت در برابر نور و بررسی مداوم منظور جلوگیری از عفونت لازم دارد. تغییر در سختار پوست : این عارضه به مراحل پیشرفته تر تغییر رنگدانه ها اشاره دارد. تغییر در ساختار پوست در موارد  بسیار نادری بوجود می آید.

>> آیا می توان صد در صد گفت که لیزر سرطان زا نیست ؟

نکته ای که باید به خاطرتان بسپارید این است که هنوز گزارشی مبنی بر ابتلا به سرطلان پوست بعد از لیزر موهای زائد گزارش نشده است. پس میتوان گفت که ریسک ابتلا به سرطان با لیزر بسیار کم است. بسیاری از متخصص ها و کارشناسان پیشنهاد میدهند که تا زمانی که در این زمینه تحقیقات گسترده ای انجام بشود، افرادی که سابقه ابتلا به سرطان پوست در خانواده خود داشته اند، باید در استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد خود بسیار احتیاط کنند.

نکته آخر :

استفاده از لیزر، مزایای زیادی را به دنبال دارد ولی فراموش نکید که اگر سابقه ابتلا به سرطان پوست در خانواده شما وجود دارد، ممکن است لیزر عوارضی را برای شما به دنبال داشته باشد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

 

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیزر موهای زائد صورت و هزینه آن

>> لیزر موهای زائد صورت

پوست صورت یکی از حساس ترین بخش های بدن است و استفاده منظم ار روش های رفع موهای زائد باعث آسیب به پوست صورت می شود و این مسئله دغدغه بزرگی برای خانم ها و آقایان به شمار می آید.  

لیزر موهای زائد صورت  

روشی وجود دارد که می تواند به طور موثر، بی خطر و دائم موهای زائد صورت را کاهش بدهد و هیچ آسیبی هم به پوست حساس صورت وارد نکند. لیزرموهای زائد با نشانه گرفتن ریشه موهای تیره، آنها را به طور کامل تخریب می کند. جاسات لیزر در عرض چند دقیقه به اتمام می رسند و شما یک قدم به پوستی صاف، نرم و زیبا که همیشه آرزوی آن را داشته اید نزدیک شده اید.

>> لیزر موهای زائد صورت برای خانم ها

رشد موهای زائد در بالای لب ها، چانه، گردن و دو طرف صورت برای بسیاری از خانم ها نگران کننده است و حتی باعث می شود که نتوانند به فعالیت های عادی خود ادامه بدهند.  

لیزر موهای زائد صورت  

لیزر موهای زائد میتواند استرس خانم ها را در مورد موهای زائد صورت کاهش بدهد و باعث افزایش اعتماد به نفس آنها هم بشود. خانم ها با لیزر موهای زائد دیگر نیازی به بند و یا وکس موهای زائد صورتشان ندارند.

>> لیزر موهای زائد صورت برای آقایان

این قفقط خانم ها نیستند که می توانند از لیزر برای رفع موهای زاد صورت خود استفاده کنند، بلکه مردها هم می توانند بجای اصلاح ریش و سبیل خود از لیزر استفاده کنند. مردها می توانند از لیزر برای رفع موهای زائد در بخش های زیر استفاده کنند:

  1. گردن و ریش
  2. پشت گردن

>> انواع لیزر موهای زائد صورت

1- لیزر کامل صورت

لیزر کامل صورت شامل همه ی بخش های صورت می شود مثل: قسمت بالایی لب ها، چانه، گونه ها، بینی، خط ریش یا موی جلوی گوشها، پیشانی، فک، بالای ابروها و بین ابروها زمان لازم برای لیزر کامل صورت: 5 تا 10 دقیقه فاصله بین جلسات: هر 4 الی 6 هفته

2- لیزر نواحی کوچک صورت

لیزر نواحی کوچک صورت شامل یک یا چند تا از بخش های صورت می شود که بیمار قصد لیزر آن را دارد. زمان لازم برای لیزر نواحی کوچک صورت: 5 الی 10 قدیقه فاصله بین جلسات: هر 4 الی 6 هفته

3- لیزر صورت و گردن

لیزر صورت و گردن شامل لیزر کامل صورت، جلو و پشت گردن می شود. زمان لازم برای لیزر صورت و گردن: 5 الی 15 دقیقه فاصله بین جلسات: هر 4 الی 6 هفته

>> عوارض اثرات جانبی لیزر موهای زائد صورت

1- قرمز شدن پوست صورت و درد

درد خفیف و قرمر شدن پوست صورت یک عارضه طبیعی محسوب می شود. در بعضی از افراد در کنار قرمزی، تورم هم بوجود می آید.

2- ایجاد پوسته

10 درصد از بیماران در هنگام استفاده از لیزر الکساندریت با عارضه ایجاد پوسته بر سطح پوست خود مواجه می شوند. ایجاد پوسته در صورت باعث هیچگونه مشکل خاصی نمی شود؛ فقط یک سری مراقبت ها لازم است که بیمار باید انجام بدهد تا این پوسته ها عفونی نشوند و یا تبدیل به اسکار نشوند.

3- آسیب به چشم

در صورتیکه که در هنگام لیزر از عینک های مخصوص لیزر استفاده نشود، نور لیزر به چشم ها آسیب می رساند؛ مخصوصا وقتی که برای لیزر موهای زائد صورتتان از عینک مخصوصی استفاده نکرده باشید.

4- تغییر رنگدانه های پوست

بعد از لیزر رنگدانه های پوست صورت ممکن است با تغییراتی مواجه بشوند. مثلا بخش هایی از پوست که تیره تر است ممکن است، به طور موقت روشن تر می شود. در بیمارانی که با این عارضه مواجه می شوند، معمولا بعد از چند مدت پوست به رنگ طبیعی خود بر می گردد.

5- سوختگی و تاول در صورت

ایجاد تاول در روی صورت و سوخنگی پوست عارضه بسیار نادری است که در اثر تماس شدید و بیش از حد دسنگاه لیزر با پوست صورت بوجود می آید. قبل از لیز موهای زائد صورتتان از کمپرس سرد استفاده کنید تا با عارضه ای مثل سوختگی مواجه نشوید. تجربه و مهارت بالای متخصص یا تکنیسین هم در جلوگیری از سوختن و ایجاد تاول در روی صورت، نقش بسیار مهمی دارد.

>> نتایج بعد از لیزر موهای زائد صورت

بلافاصله بعد از لیزر موهای زائد، صورت شما کاملا قرمز می شود و طوری بنظر می رسید که انگار در آفتاب سوخته اید. استفاده از کرم آلوئه ورا بر روی پوست صورت که از قبل در داخل یخچال نگه داری شده است، می تواند قرمزی پوست را تا حد زیادی کاهش بدهد و بلافاصله بعد از اتمام لیزر موهای زائد باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا با عارضه تغییر رنگدانه های پوست صورت مواجه نشوید. ممکن است چند تا برآمدگی به رنگ های سفید یا قرمز در روی پوستتان ایجاد بشود که نباید به آنها دست بزنید و بعد از چند ساعت خود به خود از بین می روند. استفاده از آنتی هیستامین هم به پوست کمک می کند تا سریع تر به حالت نرمال خود بارگردد.

>> قبل از لیزر موهای زائد صورت چه کارهایی را باید انجام بدهیم؟

  1. 2 الی 3 روز قبل از اینکه در کلینیک برای لیزر موهای زائد خود حضور یابید، موهای صورتتان را شیو کنید تا لیزر تاثیر بهتری در رفع مهای زائدتان داشته باشد.
  2. قبل از لیزر موهای زائد، بر روی صوتتان هیچگونه خراش یا جراحتی ایجاد نکنید
  3. در معرض نور آفتاب قرار نگیرید
  4. چند روز قبل از لیزر موهای زائد صورتتان از انواع کرم ها و محصولات استفاده نکنید چون ممکن است باعث افزایش حساسیت پوست شما در برابر نور لیزر بشوند.

>> محدودیت های لیزر موهای زائد صورت

  1. نتایج لیزر موهای زائد صورت دائمی نیست. نتایج لیزر در صورت می تواند فقط تا چند هفته تا چند ماه ماندگاری داشته باشد و برای اینکه بیمار بتواند به طور دائم از شر موهای زائد صورت خود راحت شود، باید در همه ی جلسات لیزر موهای زائد صورت شرکت کند.
  2. لیزر موهای زائد صورت به بیمار این ضمانت را نمیدهد که موهای زائد را در همه ی بخش های صورت از بین ببرد.

>> هزینه لیزر موهای زائد صورت

هزینه لیزر موهای زائد صورت بستگی به بخش/ بخش هایی از صورت دارید که قصد لیزر آنها را دارید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  
 

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com


:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود ؟

>> آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود ؟

هر روشی که برای رفع موهای زائدتان استفاده می کنید، با عوارض خاصی همراه است. در بین روش های مختلفی که برای رفع موهای زائد وجود دارد، لیزر طرفدار بیشتری دارد و نتایج آن توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.   آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود  

  لیزر موهای زائد نه خطر سوختن پوست را دارد، نه به استراحت نیاز دارد و حتی باعث نرم تر شدن پوست شما نسبت به قبل می شود. استفاده از دستگاه لیزر توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده است و درصد مشکلات و عوارضی که تاکنون برای بیماران به دنبال داشته است، زیر 1 درصد است؛ بخاطر همین، لیزر یکی از ایمن ترین و بی خطرترین روش های رفع موهای زائد بدن است. یکی از مسائل و چالش هایی که در مورد لیزر موهای زائد وجود دارد این است که آیا لیزر موهای باعث نارایی می شود؟ شاید این مسئله دغدغه شما هم باشد.

 

 

>> ایا لیزر باعث نازایی زنها و مردها می شود؟

از آنجایی که زنهای باردار یا شیرده برای استفاده از لیزر محدودیت دارند و بهتر است برای سلامت جنین خود چد ماه قبل از بارداری، در طول بارداری و شیردهی به نوزاد خود از لیزر استفاده نکنند، تاثیر لیزر بر نازایی هم تبدیل به دغدغه بزرگی برای مردها و زنها شده است. خوشبختانه طبق تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است، لیزر باعث نارایی نمی شود. پرتوهای نور لیزر فقط روی فولیکول های مو تاثیر می گذارند و با ایجاد حرارت فولیکول ها را تخریب می کنند؛ پرتوهای نور لیزر رنگدانه های پوست را مورد هدف خود قرار می دهند و به ارگان های جنسی نمی توانند برسند. حتی اگر بتوانند به اندام های جنسی برسند، بخاطر ماهیت پرتوهای لیزر، هیچ آسیبی به تخمدان ها نمی رسد. در مردها هم لیزر موهای زائد تاثیری بر روی اسپرم ها و و اندام های جنسی نمی گذارد. لیزر موهای زائد هیچ تاثیری بر روی نازایی زن ها و مردها نمی گذارند.

>> آیا لیزر موهای زائد تخمدان ها را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث نازایی می شود؟

نفوذ پرتوهای لیزر به سیستم داخلی بدن و اندام های جنسی واقعیت ندارد و متخصص های بسیاری بر این باورند که چنین چیزی امکان پذیر نیست. درست است که لیز می تواند اثرات جانبی خاصی را به دنبال داشته باشد ولی عوارضی مثل ایجاد اسکار، تورم و تغییر رنگ پست بسیار خفیف هستند و نازایی جزو اثرات جانبی لیزر موهای زائد نیست.

>> آیا لیزر موهای زائد بیکینی خطرناک است؟

فرآیند لیزر موهای زائد بیکینی هم مثل لیزر بخش های دیگر بدن است که در آن لیزر به فولیکول موهای زائد بیکینی، آسیب زیادی را وارد می کند و از رشد موهای زائد جلوگیری می کند. بعد از لیزر موهای زائد بیکینی، بیمار شاهد اثرات جانبی مثل قرمر شدن پوست است؛ لیزر موهای زائد بیکینی هیچ تاثیری بر روی نازایی بیمار نمی گذارد.

>> چگونه می توانیم ریسک های مربوط به لیزر موهای زائد را کاهش بدهیم؟

1- شما میتوانید برای لیزر موهای زائد خود به نزد متخصص در کلینیک مراجعه کنید زیرا کلینیک ها برای انجام لیزر موهای زائد دارای مجوز هستند. بر اساس تحقیقاتی که در سال های 2008 تا 2013 انجام شده است، 86 درصد از افراد در مراکز نامعتبری مثل آرایشگاه ها اقدام به لیزر موهای زائد خود می کنند که در نتیجه ریسک عوارض ناشی از لیزر هم بالاتر می رود. 2- اطمینان حاصل کنید که کلینیک اتخابی شما بهترین نوع از دستگاه لیزر را دارد. شما باید در مورد تنظیمات دستگاه لیزر هم مطمدن بشوید. دستگاه لیزر باید متناسب با رنگ پوست و موی شما تنظیم شده باشد. اگر پوست تیره ای دارید، لیزر موهایر زائد می تواند برای شما ریسک های بیشتری را به دنبال داشته بابشد؛ البته دستگاه های لیزری هم وجود دارند که وقتی ملانین ها را  مورد هدف خود قرار می دهند، عملکرد دقیق تری دارند و بنابراین باعث سوختگی یا تغییر رنگ پوست هم نمی شوند. اگر کلینیک انتخابی شما از یک دستگاه لیزر برای انواع مختلف پوست استفاده می کند، نتیجه خوبی از لیزر نمی توانید بگیرید. 3- پوست هر فردی با سایر افراد متفاوت است. حتی اگر متخصص از تجربه و مهارت بالایی برخودار باشد، باز هم احتمال ایجاد عوارض و اثرات جانبی هست. بهترین راه برای اینکه از بیخطر بودن نور لیزر برای پوستتان مطمئن بشوید این است که از قبل در بخش کوچکی از پوستتان تستی را انجام بدهید تا ببینید که بدن شما چه واکنشی نسبت به نور و حرارت لیزر از خودش نشان می دهد.

>> چه عواملی باعث نازایی در زنها و مردها می شود؟

  1. 10 درصد از نازایی زنها بخاطر مشکلات رحمی مانند فیبروم رحم و پلیپ است.
  2. سیگار کشیدن خانم ها و آقایان باعث نازایی می شود؛ سیگار بر روی تعداد اسپرم ها هم تاثیر می گذارد.
  3. مصرف الکل در خانم ها و آقایان هم تاثیر زیادی در ناباروری دارد. اگر قصد بارداری دارید هم نباید از الکل استفاده کنید. مصرف الکل باعث نقص در جنین می شود؛ پس بهتر است در دوران بارداری هم از مصرف الکل خودداری کنید. در مردها هم مصرف الکل در کاهش تعداد اسپرم ها تاثیر منفی می گذارد.
  4. مصرف داروهای خاص در خانم ها و آقایان هم یکی از فکتورهای مهم است.
  5. رژیم غذایی و ورزش بر قدرت باروری خانم ها و آقایان تاثیر می گذارد. خانم هایی که اضافه وزن یا کمبود وزن دارند، در باردار شدن دچار مشکل می شوند.
  6. سن خانم ها و آقایان هم تاثیر زیادی در نازایی می گذارد. قدرت باروری زنها با افزایش سن کاهش پیدا می کند و مردهای بالای 40 ساله هم قدرت باروری کمتری در مقایسه مردهای جوان تر دارند.
  7. بهتر است مردها کمتر از سونا و یا حمام بخار استفاده مکنند زیرا گرمای بالا بر تولید اسپرم تاثیر می گذارد.
  8. بیماری هایی مثل سرطان و مصرف داروهای شیمی درمانی هم در قدرت باوردی مردها و زنها تاثیر می گذارد.
نکات آخر : اگر هنوز هم در مورد تاثیر لیزر موهای زائد بر روی نازایی نگران هستید، این استرس را باید از خودتان دور کنید. خانم هایی که قصد بارداری دارند هم نباید به این مسائل فکر کنند. تاثیر لیزر بر روی نازایی فقط یه شایعه است و لیزر روشی ایمن و بی خطر محسوب می شود. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد زیر بغل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.   
 

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com


:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

قبل از لیزر موهای زائد به چه مواردی توجه کنیم ؟

>> نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد

اگر تعطیلات نزدیک است و یا قرار است موقعیت خاصی برایتان پیش بیاید، شاید اولین فکری که به ذهنتان می آید این باشد که راهی پیدا کنید تا هر چه سریع تر از شر موهای زائد بدنتان خلاص شوید زیرا موهای زائد نمی گذارند که شما بدن صاف و زیبای خود را به نمایش بگذارید.  

قبل از لیزر موهای زائد  

  معمولا در چنین شرایطی، لیزر موهای زائد بهترین گزینه برای حذف دائمی موهای زائد است و تاثیرات بهتری نسبت به وکس و یا شیو دارد. قبل از اینکه گوشی خودتان را بگیرید و به دنبال نزدیک ترین کلینیک برای لیزر موهای زائدتان باشید، چند نکته وجود دارد که باید بدانید.

1- بهترین کلینیک را انتخاب کنید

انتخاب کلینیک یکی از فاکتورهای مهم در لیزر موهای زائد است. به دنبال کلینیکی باشید که متخصص های با تجربه ای دارد و از آخرین تکنولوژی روز برای لیزر موهای زائد استفاده می کند تا بیمار تجربه خوبی از لیزر داشته باشد و شاهد عوارض جانبی خاصی هم نباشد؛   قبل از لیزر موهای زائد  

به سلامت پوست و بدنتان اهمیت بدهید و بهترین کلینیک را برای انجام موهای زائدتان انتخاب کنید. کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصانی مجرب و دارا بودن آخرین تکنولوژی روز، بهترین کلینیک در تهران است. البته کلینیکی که انتخاب می کنید باید قبل از لیزر موهای زائدتان، جلسه مشاوره ای را برای شما ترتیب بدهد. اگر متوجه شدید که کلینیکی که اتتخاب کرده اید، هیچ جلسه مشاوره ای را برای شما ترتیب نداده است، بهتر است آن کلینیک را برای لیزر موهای زائدتان انتخاب نکنید. در جلسه مشاوره، متخصص در مورد سوابق پزشکی مخصوصا در مورد داروهایی که بیمار در حال حاضر استفاده می کند (داروهایی که بر روی نتایج لیزر موهای زائد تاثیر می گذارند و حتی احتمال ایجاد اثرات جانبی را هم افزایش میدهند)، در مورد هدف های شما از لیزر موهای زائد و اینکه آیا کاندید خوبی برای لیزر موهای زائد هستید یا خیر (مخصوصا از نظرنوع و رنگ پوست) سوالاتی را از بیمار می پرسد. در جلسه مشاوره شما می توانید هر سوالی که برایتان پیش آمده است را از متخصص یپرسید.

2- تست قبل از لیزر موهای زائد را انجام بدهید

در جلسه مشاوره و قبل از لیزر موهای زائد، از بیمار تستی گرفته می شود مشخص بشود که آیا پوست بیمار حساسیت خاصی به لیزر دارد یا خیر و نتیجه این تست در نحوه انجام لیزر و اقداماتی که باید برای پوست شما در حین لیزر انجام بشود هم تاثیر زیادی می گذارد.

3- برای لیزر موهای زائد وقت مناسبی را تعیین کنید

هنگامی که می خواهید اقدام به لیزر موهای زائدتان کنید، باید یک سری نکات را هم در نظر بگیرید. لیزر موهای زائد در بعضی از بخشهای بدن به مدت زمان طولانی تری احتیاج دارد؛ مثلا لیزر موهای زائد پاها نسبت به لیزر موهای زائد زیر بغل به زمان کوتاه تری نیاز دارد. خانم ها هم نباید در دوران قاعدگی خود برای لیزر موهای زائدشان برنامه ریزی کنند زیرا در آن شرایط حساس تر از حالت عادی هستند و درد بیشتری را احساس می کنند. نوشیدنی هایی کافئین دار مثل قهوه هم می تواند میزان حساسیت و درد بیمار را در حین لیزر افزایش بدهد؛ بنابراین سعی کنید صبح ها برای لیزر موهای زائد برنامه ریزی نکنید.

4- از محصولات مراقبت پوست استفاده نکنید

در هنگام لیزر موهای زائد پوست شما باید باید عاری از هرگونه مواد آرایشی، لوسیون و کرم باشد زیرا در صورت استفاده از این محصولات، لیزر نمیتواند تاثیر خوبی بر رفع موهای زائد بگذارد. یکی از چیزهایی که به هیچ وجه نباید از آن استفاده کنید، محصولات برنزه کننده پوست است؛ البته در معرض نور آفتاب هم نباید قرار بگیرید. 4 هفته قبل از لیزر موهای زائد نباید از این محصولات استفاده کنید. لیزر موهای زائد بر روی پوست برنزه؛ اثرات جانبی ناشی از لیزر را هم افزایش می دهد که شامل روشن شدن و سوختن پوست و ایجاد تاول است. استفاده از محصولات مراقبتی پوست بر روی نتایج نهایی لیزر هم تاثیر منفی می گذارند.

5- بخش مورد نظر را شیو کنید

شاید برایتان کمی عجبیب به نظر برسد ولی قبل از لیزر موهای زائد باید موهایتان را شیو کنید. بهتر است 1 الی 2 روز قبل از لیزر، موهای زائدتان را شیو کنید. لطفا توجه کنید که در روزی که قرار است لیزر اجام بدهید، نباید موهای زائدتان را شیو کنید زیرا اینکار فقط پوست شما را حساس تر می کند. اصلاح موهای زائد بخش مهمی از فرآیند لیزر محسوب می شود زیرا باعث می شود تا موهای زائد به مرحله رشد خودشان برسند و در نتیجه دستگاه لیزر هم این موها را به آسانی مورد هدف خود قرار می دهد. علاوه بر این، شما نباید از وکس، موچین و لایه بردارهای شیمیایی استفاده کنید. وکس، موها را از ریشه خارج می کند؛ در حالیکه لیزر موهای زائد فولیکول های مو را مورد هدف خود قرار میدهد و به آنها آسیب می رساند. به عبارت دیگر در هنگام  لیزر، باید مویی در سطح پوست وجود داشته باشد که لیزر به فولیکول آن آسیب برساند ولی وکس مانع از این عملکرد لیزر می شود.

6- چند هفته قبل از لیزر موهای زائد به طور مرتب از کرم ضد آفتاب استفاده کنید

کرم ضد آفتاب شما حداقل باید اس پی اف 30 را داشته باشد تا بتواند از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت کند. همانطور که می دانید لیزر موهای زائد بر روی پوست های آفتاب سوخته یا برنزه هیچ تاثیری ندارد. بعد از لیزر موهای زائد هم پوست شما حساس تر می شود و به محافظت بیشتری نیاز دارد پس بعد از لیزر هم همچنان از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

7- خودتان را برای کمی درد در حین لیزر موهای زائد آماده کنید

اگرچه در بسیاری از تبلیغات گفته می شود که لیزر موهای زائد هیچ دردی ندارد ولی بعضی از بیماران در هنگام لیزر، درد زیادی را تجربه کرده اند. در حین لیزر موهای زائد ممکن است دردتان خفیف تا شدید باشد. بیشتر بیمارانی که درد زیادی را در حین لیزر موهای زائد تجربه می کنند، دارای پوست تیره و موهای زبری هستند. نکته آخر: لیزر موهای زائد برای همه افراد معجزه نمی کند و شما باید توقعات درستی از لیزر داشته باشید؛ حتما در مورد تمام جوانب لیزر با متخصص خود صحبت کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.
 

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com 


:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیزر موهای زائد زیر بغل و فواید و اثرات جانبی آن

>> لیزر موهای زائد زیر بغل

یکی از موقعیت هایی که اکثر ما (مخصوصا خانم ها) با آن مواجه می شویم، این است که لباس مورد علاقه مان را می پوشیم و بعدا می فهمیم که موهای زیر بغلمان را امروز اصلاح نکرده ایم؛ تازه اگر هم خیلی دیر متوجه این قضیه بشویم، مجبور هستیم بازوهایمان را روی زیر بغلمان نگه داریم تا کسی متوجه نشود.  

لیزر موهای زائد زیر بغل  

با لیزر موهای زائد دیگر نیازی به شیو روزانه موهای زائد خودتان ندارید و می توانید با خیال راحت هر لباسی را که دوست دارید را بپوشید. شیو موهای زائد باعث تیره شدن زیر بغل،  ایجاد کیست، افزایش موهای زیر پوستی و حتی احتمال خونریزی از سطح پوست هم وجود دارد. لیزر موهای زائد، موها را از ریشه تخریب میکند و باعث ریختن موهای زائد می شود. با لیزر موهای زائد، منافذ پوست هم بسته می شوند و در نهایت پوستی نرم و لطیف باقی می ماند.

 

لیزر موهای زائد زیر بغل

 

>> تاثیر لیزر بر کاهش و توقف رشد موهای زائد

ابتدا دستگاه لیزر روی طول موج مخصوصی تنظیم می شود. دستگاه لیزر با ضربه های مکرر خود بر روی پوست زیر بغل، رندگدانه های سیاه مو را نشانه می گیرد ولی بر روی خود پوست تاثیری نمی گذارد. نور لیزر به ریشه موهای زائد می رسد و با آسیب به فولیکول ها از رشد موهای زائد در آینده جلوگیری می کند. میزان تاثیر لیزر موهای زائد به رنگ و میزان ضخامت موهای زائد و همچنین به رنگ پوست بیمار هم بستگی دارد؛ تقریبا موهای زائد زیر بغل در همه ی افراد سیاه و ضخیم هستند و براحتی می توان با لیزر از رشد سریع آنها جلوگیری کرد.

>> فواید لیزر موهای زائد زیر بغل

راه های زیادی برای از بین بردن موهای زیر بغل وجود دارد؛ مثل وکس، شیو و الکترولیز. هیچکدام از این روش ها نمی توانند جای لیزر موهای زائد را بگیرند. برای زنها، حذف موهای زائد زیر بغل، شانه و بازوها میتواند باعث افزایش اعتماد به نفس آنها هم بشود. وقتی نیازی به شیو روزانه موهای زیر بغلتان نداشته باشید، سریع تر از حمام خارج می شوید و به سایر کارهایتان می رسید. حق انتخاب بیشتری در لباس پوشیدن دارید و می توانید با خیال راحت لباس های زیبایتان را به تن کنید. سایر مزایای لیزر موهای زائد عبارت است از :

  1. از بین بردن موهای زائد به صورت دائمی
  2. بدون سوختگی، سوزش و خونریزی
  3. بدون ایجاد حفره و گودی در سطح پوست زیر بغل
  4. بدون جراحی و بخیه
  5. احساس راحتی در حین انجام فرآیند

>> آیا نتایج لیزر موهای زائد دائمی است؟

معمولا لیزر موهای زائد زیر بغل در 6 الی 8 جلسه انجام می شود و تعداد دقیق جلسات در هر فردی متفاوت است. اگر بیمار دوره کامل جلسات لیزر خود را بگذارند، نتیجه خوبی از لیزر موهای زائد زیر بغل خود خواهد گرفت.

>> آیا لیزر موهای زائد زیر بغل بر میزان تعریق هم تاثیر می گذارد؟

بسیاری از افراد با هدف کاهش میزان تعریق و رفع بوی بد عرق، اقدام به لیزر موهای زائد خود می کنند. در طول لیزر موهای زائد زیر بغل، ساقه موها به طور کامل تخریب می شود و با آسیب فولیکول ها هم هیچ باکتری نمی تواند در ریشه  موها مستقر بشود. دئودورانت ها و سایر محصولات ضد تعریق می توانند میزان تعریق و بوی بد عرق را به طور موقت از بین ببرند ولی لیزر موهای زائد فقط می تواند مکانی که باعث رشد باکنری ها و ترشح غذه های عرق می شود را تخریب کند. میزان تعریق با از بین بردن فولیکول های مو و یا با آسیب به غده های عرق کاهش نمی یابد پس نمی توان به طور قطعی گفت که لیزر می تواند میزان تعریق را کاهش بدهد یا خیر؛ بعضی از بیماران بعد از لیزر شاهد افزایش/ کاهش میزان تعریق در زیر بغل خود هستند و دسته ای دیگر هم هیچ تغییری را احساس نکرده اند. برای کاهش میزان تعریق زیر بغل می توانید بوتاکس تزریق کنید.

>> آیا لیزر موهای زائد زیر بغل در رفع سیاهی زیر بغل هم واقعا تاثیر دارد؟

روش اصلاح موهای زائد تاثیر بسزایی در تغییر رنگ زیر بغل و سیاه شدن پوست آن دارد. سیاهی زیر بغل بیشتر در اثر شیو با ژیلت بوجود می آید و به محض اینکه فرد روش اصلاح موهای زائد خود را تغییر بدهد، می تواند شاهد تعییرات محسوسی در این ناحیه باشد. بعد از لیزر موهای زائد، ممکن است شاهد تغییر رنگ پوستتان در زیر بغل باشید؛ در بیشتر بیمارانی که زیر بغل تیره ای دارند، لیزر موهای زائد باعث سفید تر شدن این ناحیه می شود.

>> جلسات لیزر موهای زائد و آمادگی بیمار

چند روز قبل از جلسه لیزر موهای زائد، بیمار باید موهای زیر بغل خود را شیو کند. جلسات لیزر موهای زائد نهایت تا 15 دقیقه طول می کشند. قبل از شروع لیزر باید چشم هایتان را با عینک مخصوص لیزر بپوشانید. در صورتی که آستانه تحملتان خیلی کم است، می توانید از متخصص بخواهید که برای شما از کرم بی حسی استفاده کند. به محض شروع لیزر، در زیر بغلتان کمی احساس سوزش می کنید و شاید هم احساس سوختگی و ایجاد یک خراش کوچک را داشته باشید ولی نباید نگران باشید زیرا دستگاه لیزر هیچ آسیبی به پوست شما نمی رساند.

>> اثرات جانبی لیزر موهای زائد زیر بغل

بعد از لیزر موهای زائد شاهد کمی تورم و قرمزی در زیر بغلتان هستید که این اثرات جانبی کاملا موقت هستند و مانع از انجام فعایت های روزمره شما هم نمی شوند. عوارض نادری که ممکن است بعد از لیزر موهای زائد زیر بغل اتفاق بیفتند شامل تاول، تورم شدید، تغییر رنگ پوست و ایجاد اسکار است. یکی از اثرات جانبی که بعضی از بیماران بعد از لیزر احساس می کنند، ایجاد خراش در سطح پوست است. دستگاه لیزر موهای زائد با نور و گرمایی که تولید می کند، ممکن است باعث خراش پوست بعد از اتمام لیزر هم بشود. خراش پوست میتواند شامل قرمز شدن خفیف پوست زیر بغل در طی چند ساعت بشود یا اینکه باعث ایجاد پوسته در زیر بغل بشود. این عوارض طبیعی هستند و باید کمی صبور باشید تا بعد از چند روز خودشان خود به خود برطرف بشوند. برای اینکه از خراش پوست زیر بغلتان بعد از لیزر موهای زائد جلوگیری کنید، می توانید زیر بغلتان را همیشه تمیز و خشک نگه دارید و از صابون ها و دئودورانت ها هم استفاده نکنید. اگر احساس میکنید که در پوستتان کمی خراش ایجاد شده است و یا ملتهب به نطر می رسد، نباید موهای زیر بغلتان را در این شرایط شیو کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد زیر بغل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید. 
 

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com


:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

آیا لیزر موهای زائد درد دارد ؟

>> آیا لیزر موهای زائد درد دارد ؟

خیلی از افراد دوست دارند برای لیزر موهای زائد خود اقدام کنند ولی از این می ترسند که لیزر درد زیادی داشته باشد و همین مسئله هم آنها را از رفتن به نزد متخصص باز می دارد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که لیزر موهای زائد در هر یک از بخش های بدنتان چقدر درد دارد؛   آیا لیزر موهای زائد درد دارد ؟

  برای اینکار، به دردی که بر اثر لیزر در هر یک از بخش های بدن احساس می شود از 1 تا 10 نمره می دهیم و شماره 10 به معنی بیشترین میزان درد است:

1- درد لیزر موهای زاید در صورت

میزان درد : 2 تا 8

میزان درد لیزر موهای زائد در صورت بسیار متغیر است و اصولا میزان درد در هر بیماری واقعا متفاوت از دیگران است زیرا میزان ضخامت پوست در بخش های مختلف صورت با یکدیگر فرق می کند.  

آیا لیزر موهای زائد درد دارد ؟  

لیزر لب بالایی نسبت به بقیه اجزای صورت، درد بیشتری را برای بیمار به دنبال دارد زیرا پوست بالای لب از هر جای دیگری نازک تر است. شاید با لیزر بخش بالای لب هایتان عذاب زیادی بکشید ولی از شر سبیل راحت می شوید. پوست صورت در چانه و زیر گونه ها ضخامت بیشتری دارد و کلفت تر است و در نتیجه، درد لیزر موهای زائد در این دو بخش واقع قابل کنترل است.

2- درد لیزر موهای زائد در زیر بغل

میزان درد : 9

درد لیزر موهای زائد در زیر بغل از همه ی بخش های بدن بیشتر است. درد لیزر در زیر بغل مثل فرو کردن یک سوزن به عمق پوست است ولی لیزر تاثیر خوبی در رفع موهای زائد زیر بغل دارد که باعث می شود اکثر بیماران بتوانند درد آن را تحمل کنند و تعداد جلسات خود را تکمیل کنند. برای اینکه شما هم به لیزر موهای زائد رغبت بیشتری پیدا کنید، فقط یک جمله را به خاطرتان بسپارید؛ به این فکر کنید که وقتی به مساقرت می روید، ژیلت را همراه خودتان نمی برید.

3- درد لیزر موهای زائد در ناحیه بیکینی

میزان درد : 8

اگر تا به حال برای رفع موهای زائد ناحیه بیکینی چند بار از وکس استفاده کرده اید، پس صد در صد می توانید درد لیزر را هم در این ناحیه تحمل کنید. بعضی از بیماران می گویند که درد لیزر موهای زائد بیکینی حتی از وکس هم کمتر است.

4- لیزر موهای زائد در بازوها

میزان درد : 3 میزان مقاومت بازوها در برابر لیزر بیشتر است و درد خیلی کمی در این ناحیه احساس می شود زیرا پوست بازوها کلفت تر است. درد در ناحیه باروها بسیار خفیف است و بیشتر بیمارانی که برای رفع موهای زائد بازوهای خود از هیچ کرم بی حسی قبل از لیزر استفاده نمی کنند.

5- لیزر موهای زائد در پاها

میزان درد : 6 یا 7

درد ناحیه پاها مثل نیشگون گرفتن پوست است و بیمار می تواند آن را تحمل کند. در واقع تا بیایید بفهمید که دردتان گرفته یا خیر، لیزر موهای زائد در مراحل پایانی خود قرار دارد.

6- لیزر موهای زائد در شکم

میزان درد : 4

پوست شکم کلفت است و درد کمتری در ناحیه شکم احساس می شود. در حین لیزر موهای زائد شکم، به احتمال زیاد احساس بی قراری می کنید و در طول لیزر هم بسیار تکان می خورید.

7- لیزر موهای زائد در پشت بدن

میزان درد : 8

اگر در پشت بدنتان موهای زائد دارید و قصد دارید با لیزر موهای زائد این بخش را برطرف کنید، باید خودتان را برای درد لیزر هم آماده کنید. پشت بدن بخش بزرگی محسوب می شود پس حتما قبل از لیزر موهای زائد پشت بدن از کرم بی حسی استاده کنید. با کرم بی حسی میزان درد در پشت بدن بین 2 تا 4 می شود. چه فاکتورهایی بر میزان درد لیزر موهای زائد تاثیر مستقیم می گذارند؟

1- موهای تیره :

کسانی که موهای زائد تیره رنگی دارند، درد بیشتری را احساس می کنند. موهای تیره نسبت به موهای روشن، نور بیشتری از لیزر را به خود جذب می کنند. هر چه پرتو لیزر بیشتر بر روی موهای تیره متمرکز باشد، بیمار درد بیشتری را احساس می کند.

2- جلسه اول :

کسانی که برای اولین بار از لیزر برای رفع موهای زائد خود استفاده می کنند، درد بیشتری را احساس می کنند زیرا در جلسه اول تعداد و حجم موهای زائد بیشتر است. بعد از جلسه اول، حجم موها نسبت به گذشته خیلی کمتر می شود و بیمار درد کمتری را از جلسه دوم به بعد احساس می کند.

3- قدرت تحمل بیمار :

میزان دردی که بیمار در حین لیزر موهای زائد بخش های مختلف بدنش احساس می کند، به قدرت تحمل او هم بستگی دارد. بعضی از افراد قدرت تحمل درد را ندارند؛ شاید بخاطر این باشد که پوست این دسته از افراد بسیار حساس است.

>> اهمیت استفاده از کرم بی حسی قبل از لیزر به منظور کاهش درد بیمار

استفاده از کرم بی حسی قبل از شروع لیزر به بخشی از بدن که قرار است از دستگاه لیزر بر روی آن استفاده بشود و همچنین به آستانه تحمل بیمار بستگی دارد. در واقع فقط بعضی از بیمارها به کرم بی حسی نیاز دارند. 1 ساعت قبل از لیزر موهای زائد از کرم بی حسی بر روی بدن بیمار استفاده می شود. کرم های بی حسی موضعی میتوانند درد لیزر را در همه ی بخش های بدن تا حد زیادی کاهش بدهند. کرم بی حسی از انتقال پیام شیمیایی از اعصاب به مغز جلوگیری میکند و در نتیجه بیمار متوجه درد لیزز نمی شود. شما نمی توانید از کرم بی حسی استفاده کنید اگر:

  1. نسبت به مواد و ترکیبات موجود در کرم های بی حسی آلرژی دارید
  2. بیماری متهمو گلوبینمی (اختلال خون) دارید

>> اثرات جانبی استفاده از کرم بی حسی برای لیزر موهای زائد

مانند همه ی داروها، استفاده از کرم بی حسی موضعی هم عوارض خاصی را به دنبال دارد ولی کمتر کسی در مورد عوارض کرم بی حسی اطلاع دارد. اثرات جانبی کرم بی حسی شامل قرمزی پوست، کبودی خفیف، رنگ پریدگی موقتی پوست، سوختگی خفیف یا احساس خارش و وسوزش است. اثرات جانبی که به ندرت اتفاق می افتند شامل واکنش های آلرژیک، تورم، تنگی نفس، پایین آمدن فشار خون و کبودی است. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد خود مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.     
 

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com


:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیزر موهای زائد توسط دستگاه soprano ice platinum

>> لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم

دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم برای رفع موهای زائد از لیزرهای آلما استفاده می کند که با تکنولوژی SHR ساخته شده است. این تکنولوژی جدید، کامل ترین و موثرترین سیستم برای لیزر موهای زائد است.

  لیزر موهای زائد soprano ice platinum  

  این دستگاه شامل 3 نوع متفاوت از امواج لیزر می شود که هر کدام عمق خاصی از بافت های زیرین پوست را نشانه می گیرند و در ترکیب با یکدیگر، فولیکول موهای زائد را نشانه می گیرند. دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم برای انواع مختلفی از موهای زائد بیماران قابل استفاده است. دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم شامل تکنولوژی های زیر می شود :   لیزر موهای زائد توسط دستگاه soprano ice platinum  

1 - تکنولوژی الکس :

تکنولوژی الکس با امواجی به طول 755 نانومتر، بسیار قدرتمند عمل می کند و استفاده از دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم را برای موهایی با جنس و رنگ متفاوت، مخصوصا برای موهای روشن و کم پشت میسر کرده است.

2 -  تکنولوژی دایود :

تکنولوژی دایود با امواجی به طول 810 نانومتر به عمق فولیکول های مو نفوذ می کند. امواج دایود، قدرت زیادی دارند و با سرعت زیادی وارد پوست می شوند.

3 - تکنولوژی یاگ (YAG) :

تکنولوژی یاگ با طول موج 1064 نانومتر، عمیقا در فولیکول های مو نفوذ می کند و برای افرادی که پوست تیره ای دارند هم بسیار مناسب است. دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینوم می تواند رنگدانه های سیاه را در بین فولیکول های مو نشانه بگیرد و هر چه موها ملانین (رنگدانه های تیره) بیشتری داشته باشند، نتایج لیزر هم موثرتر خواهد بود.

>> فواید دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم

  1. بدون درد
  2. عملکردی عالی برای انواع پوست و رنگ های مختلف مو
  3. بدن نیاز به دوره استراحت
  4. جلسات سریع و آسان لیزر
  5. موثر برای بخش های مختلف بدن

>> آمادگی برای لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم

- از روز قبل یا صبح روزی که می خواهید موهای زائدتان را لیزر کنید، لطفا موهایتان را شیو کنید؛ اگر بدون شیو به کلینیک بیایید، نمی توانیم از دستگاه لیزر بر روی بدن شما استفاده کنیم. - دو روز قبل و بعد از لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم، حمام آفتاب نگیرید و در معرض نور خورشید هم نباشید. - هر روز از کرم ضد آفتاب با اس پی اف 30 استفاده کنید. - از کندن موها با موچین و استفاده از وکس و لایه بردار تا 6 هفته قبل از لیزر خودداری کنید. - از کرم های موبر تا 1 هفته قبل از لیزر استفاده نکنید. - از کرم های برنزه هم تا 2 هفته قبل از لیزر استفاده نکنید.

>> مراحل لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم

  1. پوست بیمار ضدغفونی و تمیز می شود
  2. عینک مخصوص لیزر به شما داده می شود
  3. برای محافظت از لایه سطحی پوست و عملکرد بهتر دستگاه لیزر بر روی پوست، ژل روی پوست شما زده می شود
  4. دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم بر روی پوست گذاشته می شود و توسط متخصص یا تکنیسین ها در جهات مختلفی از پوست تکان داده می شود تا فولیکول های مو را در آن بخش تضعیف کند
  5. بعد از اتمام لیزر، ژل از روی پوست شما تمیز می شود.

>> عوارض بعد از لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم

بعد از لیزر پوست شما کمی قرمز می شود و یا اینکه مقداری حساسیت در روی پوست به چشم می خورد. کرم آلوئه ورا، راهی عالی برای تسکین پوست و کاهش حساسیت آن است. برای محافظت از پوست خودتان حتما بعد از لیزر از ضدآفتابی با اس پی اف 30 یا 50 استفاده کنید.

>> نتایج لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم

بعد از لیزر، موهای زائد با سرعت های متفاوتی در روی پوست رشد می کنند ولی حداقل تا 3 هفته بعد از لیزر، خبری از موهای زائد نیست. بعد از 5 الی 19 روز، ریزش موهای زائد اتفاق می افتد. در طول جلسات لیزر، موهای زائد به تدریج ضعیف می شوند و می ریزند؛ سرعت رشد موهای زائد هم آهسته تر از قبل می شود.

>> آیا لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم واقعا بدون درد است؟

دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم با تکنولوژی منحصر به فردی که دارد، لیزری بدون درد را برای بیمار فراهم می کند. سیستم انرژی حرارتی خاص این دستگاه در عین حال که باعث رفع موهای زائد می شود، هیچ آسیبی به بافت های اطراف نمی رساند. تکنولوژی ICE هم سطح پوست را خنک می کند تا از سوختگی سطحی جلوگیری کند و در نتیجه بیمار هم احساس درد نمی کند.

>> بیماران برای لیزر موهای زائد خود با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم به چند جلسه نیاز دارند؟

تعداد جلسات لازم برای لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم، به پوست و نوع موهای زائد بیمار بستگی دارد و نتایج نهایی لیزر بعد از 6 الی 8 جلسه مشخص می شوند.

>> جلسات لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم چقدر طول می کشد؟

 دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم سریع ترین سیستم را برای لیزر موهای زائد دارد و مدت زمانی که در هر جلسه نیاز دارید، به رنگ پوست بیمار، نوع مو و بخش هایی که قصد لیزر را دارید بستگی دارد. زمان هر جلسه می تواند از چند ثانیه برای بخش های کوچکتر مثل قسمت بین بینی و لب ها (یا بالای لب ها) تا 8 دقیقه برای پشت بدن را شامل بشود.

>> آیا می توان در فصل تابستان هم از دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم برای لیزر موهای زائد استفاده کرد؟ 

دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم به روش خاصی بر روی رندگدانه های پوست تاثیر می گذارد و می توان در هر فصلی از سال از این دستگاه استفاده کرد؛ بنابراین استفاده از دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم برای پوست های برنزه هم محدودیت خاصی ندارد. تکنولوژی SHR در برابر نور خورشید از آسیب پذیری کمتری برخوردار است.

>> آیا استفاده از دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم برای پوست های تیره بی خطر است؟  

رنگدانه های پوست تیره نسبت به حرارت لیزر بسیار حساس هستند ولی دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم ثابت کرده است که برای پوست های تیره هم مناسب است. تکنولوژی SHR، به تدریج پوست را گرم می کند و تا زمانی گرم می شود که انرژی حرارتی لازم به فولیکول موهای زائد برسد؛ به خاطر همین تکنولوژی SHR ایمن ترین لیزر برای بیمارانی است که پوست تیره ای دارند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد خود مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.       
 


:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

نحوه از بین بردن موهای زائد بینی

>> نحوه از بین بردن موهای زائد بینی

موی بینی جزو سیستم های دفاعی بدن محسوب می شود و می تواند ذرات مضر را از سیستم بدن دور نگه دارد و رطوبت موجود در هوایی که تنفس می کنیم هم می تواند توسط موی بینی جذب بشود. رگ های خونی بینی و صورت غلظت زیادی دارند و رگ های بینی، به رشد مو هم کمک می کنند. با اینکه موی بینی کاربردهای زیادی دارد ولی شاید دوست داشته باشید که موهای این قسمت را هم تمیز کنید.   از بین بردن موهای زائد بینی

 

>> روش های رفع موهای زائد بینی

>> روش 1 : اصلاح موهای بینی با قیچی و دستگاه موزن

اصلاح موی بینی، ایمن ترین و آسان ترین گزینه ای است که در دسترس عموم قرار دارد. قیچی های کوچکی وجود دارند که مخصوص اصلاح موهای بینی هستند و معمولا در کیت های بهداشتی موجود هستند. نوک این قیچی ها باید گرد باشد تا ضربه ای به بافت بینی وارد نشود و در نتیجه خونریزی هم اتفاق نیفتد. با کمک قیچی های مخصوص بینی می توانید موهای زائد بینی خودتان را که در صورت مشخص هستند را بدون آسیب به بافت های بینی خود، به راحتی کوتاه کنید.   موهای زائد بینی   برای اینکه موهای بینی تان را با قیچی اصلاح کنید ابتدا روبروی آینه بایستید، ترشحات مخاطی بینی تان را پاک کنید، قیچی را در دستانتان بگیرید و سرتان را هم عقب تر ببرید و شروع به اصلاح موهای بینی کنید. بینی را با آب نشویید و سعی نکنید که کل موهای بینی تان را با قیچی اصلاح کنید و در عوض فقط موهای مشخص و کلفت تر را کوتاه کنید. یک راه دیگر برای اصلاح موهای زائد بینی، استفاده از دستگاه موزن الکتریکی است. دستگاه موزن الکتریکی از تیغه های گرد ساخته شده است و می توانید از داروخانه ها این دستگاه را تهیه کنید. قیچی و دستگاه موزن به طور موقت موهای بینی تان را از بین می برند و موهای بینی پس از چند روز دوباره رشد می کنند؛ در نتیجه، اصلاح موهای بینی روش ماندگاری نیست ولی ایمن ترین روش موجود است.

>> روش 2 : وکس یا کندن موهای بینی با موچین

در بیشتر موارد، وکس و یا کندن موی بینی با موچین به افراد توصیه نمی شود. کندن تارهای مو حتی باعث عفونت هم می شود. وکس به پوست بینی آسیب زیادی می زند. به تازگی محصولی با نام وکس بینی به بازار آمده است که فقط برای حذف موهای زائد بینی طراحی شده است و می تواند شما را تا 4 هفته از شر موهای زائد بینی راحت کند. نتایج وکس و یا استفاده از موچین، طولانی تر و ماندگارتر از اصلاح موهاست زیزا وکس بر خلاف اصلاح، موها را کوتاه نمی کند بلکه تار مو را از پوست زیرین خود جدا می کد. اگر در خانه از وکس استفاده می کنید، حتما دستور العمل های استفاده از آن را هم مطالعه کنید. اگر بعد از وکس احساس کردید که داخل بینی تان زخم شده است، حوله ای را با آب گرم مرطوب کنید و آن را روی بینی خودتان بگذارید؛ این کمپرس گرم می تواند درد را تسکین بدهد و به بهبود بافت های بینی هم کمک زیادی می کند.

>> روش 3 : لیزر موهای زائد بینی

لیزر موهای زائد یک روش دائمی برای درمان موهای زائد در تمام بخش های بدن است. استفاده از دستگاه لیزر برای حذف موهای زائد بینی بسیار چالش برانگیز است زیرا لیزر به ترشحات مخاطی داخل حفره بینی آسیب وارد می کند. لیزر موهای زائد فقط می تواند بر روی موهایی که در داخل سوراخ بینی مشخص هستند تاثیر بگذارد. لیزر می تواند تعداد موهای زائد بینی را هم کمتر کند. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که رنگ موهای زائد بینی باید تیره تر از رنگ پوست باشد تا بتواند موثر واقع بشود؛ لیزر بر روی موهای زائدی که رنگ های روشن تری دارند، تاثیر خوبی نمی گذارد. لیزر موهای زائد نسبت به سایر روش های حذف موهای زائد گران تر هستند و بیمار باید از تجربه و مهارت متخصص آگاه باشد تا بعد از لیزر موهای زائد شاهد ایجاد اسکار در داخل بینی خود نباشد. از دستگاه های پیشرفته برای لیزر موهای زائد بینی خودتان استفاده کنید زیرا فرآیند رفع موهای زائد بینی با لیزر کمی پیچیده و سخت است.البته قبل از لیزر موهای زائد بینی تان لازم است با متخصص هم حتما مشورت کنید.

>> روش 4 : کرم های موبر

استفاده از کرم های موبر برای رفع موهای بینی به هیچ وجه توصیه نمی شود. کرم های موبر دارای ترکیبات قوی هستند که  شما را در معرض بخارهای سمی قرار می دهند و بینی هم واکنش های شدیدی نسبت به این مواد از خود نشان می دهد. کرم های موبر ترشحات مخاطی درون بینی شما را هم می سوزانند. البته ممکن است بعضی از کرم های موبر از مواد طبیعی درست شده باشند و آسیبی به بینی نرسانند. لازم است قبل از استفاده از کرم های موبر، دستورالعمل آن را با دقت بخوانید. اگر کرم های موبر برای استفاده در داخل سوراخ بینی مناسب نباشند، حتما روی برچسب روی جلدشان ذکر می شود.

>> آیا رفع موهای زائد بینی با این روش ها بی خطر است؟

بی خطر بودن رفع موهای زائد بستگی به روشی دارد که انتخاب می کنید. شما می توانید روش مناسب را برای رفع موهای زائد بینی خودتان انتخاب کنید، فقط نباید از آن بیش از حد استفاده کنید زیرا عملکرد موهای بینی برای بدن بسیار مفید است. بینی از ورود مواد و ذرات مضر به داخل بدن جلوگیری می کند و آلرژی و عفونت را هم کاهش می دهد. وجود موی بینی در افرادی که تنگی نفس دارند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مشکلات و عوارض احتمالی رفع موهای زائد بینی عبارت است از :

  1. درد
  2. افزایش موهای زائد بینی
  3. آسیب به ترشحات مخاطی درون بینی
  4. افزایش احتمال ورود مواد مضر به سیستم تنفسی

>> انتخاب روش مناسب برای رفع موهای زائد بینی

در هنگام انتخاب روش مناسب برای رفع موهای زائد بینی، چند فاکتور را در نظر داشته باشید؛ از جمله رنگ موهای زائد بینی، تعداد موهای زائد و میزان ضخامت آنها. برای اینکه روش مناسبی را بتوانید انتخاب کنید، از مشاوره های متخصص پوست و مو هم حتما استفاده کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد روش های لیزر موهای زائد مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

این کلینیک دارای تجهیزات بروز و فوق حرفه ایی جهت لیزر موهای زائد کامل بدن می باشد.



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیزر موهای زائد صورت و هزینه آن

>> لیزر موهای زائد صورت

پوست صورت یکی از حساس ترین بخش های بدن است و استفاده منظم ار روش های رفع موهای زائد باعث آسیب به پوست صورت می شود و این مسئله دغدغه بزرگی برای خانم ها و آقایان به شمار می آید.   لیزر موهای زائد صورت   روشی وجود دارد که می تواند به طور موثر، بی خطر و دائم موهای زائد صورت را کاهش بدهد و هیچ آسیبی هم به پوست حساس صورت وارد نکند. لیزرموهای زائد با نشانه گرفتن ریشه موهای تیره، آنها را به طور کامل تخریب می کند. جاسات لیزر در عرض چند دقیقه به اتمام می رسند و شما یک قدم به پوستی صاف، نرم و زیبا که همیشه آرزوی آن را داشته اید نزدیک شده اید.

>> لیزر موهای زائد صورت برای خانم ها

رشد موهای زائد در بالای لب ها، چانه، گردن و دو طرف صورت برای بسیاری از خانم ها نگران کننده است و حتی باعث می شود که نتوانند به فعالیت های عادی خود ادامه بدهند.   لیزر موهای زائد صورت   لیزر موهای زائد میتواند استرس خانم ها را در مورد موهای زائد صورت کاهش بدهد و باعث افزایش اعتماد به نفس آنها هم بشود. خانم ها با لیزر موهای زائد دیگر نیازی به بند و یا وکس موهای زائد صورتشان ندارند.

>> لیزر موهای زائد صورت برای آقایان

این قفقط خانم ها نیستند که می توانند از لیزر برای رفع موهای زاد صورت خود استفاده کنند، بلکه مردها هم می توانند بجای اصلاح ریش و سبیل خود از لیزر استفاده کنند. مردها می توانند از لیزر برای رفع موهای زائد در بخش های زیر استفاده کنند:

  1. گردن و ریش
  2. پشت گردن

>> انواع لیزر موهای زائد صورت

1- لیزر کامل صورت

لیزر کامل صورت شامل همه ی بخش های صورت می شود مثل: قسمت بالایی لب ها، چانه، گونه ها، بینی، خط ریش یا موی جلوی گوشها، پیشانی، فک، بالای ابروها و بین ابروها زمان لازم برای لیزر کامل صورت: 5 تا 10 دقیقه فاصله بین جلسات: هر 4 الی 6 هفته

2- لیزر نواحی کوچک صورت

لیزر نواحی کوچک صورت شامل یک یا چند تا از بخش های صورت می شود که بیمار قصد لیزر آن را دارد. زمان لازم برای لیزر نواحی کوچک صورت: 5 الی 10 قدیقه فاصله بین جلسات: هر 4 الی 6 هفته

3- لیزر صورت و گردن

لیزر صورت و گردن شامل لیزر کامل صورت، جلو و پشت گردن می شود. زمان لازم برای لیزر صورت و گردن: 5 الی 15 دقیقه فاصله بین جلسات: هر 4 الی 6 هفته

>> عوارض اثرات جانبی لیزر موهای زائد صورت

1- قرمز شدن پوست صورت و درد

درد خفیف و قرمر شدن پوست صورت یک عارضه طبیعی محسوب می شود. در بعضی از افراد در کنار قرمزی، تورم هم بوجود می آید.

2- ایجاد پوسته

10 درصد از بیماران در هنگام استفاده از لیزر الکساندریت با عارضه ایجاد پوسته بر سطح پوست خود مواجه می شوند. ایجاد پوسته در صورت باعث هیچگونه مشکل خاصی نمی شود؛ فقط یک سری مراقبت ها لازم است که بیمار باید انجام بدهد تا این پوسته ها عفونی نشوند و یا تبدیل به اسکار نشوند.

3- آسیب به چشم

در صورتیکه که در هنگام لیزر از عینک های مخصوص لیزر استفاده نشود، نور لیزر به چشم ها آسیب می رساند؛ مخصوصا وقتی که برای لیزر موهای زائد صورتتان از عینک مخصوصی استفاده نکرده باشید.

4- تغییر رنگدانه های پوست

بعد از لیزر رنگدانه های پوست صورت ممکن است با تغییراتی مواجه بشوند. مثلا بخش هایی از پوست که تیره تر است ممکن است، به طور موقت روشن تر می شود. در بیمارانی که با این عارضه مواجه می شوند، معمولا بعد از چند مدت پوست به رنگ طبیعی خود بر می گردد.

5- سوختگی و تاول در صورت

ایجاد تاول در روی صورت و سوخنگی پوست عارضه بسیار نادری است که در اثر تماس شدید و بیش از حد دسنگاه لیزر با پوست صورت بوجود می آید. قبل از لیز موهای زائد صورتتان از کمپرس سرد استفاده کنید تا با عارضه ای مثل سوختگی مواجه نشوید. تجربه و مهارت بالای متخصص یا تکنیسین هم در جلوگیری از سوختن و ایجاد تاول در روی صورت، نقش بسیار مهمی دارد.

>> نتایج بعد از لیزر موهای زائد صورت

بلافاصله بعد از لیزر موهای زائد، صورت شما کاملا قرمز می شود و طوری بنظر می رسید که انگار در آفتاب سوخته اید. استفاده از کرم آلوئه ورا بر روی پوست صورت که از قبل در داخل یخچال نگه داری شده است، می تواند قرمزی پوست را تا حد زیادی کاهش بدهد و بلافاصله بعد از اتمام لیزر موهای زائد باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا با عارضه تغییر رنگدانه های پوست صورت مواجه نشوید. ممکن است چند تا برآمدگی به رنگ های سفید یا قرمز در روی پوستتان ایجاد بشود که نباید به آنها دست بزنید و بعد از چند ساعت خود به خود از بین می روند. استفاده از آنتی هیستامین هم به پوست کمک می کند تا سریع تر به حالت نرمال خود بارگردد.

>> قبل از لیزر موهای زائد صورت چه کارهایی را باید انجام بدهیم؟

  1. 2 الی 3 روز قبل از اینکه در کلینیک برای لیزر موهای زائد خود حضور یابید، موهای صورتتان را شیو کنید تا لیزر تاثیر بهتری در رفع مهای زائدتان داشته باشد.
  2. قبل از لیزر موهای زائد، بر روی صوتتان هیچگونه خراش یا جراحتی ایجاد نکنید
  3. در معرض نور آفتاب قرار نگیرید
  4. چند روز قبل از لیزر موهای زائد صورتتان از انواع کرم ها و محصولات استفاده نکنید چون ممکن است باعث افزایش حساسیت پوست شما در برابر نور لیزر بشوند.

>> محدودیت های لیزر موهای زائد صورت

  1. نتایج لیزر موهای زائد صورت دائمی نیست. نتایج لیزر در صورت می تواند فقط تا چند هفته تا چند ماه ماندگاری داشته باشد و برای اینکه بیمار بتواند به طور دائم از شر موهای زائد صورت خود راحت شود، باید در همه ی جلسات لیزر موهای زائد صورت شرکت کند.
  2. لیزر موهای زائد صورت به بیمار این ضمانت را نمیدهد که موهای زائد را در همه ی بخش های صورت از بین ببرد.

>> هزینه لیزر موهای زائد صورت

هزینه لیزر موهای زائد صورت بستگی به بخش/ بخش هایی از صورت دارید که قصد لیزر آنها را دارید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  
 

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com


:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزرموهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود ؟

>> آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود ؟

هر روشی که برای رفع موهای زائدتان استفاده می کنید، با عوارض خاصی همراه است. در بین روش های مختلفی که برای رفع موهای زائد وجود دارد، لیزر طرفدار بیشتری دارد و نتایج آن توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.   آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود     لیزر موهای زائد نه خطر سوختن پوست را دارد، نه به استراحت نیاز دارد و حتی باعث نرم تر شدن پوست شما نسبت به قبل می شود. استفاده از دستگاه لیزر توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده است و درصد مشکلات و عوارضی که تاکنون برای بیماران به دنبال داشته است، زیر 1 درصد است؛ بخاطر همین، لیزر یکی از ایمن ترین و بی خطرترین روش های رفع موهای زائد بدن است. یکی از مسائل و چالش هایی که در مورد لیزر موهای زائد وجود دارد این است که آیا لیزر موهای باعث نارایی می شود؟ شاید این مسئله دغدغه شما هم باشد.

 

 

>> ایا لیزر باعث نازایی زنها و مردها می شود؟

از آنجایی که زنهای باردار یا شیرده برای استفاده از لیزر محدودیت دارند و بهتر است برای سلامت جنین خود چد ماه قبل از بارداری، در طول بارداری و شیردهی به نوزاد خود از لیزر استفاده نکنند، تاثیر لیزر بر نازایی هم تبدیل به دغدغه بزرگی برای مردها و زنها شده است. خوشبختانه طبق تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است، لیزر باعث نارایی نمی شود. پرتوهای نور لیزر فقط روی فولیکول های مو تاثیر می گذارند و با ایجاد حرارت فولیکول ها را تخریب می کنند؛ پرتوهای نور لیزر رنگدانه های پوست را مورد هدف خود قرار می دهند و به ارگان های جنسی نمی توانند برسند. حتی اگر بتوانند به اندام های جنسی برسند، بخاطر ماهیت پرتوهای لیزر، هیچ آسیبی به تخمدان ها نمی رسد. در مردها هم لیزر موهای زائد تاثیری بر روی اسپرم ها و و اندام های جنسی نمی گذارد. لیزر موهای زائد هیچ تاثیری بر روی نازایی زن ها و مردها نمی گذارند.

>> آیا لیزر موهای زائد تخمدان ها را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث نازایی می شود؟

نفوذ پرتوهای لیزر به سیستم داخلی بدن و اندام های جنسی واقعیت ندارد و متخصص های بسیاری بر این باورند که چنین چیزی امکان پذیر نیست. درست است که لیز می تواند اثرات جانبی خاصی را به دنبال داشته باشد ولی عوارضی مثل ایجاد اسکار، تورم و تغییر رنگ پست بسیار خفیف هستند و نازایی جزو اثرات جانبی لیزر موهای زائد نیست.

>> آیا لیزر موهای زائد بیکینی خطرناک است؟

فرآیند لیزر موهای زائد بیکینی هم مثل لیزر بخش های دیگر بدن است که در آن لیزر به فولیکول موهای زائد بیکینی، آسیب زیادی را وارد می کند و از رشد موهای زائد جلوگیری می کند. بعد از لیزر موهای زائد بیکینی، بیمار شاهد اثرات جانبی مثل قرمر شدن پوست است؛ لیزر موهای زائد بیکینی هیچ تاثیری بر روی نازایی بیمار نمی گذارد.

>> چگونه می توانیم ریسک های مربوط به لیزر موهای زائد را کاهش بدهیم؟

1- شما میتوانید برای لیزر موهای زائد خود به نزد متخصص در کلینیک مراجعه کنید زیرا کلینیک ها برای انجام لیزر موهای زائد دارای مجوز هستند. بر اساس تحقیقاتی که در سال های 2008 تا 2013 انجام شده است، 86 درصد از افراد در مراکز نامعتبری مثل آرایشگاه ها اقدام به لیزر موهای زائد خود می کنند که در نتیجه ریسک عوارض ناشی از لیزر هم بالاتر می رود. 2- اطمینان حاصل کنید که کلینیک اتخابی شما بهترین نوع از دستگاه لیزر را دارد. شما باید در مورد تنظیمات دستگاه لیزر هم مطمدن بشوید. دستگاه لیزر باید متناسب با رنگ پوست و موی شما تنظیم شده باشد. اگر پوست تیره ای دارید، لیزر موهایر زائد می تواند برای شما ریسک های بیشتری را به دنبال داشته بابشد؛ البته دستگاه های لیزری هم وجود دارند که وقتی ملانین ها را  مورد هدف خود قرار می دهند، عملکرد دقیق تری دارند و بنابراین باعث سوختگی یا تغییر رنگ پوست هم نمی شوند. اگر کلینیک انتخابی شما از یک دستگاه لیزر برای انواع مختلف پوست استفاده می کند، نتیجه خوبی از لیزر نمی توانید بگیرید. 3- پوست هر فردی با سایر افراد متفاوت است. حتی اگر متخصص از تجربه و مهارت بالایی برخودار باشد، باز هم احتمال ایجاد عوارض و اثرات جانبی هست. بهترین راه برای اینکه از بیخطر بودن نور لیزر برای پوستتان مطمئن بشوید این است که از قبل در بخش کوچکی از پوستتان تستی را انجام بدهید تا ببینید که بدن شما چه واکنشی نسبت به نور و حرارت لیزر از خودش نشان می دهد.

>> چه عواملی باعث نازایی در زنها و مردها می شود؟

  1. 10 درصد از نازایی زنها بخاطر مشکلات رحمی مانند فیبروم رحم و پلیپ است.
  2. سیگار کشیدن خانم ها و آقایان باعث نازایی می شود؛ سیگار بر روی تعداد اسپرم ها هم تاثیر می گذارد.
  3. مصرف الکل در خانم ها و آقایان هم تاثیر زیادی در ناباروری دارد. اگر قصد بارداری دارید هم نباید از الکل استفاده کنید. مصرف الکل باعث نقص در جنین می شود؛ پس بهتر است در دوران بارداری هم از مصرف الکل خودداری کنید. در مردها هم مصرف الکل در کاهش تعداد اسپرم ها تاثیر منفی می گذارد.
  4. مصرف داروهای خاص در خانم ها و آقایان هم یکی از فکتورهای مهم است.
  5. رژیم غذایی و ورزش بر قدرت باروری خانم ها و آقایان تاثیر می گذارد. خانم هایی که اضافه وزن یا کمبود وزن دارند، در باردار شدن دچار مشکل می شوند.
  6. سن خانم ها و آقایان هم تاثیر زیادی در نازایی می گذارد. قدرت باروری زنها با افزایش سن کاهش پیدا می کند و مردهای بالای 40 ساله هم قدرت باروری کمتری در مقایسه مردهای جوان تر دارند.
  7. بهتر است مردها کمتر از سونا و یا حمام بخار استفاده مکنند زیرا گرمای بالا بر تولید اسپرم تاثیر می گذارد.
  8. بیماری هایی مثل سرطان و مصرف داروهای شیمی درمانی هم در قدرت باوردی مردها و زنها تاثیر می گذارد.
نکات آخر : اگر هنوز هم در مورد تاثیر لیزر موهای زائد بر روی نازایی نگران هستید، این استرس را باید از خودتان دور کنید. خانم هایی که قصد بارداری دارند هم نباید به این مسائل فکر کنند. تاثیر لیزر بر روی نازایی فقط یه شایعه است و لیزر روشی ایمن و بی خطر محسوب می شود. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد زیر بغل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.   
 

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com


:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزرموهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

قبل از لیزر موهای زائد به چه مواردی توجه کنیم ؟

>> نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد

اگر تعطیلات نزدیک است و یا قرار است موقعیت خاصی برایتان پیش بیاید، شاید اولین فکری که به ذهنتان می آید این باشد که راهی پیدا کنید تا هر چه سریع تر از شر موهای زائد بدنتان خلاص شوید زیرا موهای زائد نمی گذارند که شما بدن صاف و زیبای خود را به نمایش بگذارید.   قبل از لیزر موهای زائد     معمولا در چنین شرایطی، لیزر موهای زائد بهترین گزینه برای حذف دائمی موهای زائد است و تاثیرات بهتری نسبت به وکس و یا شیو دارد. قبل از اینکه گوشی خودتان را بگیرید و به دنبال نزدیک ترین کلینیک برای لیزر موهای زائدتان باشید، چند نکته وجود دارد که باید بدانید.

1- بهترین کلینیک را انتخاب کنید

انتخاب کلینیک یکی از فاکتورهای مهم در لیزر موهای زائد است. به دنبال کلینیکی باشید که متخصص های با تجربه ای دارد و از آخرین تکنولوژی روز برای لیزر موهای زائد استفاده می کند تا بیمار تجربه خوبی از لیزر داشته باشد و شاهد عوارض جانبی خاصی هم نباشد؛   قبل از لیزر موهای زائد   به سلامت پوست و بدنتان اهمیت بدهید و بهترین کلینیک را برای انجام موهای زائدتان انتخاب کنید. کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصانی مجرب و دارا بودن آخرین تکنولوژی روز، بهترین کلینیک در تهران است. البته کلینیکی که انتخاب می کنید باید قبل از لیزر موهای زائدتان، جلسه مشاوره ای را برای شما ترتیب بدهد. اگر متوجه شدید که کلینیکی که اتتخاب کرده اید، هیچ جلسه مشاوره ای را برای شما ترتیب نداده است، بهتر است آن کلینیک را برای لیزر موهای زائدتان انتخاب نکنید. در جلسه مشاوره، متخصص در مورد سوابق پزشکی مخصوصا در مورد داروهایی که بیمار در حال حاضر استفاده می کند (داروهایی که بر روی نتایج لیزر موهای زائد تاثیر می گذارند و حتی احتمال ایجاد اثرات جانبی را هم افزایش میدهند)، در مورد هدف های شما از لیزر موهای زائد و اینکه آیا کاندید خوبی برای لیزر موهای زائد هستید یا خیر (مخصوصا از نظرنوع و رنگ پوست) سوالاتی را از بیمار می پرسد. در جلسه مشاوره شما می توانید هر سوالی که برایتان پیش آمده است را از متخصص یپرسید.

2- تست قبل از لیزر موهای زائد را انجام بدهید

در جلسه مشاوره و قبل از لیزر موهای زائد، از بیمار تستی گرفته می شود مشخص بشود که آیا پوست بیمار حساسیت خاصی به لیزر دارد یا خیر و نتیجه این تست در نحوه انجام لیزر و اقداماتی که باید برای پوست شما در حین لیزر انجام بشود هم تاثیر زیادی می گذارد.

3- برای لیزر موهای زائد وقت مناسبی را تعیین کنید

هنگامی که می خواهید اقدام به لیزر موهای زائدتان کنید، باید یک سری نکات را هم در نظر بگیرید. لیزر موهای زائد در بعضی از بخشهای بدن به مدت زمان طولانی تری احتیاج دارد؛ مثلا لیزر موهای زائد پاها نسبت به لیزر موهای زائد زیر بغل به زمان کوتاه تری نیاز دارد. خانم ها هم نباید در دوران قاعدگی خود برای لیزر موهای زائدشان برنامه ریزی کنند زیرا در آن شرایط حساس تر از حالت عادی هستند و درد بیشتری را احساس می کنند. نوشیدنی هایی کافئین دار مثل قهوه هم می تواند میزان حساسیت و درد بیمار را در حین لیزر افزایش بدهد؛ بنابراین سعی کنید صبح ها برای لیزر موهای زائد برنامه ریزی نکنید.

4- از محصولات مراقبت پوست استفاده نکنید

در هنگام لیزر موهای زائد پوست شما باید باید عاری از هرگونه مواد آرایشی، لوسیون و کرم باشد زیرا در صورت استفاده از این محصولات، لیزر نمیتواند تاثیر خوبی بر رفع موهای زائد بگذارد. یکی از چیزهایی که به هیچ وجه نباید از آن استفاده کنید، محصولات برنزه کننده پوست است؛ البته در معرض نور آفتاب هم نباید قرار بگیرید. 4 هفته قبل از لیزر موهای زائد نباید از این محصولات استفاده کنید. لیزر موهای زائد بر روی پوست برنزه؛ اثرات جانبی ناشی از لیزر را هم افزایش می دهد که شامل روشن شدن و سوختن پوست و ایجاد تاول است. استفاده از محصولات مراقبتی پوست بر روی نتایج نهایی لیزر هم تاثیر منفی می گذارند.

5- بخش مورد نظر را شیو کنید

شاید برایتان کمی عجبیب به نظر برسد ولی قبل از لیزر موهای زائد باید موهایتان را شیو کنید. بهتر است 1 الی 2 روز قبل از لیزر، موهای زائدتان را شیو کنید. لطفا توجه کنید که در روزی که قرار است لیزر اجام بدهید، نباید موهای زائدتان را شیو کنید زیرا اینکار فقط پوست شما را حساس تر می کند. اصلاح موهای زائد بخش مهمی از فرآیند لیزر محسوب می شود زیرا باعث می شود تا موهای زائد به مرحله رشد خودشان برسند و در نتیجه دستگاه لیزر هم این موها را به آسانی مورد هدف خود قرار می دهد. علاوه بر این، شما نباید از وکس، موچین و لایه بردارهای شیمیایی استفاده کنید. وکس، موها را از ریشه خارج می کند؛ در حالیکه لیزر موهای زائد فولیکول های مو را مورد هدف خود قرار میدهد و به آنها آسیب می رساند. به عبارت دیگر در هنگام  لیزر، باید مویی در سطح پوست وجود داشته باشد که لیزر به فولیکول آن آسیب برساند ولی وکس مانع از این عملکرد لیزر می شود.

6- چند هفته قبل از لیزر موهای زائد به طور مرتب از کرم ضد آفتاب استفاده کنید

کرم ضد آفتاب شما حداقل باید اس پی اف 30 را داشته باشد تا بتواند از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت کند. همانطور که می دانید لیزر موهای زائد بر روی پوست های آفتاب سوخته یا برنزه هیچ تاثیری ندارد. بعد از لیزر موهای زائد هم پوست شما حساس تر می شود و به محافظت بیشتری نیاز دارد پس بعد از لیزر هم همچنان از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

7- خودتان را برای کمی درد در حین لیزر موهای زائد آماده کنید

اگرچه در بسیاری از تبلیغات گفته می شود که لیزر موهای زائد هیچ دردی ندارد ولی بعضی از بیماران در هنگام لیزر، درد زیادی را تجربه کرده اند. در حین لیزر موهای زائد ممکن است دردتان خفیف تا شدید باشد. بیشتر بیمارانی که درد زیادی را در حین لیزر موهای زائد تجربه می کنند، دارای پوست تیره و موهای زبری هستند. نکته آخر: لیزر موهای زائد برای همه افراد معجزه نمی کند و شما باید توقعات درستی از لیزر داشته باشید؛ حتما در مورد تمام جوانب لیزر با متخصص خود صحبت کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.
 

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com 


:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزرموهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیزر موهای زائد زیر بغل و فواید و اثرات جانبی آن

>> لیزر موهای زائد زیر بغل

یکی از موقعیت هایی که اکثر ما (مخصوصا خانم ها) با آن مواجه می شویم، این است که لباس مورد علاقه مان را می پوشیم و بعدا می فهمیم که موهای زیر بغلمان را امروز اصلاح نکرده ایم؛ تازه اگر هم خیلی دیر متوجه این قضیه بشویم، مجبور هستیم بازوهایمان را روی زیر بغلمان نگه داریم تا کسی متوجه نشود.   لیزر موهای زائد زیر بغل   با لیزر موهای زائد دیگر نیازی به شیو روزانه موهای زائد خودتان ندارید و می توانید با خیال راحت هر لباسی را که دوست دارید را بپوشید. شیو موهای زائد باعث تیره شدن زیر بغل،  ایجاد کیست، افزایش موهای زیر پوستی و حتی احتمال خونریزی از سطح پوست هم وجود دارد. لیزر موهای زائد، موها را از ریشه تخریب میکند و باعث ریختن موهای زائد می شود. با لیزر موهای زائد، منافذ پوست هم بسته می شوند و در نهایت پوستی نرم و لطیف باقی می ماند.

 

لیزر موهای زائد زیر بغل

 

>> تاثیر لیزر بر کاهش و توقف رشد موهای زائد

ابتدا دستگاه لیزر روی طول موج مخصوصی تنظیم می شود. دستگاه لیزر با ضربه های مکرر خود بر روی پوست زیر بغل، رندگدانه های سیاه مو را نشانه می گیرد ولی بر روی خود پوست تاثیری نمی گذارد. نور لیزر به ریشه موهای زائد می رسد و با آسیب به فولیکول ها از رشد موهای زائد در آینده جلوگیری می کند. میزان تاثیر لیزر موهای زائد به رنگ و میزان ضخامت موهای زائد و همچنین به رنگ پوست بیمار هم بستگی دارد؛ تقریبا موهای زائد زیر بغل در همه ی افراد سیاه و ضخیم هستند و براحتی می توان با لیزر از رشد سریع آنها جلوگیری کرد.

>> فواید لیزر موهای زائد زیر بغل

راه های زیادی برای از بین بردن موهای زیر بغل وجود دارد؛ مثل وکس، شیو و الکترولیز. هیچکدام از این روش ها نمی توانند جای لیزر موهای زائد را بگیرند. برای زنها، حذف موهای زائد زیر بغل، شانه و بازوها میتواند باعث افزایش اعتماد به نفس آنها هم بشود. وقتی نیازی به شیو روزانه موهای زیر بغلتان نداشته باشید، سریع تر از حمام خارج می شوید و به سایر کارهایتان می رسید. حق انتخاب بیشتری در لباس پوشیدن دارید و می توانید با خیال راحت لباس های زیبایتان را به تن کنید. سایر مزایای لیزر موهای زائد عبارت است از :

  1. از بین بردن موهای زائد به صورت دائمی
  2. بدون سوختگی، سوزش و خونریزی
  3. بدون ایجاد حفره و گودی در سطح پوست زیر بغل
  4. بدون جراحی و بخیه
  5. احساس راحتی در حین انجام فرآیند

>> آیا نتایج لیزر موهای زائد دائمی است؟

معمولا لیزر موهای زائد زیر بغل در 6 الی 8 جلسه انجام می شود و تعداد دقیق جلسات در هر فردی متفاوت است. اگر بیمار دوره کامل جلسات لیزر خود را بگذارند، نتیجه خوبی از لیزر موهای زائد زیر بغل خود خواهد گرفت.

>> آیا لیزر موهای زائد زیر بغل بر میزان تعریق هم تاثیر می گذارد؟

بسیاری از افراد با هدف کاهش میزان تعریق و رفع بوی بد عرق، اقدام به لیزر موهای زائد خود می کنند. در طول لیزر موهای زائد زیر بغل، ساقه موها به طور کامل تخریب می شود و با آسیب فولیکول ها هم هیچ باکتری نمی تواند در ریشه  موها مستقر بشود. دئودورانت ها و سایر محصولات ضد تعریق می توانند میزان تعریق و بوی بد عرق را به طور موقت از بین ببرند ولی لیزر موهای زائد فقط می تواند مکانی که باعث رشد باکنری ها و ترشح غذه های عرق می شود را تخریب کند. میزان تعریق با از بین بردن فولیکول های مو و یا با آسیب به غده های عرق کاهش نمی یابد پس نمی توان به طور قطعی گفت که لیزر می تواند میزان تعریق را کاهش بدهد یا خیر؛ بعضی از بیماران بعد از لیزر شاهد افزایش/ کاهش میزان تعریق در زیر بغل خود هستند و دسته ای دیگر هم هیچ تغییری را احساس نکرده اند. برای کاهش میزان تعریق زیر بغل می توانید بوتاکس تزریق کنید.

>> آیا لیزر موهای زائد زیر بغل در رفع سیاهی زیر بغل هم واقعا تاثیر دارد؟

روش اصلاح موهای زائد تاثیر بسزایی در تغییر رنگ زیر بغل و سیاه شدن پوست آن دارد. سیاهی زیر بغل بیشتر در اثر شیو با ژیلت بوجود می آید و به محض اینکه فرد روش اصلاح موهای زائد خود را تغییر بدهد، می تواند شاهد تعییرات محسوسی در این ناحیه باشد. بعد از لیزر موهای زائد، ممکن است شاهد تغییر رنگ پوستتان در زیر بغل باشید؛ در بیشتر بیمارانی که زیر بغل تیره ای دارند، لیزر موهای زائد باعث سفید تر شدن این ناحیه می شود.

>> جلسات لیزر موهای زائد و آمادگی بیمار

چند روز قبل از جلسه لیزر موهای زائد، بیمار باید موهای زیر بغل خود را شیو کند. جلسات لیزر موهای زائد نهایت تا 15 دقیقه طول می کشند. قبل از شروع لیزر باید چشم هایتان را با عینک مخصوص لیزر بپوشانید. در صورتی که آستانه تحملتان خیلی کم است، می توانید از متخصص بخواهید که برای شما از کرم بی حسی استفاده کند. به محض شروع لیزر، در زیر بغلتان کمی احساس سوزش می کنید و شاید هم احساس سوختگی و ایجاد یک خراش کوچک را داشته باشید ولی نباید نگران باشید زیرا دستگاه لیزر هیچ آسیبی به پوست شما نمی رساند.

>> اثرات جانبی لیزر موهای زائد زیر بغل

بعد از لیزر موهای زائد شاهد کمی تورم و قرمزی در زیر بغلتان هستید که این اثرات جانبی کاملا موقت هستند و مانع از انجام فعایت های روزمره شما هم نمی شوند. عوارض نادری که ممکن است بعد از لیزر موهای زائد زیر بغل اتفاق بیفتند شامل تاول، تورم شدید، تغییر رنگ پوست و ایجاد اسکار است. یکی از اثرات جانبی که بعضی از بیماران بعد از لیزر احساس می کنند، ایجاد خراش در سطح پوست است. دستگاه لیزر موهای زائد با نور و گرمایی که تولید می کند، ممکن است باعث خراش پوست بعد از اتمام لیزر هم بشود. خراش پوست میتواند شامل قرمز شدن خفیف پوست زیر بغل در طی چند ساعت بشود یا اینکه باعث ایجاد پوسته در زیر بغل بشود. این عوارض طبیعی هستند و باید کمی صبور باشید تا بعد از چند روز خودشان خود به خود برطرف بشوند. برای اینکه از خراش پوست زیر بغلتان بعد از لیزر موهای زائد جلوگیری کنید، می توانید زیر بغلتان را همیشه تمیز و خشک نگه دارید و از صابون ها و دئودورانت ها هم استفاده نکنید. اگر احساس میکنید که در پوستتان کمی خراش ایجاد شده است و یا ملتهب به نطر می رسد، نباید موهای زیر بغلتان را در این شرایط شیو کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد زیر بغل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید. 
 

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com


:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزرموهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

آیا لیزر موهای زائد درد دارد ؟

>> آیا لیزر موهای زائد درد دارد ؟

خیلی از افراد دوست دارند برای لیزر موهای زائد خود اقدام کنند ولی از این می ترسند که لیزر درد زیادی داشته باشد و همین مسئله هم آنها را از رفتن به نزد متخصص باز می دارد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که لیزر موهای زائد در هر یک از بخش های بدنتان چقدر درد دارد؛   آیا لیزر موهای زائد درد دارد ؟   برای اینکار، به دردی که بر اثر لیزر در هر یک از بخش های بدن احساس می شود از 1 تا 10 نمره می دهیم و شماره 10 به معنی بیشترین میزان درد است:

1- درد لیزر موهای زاید در صورت

میزان درد : 2 تا 8

میزان درد لیزر موهای زائد در صورت بسیار متغیر است و اصولا میزان درد در هر بیماری واقعا متفاوت از دیگران است زیرا میزان ضخامت پوست در بخش های مختلف صورت با یکدیگر فرق می کند.   آیا لیزر موهای زائد درد دارد ؟   لیزر لب بالایی نسبت به بقیه اجزای صورت، درد بیشتری را برای بیمار به دنبال دارد زیرا پوست بالای لب از هر جای دیگری نازک تر است. شاید با لیزر بخش بالای لب هایتان عذاب زیادی بکشید ولی از شر سبیل راحت می شوید. پوست صورت در چانه و زیر گونه ها ضخامت بیشتری دارد و کلفت تر است و در نتیجه، درد لیزر موهای زائد در این دو بخش واقع قابل کنترل است.

2- درد لیزر موهای زائد در زیر بغل

میزان درد : 9

درد لیزر موهای زائد در زیر بغل از همه ی بخش های بدن بیشتر است. درد لیزر در زیر بغل مثل فرو کردن یک سوزن به عمق پوست است ولی لیزر تاثیر خوبی در رفع موهای زائد زیر بغل دارد که باعث می شود اکثر بیماران بتوانند درد آن را تحمل کنند و تعداد جلسات خود را تکمیل کنند. برای اینکه شما هم به لیزر موهای زائد رغبت بیشتری پیدا کنید، فقط یک جمله را به خاطرتان بسپارید؛ به این فکر کنید که وقتی به مساقرت می روید، ژیلت را همراه خودتان نمی برید.

3- درد لیزر موهای زائد در ناحیه بیکینی

میزان درد : 8

اگر تا به حال برای رفع موهای زائد ناحیه بیکینی چند بار از وکس استفاده کرده اید، پس صد در صد می توانید درد لیزر را هم در این ناحیه تحمل کنید. بعضی از بیماران می گویند که درد لیزر موهای زائد بیکینی حتی از وکس هم کمتر است.

4- لیزر موهای زائد در بازوها

میزان درد : 3 میزان مقاومت بازوها در برابر لیزر بیشتر است و درد خیلی کمی در این ناحیه احساس می شود زیرا پوست بازوها کلفت تر است. درد در ناحیه باروها بسیار خفیف است و بیشتر بیمارانی که برای رفع موهای زائد بازوهای خود از هیچ کرم بی حسی قبل از لیزر استفاده نمی کنند.

5- لیزر موهای زائد در پاها

میزان درد : 6 یا 7

درد ناحیه پاها مثل نیشگون گرفتن پوست است و بیمار می تواند آن را تحمل کند. در واقع تا بیایید بفهمید که دردتان گرفته یا خیر، لیزر موهای زائد در مراحل پایانی خود قرار دارد.

6- لیزر موهای زائد در شکم

میزان درد : 4

پوست شکم کلفت است و درد کمتری در ناحیه شکم احساس می شود. در حین لیزر موهای زائد شکم، به احتمال زیاد احساس بی قراری می کنید و در طول لیزر هم بسیار تکان می خورید.

7- لیزر موهای زائد در پشت بدن

میزان درد : 8

اگر در پشت بدنتان موهای زائد دارید و قصد دارید با لیزر موهای زائد این بخش را برطرف کنید، باید خودتان را برای درد لیزر هم آماده کنید. پشت بدن بخش بزرگی محسوب می شود پس حتما قبل از لیزر موهای زائد پشت بدن از کرم بی حسی استاده کنید. با کرم بی حسی میزان درد در پشت بدن بین 2 تا 4 می شود. چه فاکتورهایی بر میزان درد لیزر موهای زائد تاثیر مستقیم می گذارند؟

1- موهای تیره :

کسانی که موهای زائد تیره رنگی دارند، درد بیشتری را احساس می کنند. موهای تیره نسبت به موهای روشن، نور بیشتری از لیزر را به خود جذب می کنند. هر چه پرتو لیزر بیشتر بر روی موهای تیره متمرکز باشد، بیمار درد بیشتری را احساس می کند.

2- جلسه اول :

کسانی که برای اولین بار از لیزر برای رفع موهای زائد خود استفاده می کنند، درد بیشتری را احساس می کنند زیرا در جلسه اول تعداد و حجم موهای زائد بیشتر است. بعد از جلسه اول، حجم موها نسبت به گذشته خیلی کمتر می شود و بیمار درد کمتری را از جلسه دوم به بعد احساس می کند.

3- قدرت تحمل بیمار :

میزان دردی که بیمار در حین لیزر موهای زائد بخش های مختلف بدنش احساس می کند، به قدرت تحمل او هم بستگی دارد. بعضی از افراد قدرت تحمل درد را ندارند؛ شاید بخاطر این باشد که پوست این دسته از افراد بسیار حساس است.

>> اهمیت استفاده از کرم بی حسی قبل از لیزر به منظور کاهش درد بیمار

استفاده از کرم بی حسی قبل از شروع لیزر به بخشی از بدن که قرار است از دستگاه لیزر بر روی آن استفاده بشود و همچنین به آستانه تحمل بیمار بستگی دارد. در واقع فقط بعضی از بیمارها به کرم بی حسی نیاز دارند. 1 ساعت قبل از لیزر موهای زائد از کرم بی حسی بر روی بدن بیمار استفاده می شود. کرم های بی حسی موضعی میتوانند درد لیزر را در همه ی بخش های بدن تا حد زیادی کاهش بدهند. کرم بی حسی از انتقال پیام شیمیایی از اعصاب به مغز جلوگیری میکند و در نتیجه بیمار متوجه درد لیزز نمی شود. شما نمی توانید از کرم بی حسی استفاده کنید اگر:

  1. نسبت به مواد و ترکیبات موجود در کرم های بی حسی آلرژی دارید
  2. بیماری متهمو گلوبینمی (اختلال خون) دارید

>> اثرات جانبی استفاده از کرم بی حسی برای لیزر موهای زائد

مانند همه ی داروها، استفاده از کرم بی حسی موضعی هم عوارض خاصی را به دنبال دارد ولی کمتر کسی در مورد عوارض کرم بی حسی اطلاع دارد. اثرات جانبی کرم بی حسی شامل قرمزی پوست، کبودی خفیف، رنگ پریدگی موقتی پوست، سوختگی خفیف یا احساس خارش و وسوزش است. اثرات جانبی که به ندرت اتفاق می افتند شامل واکنش های آلرژیک، تورم، تنگی نفس، پایین آمدن فشار خون و کبودی است. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد خود مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.     
 

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com


:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزرموهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیزر موهای زائد توسط دستگاه soprano ice platinum

>> لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم

دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم برای رفع موهای زائد از لیزرهای آلما استفاده می کند که با تکنولوژی SHR ساخته شده است. این تکنولوژی جدید، کامل ترین و موثرترین سیستم برای لیزر موهای زائد است.   لیزر موهای زائد soprano ice platinum     این دستگاه شامل 3 نوع متفاوت از امواج لیزر می شود که هر کدام عمق خاصی از بافت های زیرین پوست را نشانه می گیرند و در ترکیب با یکدیگر، فولیکول موهای زائد را نشانه می گیرند. دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم برای انواع مختلفی از موهای زائد بیماران قابل استفاده است. دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم شامل تکنولوژی های زیر می شود :   لیزر موهای زائد توسط دستگاه soprano ice platinum  

1 - تکنولوژی الکس :

تکنولوژی الکس با امواجی به طول 755 نانومتر، بسیار قدرتمند عمل می کند و استفاده از دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم را برای موهایی با جنس و رنگ متفاوت، مخصوصا برای موهای روشن و کم پشت میسر کرده است.

2 -  تکنولوژی دایود :

تکنولوژی دایود با امواجی به طول 810 نانومتر به عمق فولیکول های مو نفوذ می کند. امواج دایود، قدرت زیادی دارند و با سرعت زیادی وارد پوست می شوند.

3 - تکنولوژی یاگ (YAG) :

تکنولوژی یاگ با طول موج 1064 نانومتر، عمیقا در فولیکول های مو نفوذ می کند و برای افرادی که پوست تیره ای دارند هم بسیار مناسب است. دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینوم می تواند رنگدانه های سیاه را در بین فولیکول های مو نشانه بگیرد و هر چه موها ملانین (رنگدانه های تیره) بیشتری داشته باشند، نتایج لیزر هم موثرتر خواهد بود.

>> فواید دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم

  1. بدون درد
  2. عملکردی عالی برای انواع پوست و رنگ های مختلف مو
  3. بدن نیاز به دوره استراحت
  4. جلسات سریع و آسان لیزر
  5. موثر برای بخش های مختلف بدن

>> آمادگی برای لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم

- از روز قبل یا صبح روزی که می خواهید موهای زائدتان را لیزر کنید، لطفا موهایتان را شیو کنید؛ اگر بدون شیو به کلینیک بیایید، نمی توانیم از دستگاه لیزر بر روی بدن شما استفاده کنیم. - دو روز قبل و بعد از لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم، حمام آفتاب نگیرید و در معرض نور خورشید هم نباشید. - هر روز از کرم ضد آفتاب با اس پی اف 30 استفاده کنید. - از کندن موها با موچین و استفاده از وکس و لایه بردار تا 6 هفته قبل از لیزر خودداری کنید. - از کرم های موبر تا 1 هفته قبل از لیزر استفاده نکنید. - از کرم های برنزه هم تا 2 هفته قبل از لیزر استفاده نکنید.

>> مراحل لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم

  1. پوست بیمار ضدغفونی و تمیز می شود
  2. عینک مخصوص لیزر به شما داده می شود
  3. برای محافظت از لایه سطحی پوست و عملکرد بهتر دستگاه لیزر بر روی پوست، ژل روی پوست شما زده می شود
  4. دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم بر روی پوست گذاشته می شود و توسط متخصص یا تکنیسین ها در جهات مختلفی از پوست تکان داده می شود تا فولیکول های مو را در آن بخش تضعیف کند
  5. بعد از اتمام لیزر، ژل از روی پوست شما تمیز می شود.

>> عوارض بعد از لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم

بعد از لیزر پوست شما کمی قرمز می شود و یا اینکه مقداری حساسیت در روی پوست به چشم می خورد. کرم آلوئه ورا، راهی عالی برای تسکین پوست و کاهش حساسیت آن است. برای محافظت از پوست خودتان حتما بعد از لیزر از ضدآفتابی با اس پی اف 30 یا 50 استفاده کنید.

>> نتایج لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم

بعد از لیزر، موهای زائد با سرعت های متفاوتی در روی پوست رشد می کنند ولی حداقل تا 3 هفته بعد از لیزر، خبری از موهای زائد نیست. بعد از 5 الی 19 روز، ریزش موهای زائد اتفاق می افتد. در طول جلسات لیزر، موهای زائد به تدریج ضعیف می شوند و می ریزند؛ سرعت رشد موهای زائد هم آهسته تر از قبل می شود.

>> آیا لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم واقعا بدون درد است؟

دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم با تکنولوژی منحصر به فردی که دارد، لیزری بدون درد را برای بیمار فراهم می کند. سیستم انرژی حرارتی خاص این دستگاه در عین حال که باعث رفع موهای زائد می شود، هیچ آسیبی به بافت های اطراف نمی رساند. تکنولوژی ICE هم سطح پوست را خنک می کند تا از سوختگی سطحی جلوگیری کند و در نتیجه بیمار هم احساس درد نمی کند.

>> بیماران برای لیزر موهای زائد خود با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم به چند جلسه نیاز دارند؟

تعداد جلسات لازم برای لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم، به پوست و نوع موهای زائد بیمار بستگی دارد و نتایج نهایی لیزر بعد از 6 الی 8 جلسه مشخص می شوند.

>> جلسات لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم چقدر طول می کشد؟

 دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم سریع ترین سیستم را برای لیزر موهای زائد دارد و مدت زمانی که در هر جلسه نیاز دارید، به رنگ پوست بیمار، نوع مو و بخش هایی که قصد لیزر را دارید بستگی دارد. زمان هر جلسه می تواند از چند ثانیه برای بخش های کوچکتر مثل قسمت بین بینی و لب ها (یا بالای لب ها) تا 8 دقیقه برای پشت بدن را شامل بشود.

>> آیا می توان در فصل تابستان هم از دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم برای لیزر موهای زائد استفاده کرد؟ 

دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم به روش خاصی بر روی رندگدانه های پوست تاثیر می گذارد و می توان در هر فصلی از سال از این دستگاه استفاده کرد؛ بنابراین استفاده از دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم برای پوست های برنزه هم محدودیت خاصی ندارد. تکنولوژی SHR در برابر نور خورشید از آسیب پذیری کمتری برخوردار است.

>> آیا استفاده از دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم برای پوست های تیره بی خطر است؟  

رنگدانه های پوست تیره نسبت به حرارت لیزر بسیار حساس هستند ولی دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم ثابت کرده است که برای پوست های تیره هم مناسب است. تکنولوژی SHR، به تدریج پوست را گرم می کند و تا زمانی گرم می شود که انرژی حرارتی لازم به فولیکول موهای زائد برسد؛ به خاطر همین تکنولوژی SHR ایمن ترین لیزر برای بیمارانی است که پوست تیره ای دارند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد خود مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.       
 


:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزرموهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

نحوه از بین بردن موهای زائد بینی

>> نحوه از بین بردن موهای زائد بینی

موی بینی جزو سیستم های دفاعی بدن محسوب می شود و می تواند ذرات مضر را از سیستم بدن دور نگه دارد و رطوبت موجود در هوایی که تنفس می کنیم هم می تواند توسط موی بینی جذب بشود. رگ های خونی بینی و صورت غلظت زیادی دارند و رگ های بینی، به رشد مو هم کمک می کنند. با اینکه موی بینی کاربردهای زیادی دارد ولی شاید دوست داشته باشید که موهای این قسمت را هم تمیز کنید.   از بین بردن موهای زائد بینی

 

>> روش های رفع موهای زائد بینی

>> روش 1 : اصلاح موهای بینی با قیچی و دستگاه موزن

اصلاح موی بینی، ایمن ترین و آسان ترین گزینه ای است که در دسترس عموم قرار دارد. قیچی های کوچکی وجود دارند که مخصوص اصلاح موهای بینی هستند و معمولا در کیت های بهداشتی موجود هستند. نوک این قیچی ها باید گرد باشد تا ضربه ای به بافت بینی وارد نشود و در نتیجه خونریزی هم اتفاق نیفتد. با کمک قیچی های مخصوص بینی می توانید موهای زائد بینی خودتان را که در صورت مشخص هستند را بدون آسیب به بافت های بینی خود، به راحتی کوتاه کنید.   موهای زائد بینی   برای اینکه موهای بینی تان را با قیچی اصلاح کنید ابتدا روبروی آینه بایستید، ترشحات مخاطی بینی تان را پاک کنید، قیچی را در دستانتان بگیرید و سرتان را هم عقب تر ببرید و شروع به اصلاح موهای بینی کنید. بینی را با آب نشویید و سعی نکنید که کل موهای بینی تان را با قیچی اصلاح کنید و در عوض فقط موهای مشخص و کلفت تر را کوتاه کنید. یک راه دیگر برای اصلاح موهای زائد بینی، استفاده از دستگاه موزن الکتریکی است. دستگاه موزن الکتریکی از تیغه های گرد ساخته شده است و می توانید از داروخانه ها این دستگاه را تهیه کنید. قیچی و دستگاه موزن به طور موقت موهای بینی تان را از بین می برند و موهای بینی پس از چند روز دوباره رشد می کنند؛ در نتیجه، اصلاح موهای بینی روش ماندگاری نیست ولی ایمن ترین روش موجود است.

>> روش 2 : وکس یا کندن موهای بینی با موچین

در بیشتر موارد، وکس و یا کندن موی بینی با موچین به افراد توصیه نمی شود. کندن تارهای مو حتی باعث عفونت هم می شود. وکس به پوست بینی آسیب زیادی می زند. به تازگی محصولی با نام وکس بینی به بازار آمده است که فقط برای حذف موهای زائد بینی طراحی شده است و می تواند شما را تا 4 هفته از شر موهای زائد بینی راحت کند. نتایج وکس و یا استفاده از موچین، طولانی تر و ماندگارتر از اصلاح موهاست زیزا وکس بر خلاف اصلاح، موها را کوتاه نمی کند بلکه تار مو را از پوست زیرین خود جدا می کد. اگر در خانه از وکس استفاده می کنید، حتما دستور العمل های استفاده از آن را هم مطالعه کنید. اگر بعد از وکس احساس کردید که داخل بینی تان زخم شده است، حوله ای را با آب گرم مرطوب کنید و آن را روی بینی خودتان بگذارید؛ این کمپرس گرم می تواند درد را تسکین بدهد و به بهبود بافت های بینی هم کمک زیادی می کند.

>> روش 3 : لیزر موهای زائد بینی

لیزر موهای زائد یک روش دائمی برای درمان موهای زائد در تمام بخش های بدن است. استفاده از دستگاه لیزر برای حذف موهای زائد بینی بسیار چالش برانگیز است زیرا لیزر به ترشحات مخاطی داخل حفره بینی آسیب وارد می کند. لیزر موهای زائد فقط می تواند بر روی موهایی که در داخل سوراخ بینی مشخص هستند تاثیر بگذارد. لیزر می تواند تعداد موهای زائد بینی را هم کمتر کند. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که رنگ موهای زائد بینی باید تیره تر از رنگ پوست باشد تا بتواند موثر واقع بشود؛ لیزر بر روی موهای زائدی که رنگ های روشن تری دارند، تاثیر خوبی نمی گذارد. لیزر موهای زائد نسبت به سایر روش های حذف موهای زائد گران تر هستند و بیمار باید از تجربه و مهارت متخصص آگاه باشد تا بعد از لیزر موهای زائد شاهد ایجاد اسکار در داخل بینی خود نباشد. از دستگاه های پیشرفته برای لیزر موهای زائد بینی خودتان استفاده کنید زیرا فرآیند رفع موهای زائد بینی با لیزر کمی پیچیده و سخت است.البته قبل از لیزر موهای زائد بینی تان لازم است با متخصص هم حتما مشورت کنید.

>> روش 4 : کرم های موبر

استفاده از کرم های موبر برای رفع موهای بینی به هیچ وجه توصیه نمی شود. کرم های موبر دارای ترکیبات قوی هستند که  شما را در معرض بخارهای سمی قرار می دهند و بینی هم واکنش های شدیدی نسبت به این مواد از خود نشان می دهد. کرم های موبر ترشحات مخاطی درون بینی شما را هم می سوزانند. البته ممکن است بعضی از کرم های موبر از مواد طبیعی درست شده باشند و آسیبی به بینی نرسانند. لازم است قبل از استفاده از کرم های موبر، دستورالعمل آن را با دقت بخوانید. اگر کرم های موبر برای استفاده در داخل سوراخ بینی مناسب نباشند، حتما روی برچسب روی جلدشان ذکر می شود.

>> آیا رفع موهای زائد بینی با این روش ها بی خطر است؟

بی خطر بودن رفع موهای زائد بستگی به روشی دارد که انتخاب می کنید. شما می توانید روش مناسب را برای رفع موهای زائد بینی خودتان انتخاب کنید، فقط نباید از آن بیش از حد استفاده کنید زیرا عملکرد موهای بینی برای بدن بسیار مفید است. بینی از ورود مواد و ذرات مضر به داخل بدن جلوگیری می کند و آلرژی و عفونت را هم کاهش می دهد. وجود موی بینی در افرادی که تنگی نفس دارند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مشکلات و عوارض احتمالی رفع موهای زائد بینی عبارت است از :

  1. درد
  2. افزایش موهای زائد بینی
  3. آسیب به ترشحات مخاطی درون بینی
  4. افزایش احتمال ورود مواد مضر به سیستم تنفسی

>> انتخاب روش مناسب برای رفع موهای زائد بینی

در هنگام انتخاب روش مناسب برای رفع موهای زائد بینی، چند فاکتور را در نظر داشته باشید؛ از جمله رنگ موهای زائد بینی، تعداد موهای زائد و میزان ضخامت آنها. برای اینکه روش مناسبی را بتوانید انتخاب کنید، از مشاوره های متخصص پوست و مو هم حتما استفاده کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد روش های لیزر موهای زائد مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

این کلینیک دارای تجهیزات بروز و فوق حرفه ایی جهت لیزر موهای زائد کامل بدن می باشد.



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزرموهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

آشنایی کامل با لیزر موهای زائد روش خانگی

>> آشنایی کامل با لیزر موهای زائد روش خانگی

روش های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن وجود دارد؛ از شیو، وکس و لیزر موهای زائد گرفته تا روش های خانگی مثل استفاده از زردچوبه و غیره. روش های خانگی از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه تر هستند.   لیزر موهای زائد روش خانگی   ولی باید این نکته را در نظر داشته باشید که هر روشی معایب و مزایای مخصوص به خودش را دارد و ممکن است روشی که فردی از آن استفاده می کند و رضایت کامل هم دارد، برای یک فرد دیگر چنین تاثیری نداشته باشد. در این مقاله روش هایی برای رفع موهای زائد به روش خانگی به شما یشنهاد می شود که می توانید براحتی در خانه انجام بدهید.   رفع موهای زائد روش خانگی  

1- شیو موهای زائد با تیغ یا ژیلت

شیو، سریع ترین و آسان ترین روش برای رفع موهای زائد است و نسبت به روش های دیگر هم بسیار ارزان تر است. شما در موارد اضطراری می توانید به راحتی موهای زائد خودتان را شیو کنید. شیو برای بخش های مختلفی از بدن استفاده می شود؛ مثل پاها، بازوها و حتی صورت و ابروها. امروزه افراد کمتری از روش شیو برای رفع موهای زائد خود استفاده می کنند زیرا نتایج حاصل از آن اصلا ماندگار نیست؛ حداکثر ماندگاری آن هم تا 2 الی 3 روز است و بعد مجبورید تا دوباره موهای زائدتان را شیو کنید. توجه داشته باشید که با اینکه شیو موهای زائد روشی نسبتا ایمن و بی خطر است ولی رشد سریع موهای زائد هم یکی از مهم ترین اثرات جانبی آن است.

2- موچین

از موچین برای از رفع موهای زائد صورت استفاده می شود. استفاده از موچین با شیو متفاوت است و بجای رفع ظاهری موهای زائد، موها را از ریشه ها جدا می کند. از موچین بیشتر برای رفع موهای زائد و اضافی ابروها استفاده می شود. در واقع، نتایج حاصل از رفع موهای زائد با موچین، ماندگارتر از شیو است؛ نتایج حاصل از رفع موهای زائد با موچین بین 3 الی 8 هفته ماندگاری دارد. شاید بعضی از افراد هنگام استفاده از موچین، کمی درد داشته باشند که در این صورت می توانند از کمپرس سرد مثل یخ در بخش های مورد نظر از صورتشان استفاده کنند تا قرمزی و التهاب پوستشان کاهش یابد. شما باید قبل و بعد از استفاده از موچین، آن را حتما با الکل ضدعفونی کنید.

3- اپیلاسیون

اپیلاسیون می تواند تا 4 هفته از رشد موهای زائد جلوگیری کند. زمانی که پرمشغله هستید و وقت شیو و یا استفاده از موچین را ندارید، اپیلاسیون گزینه بهتری برای شماست. تفاوت اپیلاسیون با روش های پیشین این است که در اپیلاسیون می توان تعداد زیادی از موها را در یک زمان از ریشه جدا کرد. ماندگاری اپیلاسیون هم به نسبت خوب است چون موها از ریشه جدا می شوند. از اپیلاسیون برای تمام اعضای بدنتان می توانید استفاده کنید.

4- وکس

وکس هم روشی موثر بری رفع موهای زائد است. از وکس نرم برای صورت استفاده می شود و از وکس های سفت تر برای سایر اعضای بدن مثل پاها استفاده می شود. اگر وکسی را تهیه کرده اید که نیاز به گرم شدن دارد، حتما دستگاه مخصوص گرم کردن وکس را هم خریداری کنید. در هنگام استفاده از دستگاه حتما دمای آن را چک کنید تا بیش از حد گرم نشود. بهتر است ابتدا وکس را بر روی بخش کوچکی از پوستتان تست کنید تا ببینید که حساسیتی دارید یا خیر. البته وکس در بسیاری از افراد، باعث ایجاد آکنه هم می شود و اگر برای درمان جوش هایتان از رتینوئید استفاده می کنید، از وکس برای رفع موهای زائدتان استفاده نکنید.

5- کرم های موبر

کرم های موبر نتایج ماندگارتری نسبت به شیو دارند و ارزان تر از وکس هم هستند. کرم های موبر دارای مواد شیمیایی مثل سدیم، تیتانیوم دی اکسید و باریوم سولفات هستند و با تجزیه پروتئین های مو می توانند باعث جدا شدن موها از سطح پوست هم بشوند. با اینکه مواد موجود در کرم های موبر بی خطر هستند ولی احتمال واکنش های آلرژیک هم وجود دارد. برای جلوگیری از ایجاد واکنش های آلرژیک می توانید مقداری از کرم موبر را بر روی پوستتان تست کنید. نشانه های آلرژی و حساسیت پوست شامل قرمزی و خارش است. البته محصولات موبر بصورت ژل و لوسیون هم بفروش می رسند. بعضی از کرم های موبر مخصوص صورت هستند و باعث نرم شدن صورت می شوند و حتی آن را مرطوب هم می کنند.

6- بند کردن

بند با نخ هم مخصوص صورت و ابروها است که می تواند موهای زائد صورت را به طرف خود بکشد و سپس موها را از فولیکول هایشان از روی پوست جدا کند. نتایج حاصل از بند، ماندگاری بیشتری نسبت به شیو یا گرفتن مو با موچین دارد و باعث ایجاد موهای زیر پوستی نمی شود. هنگام بند کردن، احتمال واکنش و حساسیت پوستی وجود ندارد زیرا از هیچ ماده شیمیایی در حین بند استفاده نمی شود. برای کاهش درد می توانید قبل از بند از کرم بی حسی و از کمپرس گرم برای بعد از بند استفاده نمایید. اگر در روی صورتتان آکنه دارید، نمی توانید از بند برای از بین بردن موهای زائد خودتان استفاده کنید زیرا باعث می شود جوش ها بترکند.

7- لیزر در خانه

مشکل اصلی که اکثر روش های رفع موهای زائد دارند این است که نتایج حاصل از آنها موقتی هستند و تنها چند هفته ماندگاری دارند. لیزر یکی از روش هایی است که می توانید توقع نتایج ماندگارتری را از آن داشته باشید. از نور لیزر و پرتوهای آن برای آسیب به فولیکول های مو استفاده می شود و در نتیجه باعث ریزش مو می شوند. لیزر روشی نیمه دائمی است و موها بعد از حدودا 6 ماه رشد می کنند. البته گاهی اوقات هم موها هرگز دوباره رشد نمی کند؛ اگر هم موها دوباره رشد کند، کمرنگتر و کم تر از قبل هستند. شما می توانید دستگاه لیزر موهای زائد را تهیه کنید و از آن در خانه استفاده کنید. البته این دستگاه گران است و شاید طرز استفاده از آن برایتان سخت باشد و احتمالا در شرایطی قرار می گیرید که برای لیزر موهای زائد خود مجبور هستید به کلینیک مراجعه کنید. یکی از مزیت های استفاده از دستگاه لیزر در خانه این است که شما می توانید برای خودتان برنامه ریزی کنید و در محیط خانه از لیزر استفاده کنید ولی باید توجه کنید که از لیزر در اطراف پلک چشم استفاده نکنید و حتما از عینک استفاده کنید. برای شروع، ابتدا باید صورت و بدنتان را بشویید و شیو کنید. دستگاه لیزر را در بالای بخش های مورد نظرتان بگذارید. شما می توانید هر دو هفته، لیزر را تکرار کنید تا به نتایج دلخواهتان برسید. البته دقت کنید که دستورالعمل هر دستگاهی ممکن است متفاوت باشد و به نوع دستگاه و کیتی که خریده اید بستگی دارد. در مقاله هفته بعدکلینیک پوست و مو رز" بهنسخه های گیاهی و فوق العاده خانگی برای رفع موهای زائد صورت و بدن " می پردازیم تا با کمک این نسخه ها از شر موهای زائد راحت شوید.

امیدواریم مقاله " لیزر موهای زائد روش خانگی " برای شما علاقه مندان گرامی مفید واقع گردیده باشد.



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزرموهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیزر موهای زائد در دوران بارداری

>> لیزر موهای زائد در دوران بارداری

بارداری شرایط خاصی را برای زنان ایجاد می کند؛ مثلا بخاطر تغییرات هورمونی در دوران بارداری، رشد موهای زائد در اطراف شکم، سینه ها، صورت و سایر بخش های بدن افزایش می یابد. البته بعد از زایمان، هورمون های بدن به سطح نرمالی می رسند و رشد موهای بدن هم کاهش می یابد.   لیزر موهای زائد در دوران بارداری   بسیاری از خانم های باردار ترجیح می دهند که از روشی برای رفع موهای زائد خود استفاده کنند که دائم و ماندگار باشد. لیزر موهای زائد هم روشی است که نتایج خوبی را به دنبال دارد ولی در شرایط خاصی مثل دوران بارداری چطور؟ آیا خطری برای نوزاد ندارد؟

>> آیا لیزر موهای زائد در دوران بارداری خطرناک است؟

لیزر موهای زائد بر روی موهایی تاثیر می گذارد که رنگدانه های تیره تری دارند و با ایجاد گرما و آسیب مکانیکی به فولیکول های مو آسیب می رسانند.   لیزر موهای زائد در دوران بارداری   هنوز هیچ تحقیقی در مورد میزان خطرناک بودن لیزر موهای زائد برای خانم های باردار صورت نگرفته است ولی بسیاری از متخصص ها در سرتاسر دنیا به افراد باردار توصیه می کنند که در دوران بارداری نباید از لیزر موهای زائد استفاده کنند زیرا ممکن است به جنین آسیب برساند.

>> لیزر موهای زائد چه تاثیری بر روی خانم های باردار می گذارد؟

1- لیزر موهای زائد از پرتوهای تجزیه نشده ای استفاده می کند که این تکنیک گرمای زیادی را تولید می کند. لیزر باعث جهش و تغییر سلولی نمی شود و پرتوهای نور لیزر فقط تا چند میلی متر وارد پوست شما می شوند ولی این پرتوها می توانند توسط بافت های اطراف هم جذب بشوند. هنوز پزشکها مطمئن نیستند که چگونه این مسئله بر روی جنین شما تاثیر می گذارد. 2- لیزر موهای زائد برای بعضی از خانم های باردار با درد خفیفی همراه است و متخصص هم از کرم برای بی حسی استفاده می کند. از این کرم نباید در دوران بارداری استفاده بشود زیرا بدن شما می تواند هر چیزی که بر روی پوستتان می زنید را به راحتی جذب کند. 3- همانطور که می دانید، پوست شما در دوران بارداری بسیار حساس می شود و لیزر موهای زائد نه تنها باعث قرمزی و التهاب می شود، بلکه مشکلات پوستی جدی تری را برای شما می تواند به دنبال داشته باشد. 4- علاوه بر این موارد، تعداد جلسات لازم برای لیزر موهای زائد بستگی به چرخه رشد موهای شما دارد. تغییرات هورمونی در طول بارداری می تواند چرخه رشد موها را کوتاه تر کند و یا فولیکول های زیر پوست را هم تحریک کند. در کل، بعضی از زنان باردار شاهد رشد سریعتر موهایشان هستند. 5- نوسانات هورمونی باعث تغییراتی در تولید ملانین هم می شود و در نتیجه این روند باعث می شود که لیزر موهای زائد تاثیر کمتری در رفع موهای زائد ولی درد بیشتری داشته باشد. 6- یکی از دلایلی که استفاده از لیزر در دوران بارداری توصیه نمی شود این است که لیزر میتواند باعث انقباضات ماهیچه ها بشود؛ مخصوصا وقتی بر روی شکم و ران ها انجام می شود. 7- اندام هایی مثل سینه ها و ناحیه بیکینی در دوران بارداری و مخصوصا در ماه های آخر بسیار حساس می شوند و تحمل بیمار در حین لیزر موهای زائد بسیار کمتر از حالت عادی می شود. حساسیت بیش از حد پوست هم باعث عوارض و مشکلاتی مثل قرمزی و التهاب شدید پوست می شود. 8- دراز کشیدن و یا نشستن در حین لیزر موهای زائد در دوران بارداری بسیار سخت است و چون لیزر به جلسات متعددی نیاز دارد تا موثر واقع بشود، اگر از اول بارداری هم اقدام به لیزر موهای زائد کنید، باز هم مجبورید که در طی ماه های بعدی برای جلسات دوم و سوم دوباره به کلینیک مراجعه کنید که این پروسه واقعا برای یک خانم بارداری که ماه به ماه جنین بزرگتر می شود، بسیار سخت و طاقت فرسا است؛ پس بهتر است که فرآیند لیزر موهای زائدتان را به تعویق بیندازید و بعد از زایمان برای لیزر اقدام کنید.

>> آیا استفاده از دستگاه IPL برای لیزر موهای زائد در دوران بارداری اشکالی دارد؟

لیزر موهای زائد با دستگاه IPL یکی از آخرین تکنولوژی های روز است که کمک می کند تا موهای زائد به طور کامل برطرف بشوند. پرتوهای نوری که این دستگاه تولید می کند، پراکندگی بیشتری دارد ولی کم قدرت تر از سایر دستگاه ها است. هیچ تحقیقی در زمینه بی خطر بودن استفاده از دستگاه IPL  در دوران بارداری انجام نشده است بنابراین بهتر است که در دوران بارداری از این دستگاه استفاده نکنید.

>> آیا روش های دیگری برای رفع موهای زائد در دوران بارداری وجود دارد؟

برای رفع موهای زائد گزینه های زیادی پیش رویتان دارید ولی باید ببینید که آیا برای شرایط خاص شما می توانند مفید باشند یا خیر. توجه داشته باشید که قبل از انتخاب روش رفع موهای زائد، حتما با متخصص مشورت نمایید. روش های رفع موهای زائد عبارتند از:

1- وکس

در دوران بارداری، پوست شما نسبت به وکس واکنش خاصی نشان می دهد و پوست شما حساس تر از قبل می شود. بهتر است قبل و بعد از وکس، از لوسیونی برای ضدعفونی کردن پوستتان استفاده کنید تا احتمال سوزش، قرمزی و سوختگی در سطح پوست و همچنین احتمال عفونت هم کاهش پیدا کند.

2- کرم های موبر

نگرانی اصلی که در استفاده از کرم های موبر در دوران بارداری وجود دارد این است که کرم های موبر دارای ترکیبات شیمیایی هستند؛ مثل پودر باریم سولفید و کلسیم تیوگلیکولات.

3- شیو

شیو موهای زائد، روش راحتی در دوران بارداری نیست و بهتر است از همسرتان بخواهید که به شما کمک کند. بعد از شیو هم از یک مرطوب کننده خوب استفاده کنید تا پوستتان نرم بشود.

4- الکترولیز

از انجام الکترولیز در دوران بارداری باید خودداری کنید. خانم هایی که به نوزادشان شیر می دهند هم نباید از الکترولیز برای رفع موهای زائد استفاده کنند. الکترولیز موهای زائد در بخش شکم ممکن است تاثیرات منفی و خطرناکی بر روی جنین بگذارد، پس بهتر است از این روش استفاده نکنید.

>> نکته آخر برای خانم های باردار

همانطور که متوجه شده اید، همه ی روش های نام برده شده در این مقاله، عوارض و مشکلاتی خاصی را برای خانم های باردار به دنبال دارند؛ پس لازم است حتما با متخصص در این زمینه مشورت کنید تا روشی بی خطر و به دور از هر گونه عارضه برای شما انتخاب بشود.


:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزرموهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیزر موهای زائد با دستگاه IPL در کلینیک پوست و مو رز

>> لیزر موهای زائد با دستگاه IPL (آی پی ال)

در لیزر موهای زائد با روش آی پی ال برای درمان چین و چروک ها، لکه هایی که در اثر افزایش سن بر روی صورت بوجود می آیند و همچنین برای رفع موهای زائد از نور شدیدی استفاده می شود. از آی پی ال برای کاهش یا برطرف کردن موارد زیر هم استفاده می شود :

  لیزر موهای زائد با دستگاه IPL  

  1. خال های مادرزادی
  2. آسیب های پوستی که بخاطر نور خورشید ایجاد شده اند
  3. واریس
  4. کک و مک
  5. رگ های خونی آسیب دیده در روی صورت
  6. رفع موهای زائد صورت، گردن، پشت بدن، قفسه سینه، پاها، زیر بغل و ناحیه بیکینی

>> تفاوت بین آی پی ال و لیزر

با اینکه آی پی ال و لیزر از نظر کاربرد شبیه هم هستند، ولی طول امواج لیزر می تواند پوست شما را به خوبی تحت پوشش خود قرار بدهد ولی آی پی ال مانند فلش دوربین عکاسی، طول موج های متفاوتی را تولید می کند. در واقع، نورهای آی پی ال پراکنده تر از نور لیزر است. آی پی ال بدون وارد کردن هیچگونه آسیبی به لایه اول پوست، سریع به لایه دوم پوست نفوذ می کند.

  لیزر موهای زائد دستگاه IPL  

رنگدانه هایی که روی پوست شما قرار دارند، نور آی پی ال را جذب می کنند و این نور سریع به گرما تبدیل می شود. گرما هم فولیکول های مو را تخریب می کند تا از رشد دوباره ی موهای زائد جلوگیری کند. شما می توانید از آی پی ال برای همه ی نقاط بدنتان استفده کنید ولی ممکن است این دستگاه بر روی بخش های ناهموار بدن تاثیر خوبی نداشته باشد. به افرادی که در سطح پوست خود اسکارهای بزرگ و برآمده دارند و یا رنگ پوست تیره ای دارند، استفاده از دستگاه آی پی ال برای رفع موهای زائد پیشنهاد نمی شود. علاوه بر این، هر چه موهای بیمار تیره تر باشد، نتیجه بهتری از آی پی ال می گیرد.

>> آمادگی برای لیزر موهای زائد با آی پی ال

در جلسه مشاوره، متخصص نقاطی که قصد لیزر دارید را معاینه می کند و با شما در مورد تاثیراتی که آی پی ال میتواند بر روی پوست شما بگذارد، بطور مفصل صحبت می کند. اگر تا به حال شاهد هر گونه اگزما یا آکنه التهابی در سطح پوست خود بوده اید، باید به متخصص اطلاع بدهید. متخصص پوست و مو به شما توصیه می کند که از یک سری فعالیت ها و حتی داروها تا 2 هفته قبل از لیزر خودداری کنید. مواردی که در طول این 2 هفته نباید انجام بدهید شامل:

  1. تزریق کلاژن
  2. لایه برداری پوست با مواد شیمیایی
  3. وکس
  4. قرار نگرفتن در معرض نور آفتاب
  5. کرم ها و محصولاتی که حاوی ویتامین A هستند؛ مانند گلیکولیک اسید
  6. داروهایی که ریسک خونریزی را افزایش می دهند

>> فرآیند لیزر موهای زائد با آی پی ال

متخصص، نقاطی که قصد لیزر دارید را ضدعفونی می کند و بر روی پوست شما از ژل سردی استفاده می کند و برای محافظت از چشمانتان، به شما عینک تیره می دهد. پالس یا ضربات آی پی ال ممکن است باعث سوزش پوست شما هم بشود. زمان لازم برای آی پی ال هم بستگی به بزرگی یا کوچکی نقاطی دارد که قصد لیزر دارید و معمولا تا 30 دقیقه طول می کشد. برای اینکه از آی پی ال نتیجه خوبی بگیرید، باید 6 الی 12 جلسه برای لیزر موهای زائد خود به کلینیک مراجعه کنید؛ البته متخصص بین جلسات لیزر، فاصله یک ماهه الی دو ماهه می گذارد.

>> عوارض لیزر موهای زائد با آی پی ال

اکثر بیماران بعد از لیزر موهای زائد با آی پی ال، شاهد قرمزی و تورم خفیفی هستند که با گذشت 1 الی 2 روز از بین می رود. در بعضی از بیماران، عوارض زیر هم مشاهده می شود:

  1. کبودی
  2. تغییر رنگ پوست
  3. عفونت
  4. تاول پوستی

بعد از لیزر موهای زائد با آی پی ال، پوست شما در برابر نور آفتاب بسیار حساس است پس حتما از پوستتان محافظت کنید. خراشیدن و وارد کردن هرگونه آسیب فیزیکی به پوست هم باعث حساسیت بیشتر پوست می شود و حتما باید پوستتان را ضدعفونی کنید تا از ایجاد عفونت جلوگیری کنید.

>> مزیت های لیزر موهای زائد با آی پی ال

  1. جلوگیری از رشد مجدد موهای زائد
  2. کاهش سرعت رشد موهای زائد
  3. کاهش ضخامت موها
  4. آی پی ال موهای زائد بیشتری را تحت پوشش قرار می دهد و برای بخش های بزرگتر بدن بسیار مفید است
  5. .علاوه بر رفع موهای زائد، سایر مشکلات پوستی را هم برطرف می نماید

>> استفاده از آی پی ال برای لیزر موهای زائد صورت

دستگاه آی پی ال برای لیزر موهای زائد صورت در خانم ها، عملکرد بسیار خوبی دارد ولی نمی توان از این دستگاه برای سر، ابروها و چشم ها استفاده کرد. استفاده از آی پی ال برای زیر گونه ها یا قسمت بالایی لب یا چانه بلامانع است. هگام لیزر موهای زائد، چشمهایتان را ببندید و به طور مستقیم به نور آی پی ال نگاه نکنید تا به چشمهایتان آسیبی نرسد.

>> نتایج استفاده از آی پی ال

بعد از لیزر موهای زائد با آی پی ال، شاهد کاهش دائمی موهای زائد هستید و همچنین موها آهسته تر از قبل رشد می کنند. شما نیازی به شیو موهای زائدتان به صورت مرتب ندارید. بعد از لیزر، موهای زائد نازک تر و کم پشت تر از قبل می شوند و حتی رنگ آنها هم روشن تر از قبل می شود.

>> چرا برای رفع کامل موهای زائد، به چند جلسه آی پی ال نیاز است ؟

موهای زائد شما، چرخه رشد متفاوتی دارند و فقط فولیکول موهایی با نور و گرمای آی پی ال تخریب می شوند که در مرحله رشد خود قرار داشته باشند. فولیکول موهای زائدی که هنوز رشد نکرده اند، نمی توانند توسط آی پی ال تخریب بشوند و بخاطر همین بیمار باید در طی چند جلسه، اقدام به لیزر موهای زائد خود با آی پی ال کند.

>> آیا لیزر موهای زائد با آی پی ال درد دارد ؟

در حین لیزر موهای زائد با آی پی ال، ممکن است احساس گزش خفیفی داشته باشید ولی این حس به میزانی نیست که نتوانید تحمل کنید. بعد از لیزر با آی پی ال هم تا چند دقیقه الی چند ساعت احساس گرما می کنید. 


:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزرموهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

همه چیز در مورد لیزر موهای زائد و نتایج بعد از لیزر موهای زائد

>> همه چیز در مورد لیزر موهای زائد

با " کلینیک پوست و مو رز " همرا باشید با مقاله کاربردی و جامع " همه چیز در مورد لیزر موهای زائد " و نتایج بعد از لیزر موهای زائد .

 

همه چیز در مورد لیزر موهای زائد

 

>> واقعیت هایی در مورد لیزر موهای زائد

  1. - در لیزر موهای زائد برای جلوگیری از رشد موها، از تکنولوژی نورهای متمرکز استفاده می شود.
  2. - لیزر موهای زاید یکی از بهترین فرآیندهایی است که به جراحی نیازی ندارد و از سال 2016 تا کنون در آمریکا از این روش استفاده می شود.
  3. - از لیزر موهای زاید می توان برای همه ی بخش های بدن استفاده کرد.

>> ایمنی دستگاه لیزر موهای زائد

  1. - از سال 1960 بر روی کارایی دستگاه لیزر موهای زائد آزمایشات زیادی انجام شده است و از سال 1990 استفاده از لیزر آغاز شده است.
  2. - اولین دستگاه لیزر موهای زائد در سال 1995 ساخته شده است که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا هم تایید شده است.
  3. - وسایلی که در ساخت دستگاه لیزر موهای زاید استفاده می شود، کاملا بی خطر است و کارایی کلیه اجزای دستگاه لیزر موهای زائد توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده است.
  4. - معمولا برای لیزر موهای زاید، 3 الی 7 جلسه لازم است.
  5. - در اکثر موارد، بیماران درد کمی را در طول لیزر موهای زائد و بعد از آن احساس می کنند.
  6. - لیزر موهای زائد به دوره ریکاوری خاصی نیاز ندارد.

 

لیزر موهای زائد

 

>> کارایی لیزر موهای زائد :

  1. - بر طبق تحقیقاتی که در سال 2003 انجام شده است، 71 درصد از بیماران از نتایج لیزر موهای زائد خود رضایت کاملی دارند.
  2. - بر طبق تحقیقات در سال 2012، لیزر موهای زائد بیشتر توسط بیمارانی انتخاب می شود که پوست های تیره تری دارند.

>> لیزر موهای زائد چیست ؟

لیزر موهای زائد، یک روش غیر تهاجمی برای کاهش یا رفع موهای آزار دهنده بدن است. در بین بیش از 1 میلیون روش و فرآیند برای رفع موهای زائد، لیزر موهای زائد از سال 2016 یکی از پرطرفدارترین فرآیندها در آمریکا شناخته شده است. لیزر موهای زائد، گزینه خوبی برای کسانی است که موهای زائد زیادی دارند و به دنبال روشی برای کاهش یا رفع موهای زائد در تمام بخش های بدن خود هستند.

>> فرآیند لیزر موهای زائد

قبل از انجام لیزر موهای زائد، متخصص یا دستیارانش نقاط مشخصی از بدن را ضد عفونی می کنند. اگر بخش مورد نظر حساس باشد، می توان از ژل بی حسی هم استفاده کرد. در طول لیزر موهای زائد، همه ی افرادی که در اتاق لیزر حضور دارند، باید از چشمان خود در برابر نور لیزر محافظت نمایند. به محض اینکه نقطه مورد نظر بی حس شود، متخصص بر روی قرار دادن دستگاه لیزر بطور مستقیم بر روی نقاط مورد نظر متمرکز می شود. هر چقدر بخش های مورد نظر بزرگتر باشند، فرآیند لیزر موهای زائد بیشتر طول می کشد. لیزر بخش های کوچک تر، در عرض چند دقیقه انجام می شود ولی لیزر بخش های بزرگتر تا یک ساعت هم ممکن است طول بکشد. وقتی نور لیزر به فولیکول های مو می رسد، امکان دارد کمی بوی سوختگی هم احساس کنید.

>> آمادگی های قبل از لیزر موهای زائد

متخصص به شما در مورد آمادگی های قبل از لیزر موهای زاید توضیحاتی خواهد داد. البته انجام یک سری از کارها، تاثیر لیزر را برای رفع موهای زائد افزایش خواهد داد و حتی می تواند عوارض جانبی ناشی از آن را هم کاهش بدهد. چند تا از کارهای مفیدی که قبل از لیزر موهای زاید می توانید انجام بدهید، عبارتند از :

  1. - قبل از لیزر موهای زائد، به مدت چند روز در معرض نور خورشید قرار نگیرید. لیزر موهای زاید نباید روی پوست آفتاب سوخته انجام بشود.
  2. - از وارد کردن هر گونه آسیب و جراحت به پوستتان خودداری کنید.
  3. - از وکس و سایر روش های اصلاح موهای زائد خودداری کنید.
  4. - دارو مصرف نکنید (مخصوصا داروی آسپیرین)
  5. - اگر در بدن شما عفونتی وجود دارد مانند تاول تبخالی یا حتی اگر عفونت باکتریایی در سطح پوستتان دارید، نمی توانید از لیزر برای رفع موهای زائدتان استفاده کنید.

علاوه بر اینها اگر پوست شما تیره باشد، ممکن است متخصص از شما بخواهد که اول پوستتان را در کلینیک با لیزر سفید کنید ( لیزر بلیچینگ ) و بعد برای رفع موهای زائد از لیزر استفاده کنید.

>> نتایج بعد از لیزر موهای زائد

بعد از لیزر، تعداد موهای زائد در بخش هایی که مورد درمان قرار گرفته است، تا حد زیادی کاهش می یابد. 2 الی 8 هفته بعد از لیزر موهای زائد، شاهد افزایش سرعت رشد موهای زائد خواهید بود زیرا تمام فولیکول های مو به یک اندازه به لیزر واکنش نشان نمی دهند. اکثر بیماران شاهد 10 الی 25 درصد از کاهش حجم موهای زائد خود، بعد از اولین جلسه لیزر موهای زاید هستند. حدودا بین 3 الی 8 جلسه طول می کشد تا موها بطور دائم از بین بروند. متخصص می تواند تعداد دقیق جلسات لازم را در اولین جلسه از لیزر به شما بگوید. علاوه بر این، مراجعه به کلینیک پوست و مو بطور سالانه هم تاثیر خوبی در نتایج نهایی لیزر موهای زاید شما خواهد گذاشت.

>> هزینه لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زاید به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  1. تجربه متخصص
  2. موقعیت مکانی کلینیک پوست و مو
  3. حجم کار و بخش های مورد نظر برای لیزر
  4. تعداد جلسات

>> لیزر چگونه باعث کاهش تعداد موهای زائد می شود؟

در لیزردرمانی، برای رفع موهای زائد از نور متمرکزی استفاده می شود تا بر روی فولیکول های مو نهایت تاثیر را بگذارد. فولیکول های مو مانند حفره های کوچکی هستند که در زیر پوست قرار دارند و موها از همین حفره ها رشد می کنند. فولیکول های مو، نور لیزر را جذب نمی کنند بلکه این رنگدانه های مو هستند کگه این نور را به خودشان جذب می کنند و مو سریعا بخار می شود زیرا لیزر گرمای زیادی دارد. همانطور که می دانید رنگدانه های مو نور لیزر را جذب می کنند، بنابراین موهای تیره تر نور لیزر را بهتر جذب می کنند؛ بخاطر همین است که افرادی با موهای تیره و پوست روشن، کاندیدهای ایده آلی برای لیزر موهای زائد هستند. بیمارانی که پوست تیره تری دارند، باید از دستگاه لیزری استفاده کنند که بتواند بر روی موی آنها (جدا از رنگ پوستشان) تاثیر خوبی بگذارد. بیمارانی که رنگ موی روشن تری دارند، کاندیدهای خوبی برای لیزر موهای زاید نیستند زیرا شاهد نتایج خوبی از لیزر موهای زائد خود نخواهند بود. دستگاه لیزر بر روی موهای بدون رنگدانه، نمی تواند به خوبی متمرکز بشود. در واقع لیزر موهای زائد بر روی موهای بلوند، خاکستری یا سفید اثری ندارد.    


:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزرموهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

مقایسه لیزر موهای زائد و الکترولیز در کلینیک پوست و مو رز

>> مقایسه لیزر موهای زائد و الکترولیز

لیزر موهای زائد و الکترولیز، دو نوع پرطرفدار برای رفع موهای زائد صورت و بدن هستند که اثرات بلند مدت و ماندگاری را برای بیمار به دنبال دارند. لیزر موهای زائد و الکترولیز، روی فولیکول های مویی که زیر سطح پوست وجود دارند، تاثیر زیادی می گذارند. لیزر موهای زائد هم از سال 2013، در بین بیماران طرفداران زیادی پیدا کرده است.

الکترولیز هم با اینکه طرفداران خاص خود را دارد ولی به اندازه لیزر موهای زائد نتوانسته است در بین مردم محبوب بشود. مقاله امروز " کیلینیک پوست و مو رز " به مزایا، عوارض و سایر اطلاعات مربوط به این دو روش اختصاص دارد.

 

مقایسه لیزر موهای زائد و الکترولیز

 

>> لیزر موهای زائد

در دستگاه لیزر، برای رفع موهای زائد از پرتوهای ملایم ولی با گرمای بالا استفاده می شود. هدف از لیزر موهای زائد، آسیب به فولیکول های مو است تا روند رشد موها کاهش پیدا کند. اگرچه اثرات لیزر موهای زائد ماندگارتر از سایر روش هاست ( مانند شیو ) ، ولی لیزر نمی تواند موها را به طور دائمی از بین ببرد. برای اینکه بیمار شاهد نتایج ماندگاری از لیزر موهای زائد خود باشد، باید در طی چند جلسه اقدام به لیزر نماید.

 

لیزر موهای زائد

 

>> فواید لیزر موهای زائد

  1. لیزر موهای زائد را می توان برای هر قسمتی از بدن استفاده کرد؛ از صورت گرفته تا پاها. فقط نمی توان از لیزر برای چشم ها استفاده کرد. در واقع کاربردهای لیزر بسیار متنوع است.
  2. لیزر موهای زائد نیازی به دوره ریکاوری ندارد. شما می توانید بعد از هر جلسه لیزر، فعالیت های روتین خودتان را انجام بدهید.
  3. اگرچه بعد از هر بار لیزر موهای زائد، موهای جدید شروع به رشد می کنند ولی شاهد یک سری تغییرات در رنگ موهای زائد خواهید بود؛ در واقع رنگ موهای زائد روشن تر از قبل می شود. البته از نظر تعداد هم در هر جلسه، از تعداد موهای زائد کاسته می شود و حجم آنها مثل قبل نخواهد بود.

>> اثرات جانبی و عوارض های لیزر موهای زائد

اثرات جانبی لیزر موهای زائد شامل موارد زیر است:

  1. تاول روی سطح پوست
  2. التهاب
  3. تورم
  4. سوزش پوست
  5. تغییر رنگدانه ها در افرادی که پوست تیره تری دارند
  6. قرمزی

اثرات جانبی خفیف تر مانند سوزش و قرمزی پوست، بعد از گذشت چند ساعت از بین می روند. بیمار می تواند برای هر عارضه ای که دیرتر برطرف می شود، به متخصص مراجعه کند. اسکارها و تغییرات بافت پوست، هم جزو اثرات جانبی هستند که به ندرت اتفاق می افتند. شما می توانید با انتخاب متخصصی با مهارت و با تجربه، از ایجاد عوارض و اثرات جانبی جلوگیری نمایید. لیزر موهای زائد در سالن های آرایشی، به هیچ وجه توصیه نمی شود.

>> نکاتی در مورد قبل و بعد از لیزر موهای زائد

  1. قبل از لیزر موهای زائد، متخصص از کرم بی حسی برای کاهش درد استفاده می کند. اگر بعد از لیزر موهای زائد هوز هم احساس درد می کنید، می توانید با مشورت متخصص از داروهای ضد درد هم استفاده نمایید. البته ممکن است متخصص کرم استروئید را برای دردهای شدیدتر تجویز کند.
  2. استفاده از یخ یا کمپرس سرد در نقاطی که لیزر انجام داده اید، می تواند باعث بهبود عوارض طبیعی مثل قرمزی و تورم صورت بشود.
  3. لیزر موهای زائد، رشد موها را متوقف می کند ولی باعث رفع دائمی موهای زائد نمی شود؛ به همین خاطر باید در چند جلسه، لیزر موهای زائد را تکرار کنید. لیزر موهای زائد در طی جلسات منظم به شما کمک می کند تا بتوانید به نتایج بهتری برسید.
  4. بعد از هر جلسه لیزر موهای زائد، در معرض نور آفتاب قرار نگیرید؛ مخصوصا هنگام ظهر که تابش آفتاب شدیدتر است. قرار گرفتن در معرض آفتاب باعث سوختن پوست شما می شود. هر روز از ضد آفتاب مناسبی استفاده کنید. بهتر است 6 هفته قبل از لیزر موهای زائد هم در معرض نور مستقیم نور آفتاب قرار نگیرید تا به رنگدانه های پوستتان آسیبی وارد نشود.
  5. - اکثر بیماران نیاز دارند تا هر 6 هفته برای لیزر موهای زائد خود، به کلینیک پوست و مو مراجعه کنند. مراجعه منظم به کلینیک از رشد مجدد موها جلوگیری می کند.

>> هزینه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد ، تحت پوشش بیمه سلامت قرار نمی گیرد. هزینه کلی لیزر موهای زائد، به تعداد جلسات مورد نیاز برای بیمار بستگی دارد. شاید هزینه لیزر موهای زائد در سالن های آرایشی پایین تر از کلینیک ها باشد ولی لیزر موهای زائد در این مکان ها به هیچ وجه توصیه نمی شود و احتمال بروز عوارض و اثرات جانبی بعد از لیزر موهای زائد هم بسیار بالاست.

>> الکترولیز

الکترولیز هم یکی دیگر از روش های رفع موهای زائد است که توسط متخصص های پوست انجام می شود و می تواند جلوی رشد موها را بگیرد. الکترولیز با وارد کردن یک اپیلاتور به درون پوست انجام می شود. الکترولیز با امواج خود از رشد موهای جدید جلوگیری می کند. برای اینکه نتایج بهتری بگیرید، باید الکترولیز را در طی چند جلسه انجام بدهید.

>> فواید الکترولیز

  1. اثرات الکترولیز ماندگارتر از لیزر موهای زائد است.
  2. الکترولیز می تواند از رشد موهای جدید در هر نوع پوستب جلوگیری کند.
  3. از الکترولیز می توان برای همه ی بخش های بدن استفاده کرد؛ حتی برای ابروها.

>> اثرات جانبی و عوارض های الکترولیز

اثرات جانبی موقت در الکترولیز کاملا طبیعی هستند و با گذشت یک روز برطرف می شوند. یکی از اثرات جانبی الکترولیز، سوزش و قرمز شدن پوست است. تورم و درد هم به ندرت در بن بیماران رخ می دهد. اثرات جانبی مهم تر در الکترولیز شامل بروز عفونت از طریق سوزن های استریل نشده است و همچنین ممکن است اسکارهایی در روی سطح پوست باقی بماند.

>> نکاتی در مورد الکترولیز

تعداد جلسات لازم برای الکترولیز بستگی به این دارد که در کدام بخش های بدنتان قصد دارید اکترولیز انجام بدهید. طبق تحقیقاتی که انجام شده است، هر هفته یا هر دو هفته نیاز به انجام الکترولیز خواهید داشت تا بتوانید به نتایج خوبی برسید. البته  به محض اینکه موها از بین رفتند، دیگر نیازی به الکترولیز نخواهید داشت.

>> هزینه الکترولیز

هزینه الکترولیز بستگی به نقاطی دارد که تحت درمان قرار می گیرد و همچنین تعداد جلسات لازم برای الکترولیز هم یکی دیگر از فاکتورهایی است که در تعیین هزینه الکترولیز نقش دارد. البته اپیلاتورهای خانگی را هم می توان در بازار تهیه کرد ولی به اندازه دستگاه های تخصصی موجود در کلینیک ها موثر نیستند و با عوارض زیادی همراه هستند.

>> لیزر موهای زائد یا الکترولیز ؟ کدام یک بهتر است ؟

لیزر موهای زائد و الکترولیز در مقایسه با شیو، اثرات ماندگارتری دارند. البته هر کدام از این روش ها دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند؛ مثلا اثرات الکترولیز در مقایسه با لیزر موهای زائد، ماندگارتر است ولی تعداد جلسات لازم برای الکترولیز بیشتر از تعداد جلسات لیزر موهای زائد است زیرا الکترولیز در هر جلسه تنها می تواند بخش کوچکی را تحث پوشش خود قرار بدهد؛ برعکس لیزر موهای زائد که در زمانی کوتاه می تواند بخش های بزرگتر بدن را تحت پوشش خود قرار بدهد و روی حجم زیادی از فولیکول های مو تاثیر بگذارد. انتخاب با شماست که آیا دوس دارید در مدت زمان کوتاه تری از شر موهای زائدتان خلاص شوید یا در طی زمان طولانی تر. شما می توانید با متخصص هم در این زمینه مشورت نمایید و با توجه به شرایطتتان، بهترین روش را انتخاب نمایید.


:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزرموهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

جلسات لیزر موهای زائد در کلینیک پوست و مو

>> جلسات لیزر موهای زائد

نظرات زیادی در مورد تعداد جلسات لازم برای لیزر موهای زائد وجود دارد. لیز موهای زائد تا زمانی ادامه پیدا می کند که هیچ مویی در روی بدن باقی نماند. مقاله امروز " کلینیک پوست و مو رز" به جلسات لیزر موهای زائد اختصاص دارد؛ با ما همراه باشید تا در مورد تعداد جلسات لازم برای لیزر موهای زائد، فاصله بین این جلسات و سایر نکات مربوط به آن اطلاعات بیشتری بدست بیاورید.

 

جلسات لیزر موهای زائد

 

>> چرا لیزر موهای زائد به جلسات متعددی نیاز دارد؟

موهای زائد، چرخه ی رشد مخصوص به خود را دارند و لیزر، رنگدانه های سیاه رنگ را در بین فولیکول های مویی که در چرخه رشد خود قرار دارند را مورد هدف خود قرار می دهد. ممکن است 80 درصد از فولیکول ها در مرحله رشد خود باشند. فولیکول هایی که تحت تاثیر لیزر قرار نمی گیرند، چند روز بعد دوباره روی سطح پوست رشد می کنند ولی در این مورد نباید نگران باشید زیرا لیزر در جلسات بعدی، این فولیکول ها را مورد هدف قرار می دهد. فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد هم بین 4 الی 6 هفته است.

 

  لیزر موهای زائد

 

  به مرور زمان و در طی جلسات منظم، تعداد موهایی که دوباره رشد می کنند، کاهش می یابد. البته توجه کنید که لیزر روشی دائمی برای کاهش موهای زائد بدن است. نمی توان به طور قطعی گفت که برای هر قسمت از بدن، به چند جلسه لیزر نیاز دارید زیرا ساختار بدن، موها، رنگ پوست شما با دیگران متفاوت است و همچنین هورمون هایی که در بدن شما باعث رشد موهای زائد می شوند هم خاص هستند و در نتیجه تعداد جلسات لیزر مورد نیاز برای هر فرد، متفاوت از دیگران است. بدن شما بسیار پیچیده است و دائم در حال تغییر است. ممکن است هورمون های شما در طول زندگی، تغییر کنند و حتی باعث افزایش رشد موهایتان هم بشوند. بعضی از بیماران با گذشت یک سال، باز هم شاهد رشد موهای زائد خود هستند و لازم است هر سال لیزر موهای زائد را انجام بدهند تا به نتایج رضایت بخشی برسند.

>> سوالاتی که می توانید قبل از انجام لیزر موهای زائد از پزشکتان بپرسید:

  1. به چند جلسه لیزر احتیاج دارم؟
  2. از چه دستگاهی برای لیزر استفاده می کنید؟
  3. آیا امکان دارد ابتدا لیزر را بر روی نقطه ای از بدنم تست کنید؟
  4. بین هر جلسه از لیزر، چند روز باید فاصله باشد؟
  5. ایا ضمانتی برای نتایج رضایت بخش وجود دارد؟
  6. هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

>> مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد

  1. 24 ساعت قبل از لیزر، از مصرف کافئین خودداری کنید.
  2. قبل از لیزر موهای زائد،  بدنتان را برنزه نکنید.
  3. موهای زائد را با ریشه جدا نکنید.
  4. روز قبل از لیزر، موهایتان را حتما شیو کنید و با پوستی تمیز برای لیزر آماده شوید.
  5. 6 هفته قبل از لیزر موهای زائد، از قرار گرفتن در معرض نور شدید آفتاب پرهیز کنید.

>> مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

  1. 6 هفته بعد از لیزر موهای زائد، از قرار گرفتن در معرض نور شدید آفتاب پرهیز کنید.
  2. مطمئن باشید که بخشی از موهای زائد بدن شما، ریزش خواهد کرد.

>> نحوه ریختن موها بعد از لیزر موهای زائد

بعد از انجام لیزر، موهایی که مورد هدف لیزر قرار گرفته اند، دوباره روی سطح پوست رشد می کنند ولی بعد از 10 الی 14 روز موهای زائد به مرحله ریزش نزدیک می شوند و شروع به افتادن می کنند. در این زمان می توانید در حمام با استفاده از یک کیسه یا لیف، به آرامی موها را از روی سطح پوستتان پاک کنید. نکته ای که باید توجه کنید این است که بعد از لیزر، نباید از وکس و اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زائد استفاده کنید، زیرا قرار است این موها به طور طبیعی بریزند. اگر در حین ریزش، بعضی از موها همچنان مقاوم هستند و نمی ریزند، باید در جلسات بعدی مورد هدف لیزر قرار بگیرند. البته شما می توانید موهای باقی مانده را شیو کنید ولی از روش هایی که باعث از بین بردن ریشه موها می شود مثل وکس و غیره نباید استفاده کنید.

>> مراحل مختلف رشد موهای زائد و ارتباط آن با میزان تاثیر لیزر

چرخه ی رشد موهای زائد بستگی به محل قرار گیری آنها در بدن دارد. هر یک از موهای زائد بدن شما سه مرحله را پشت سر می گذراند؛ این مراحل عبارتند از:

  1. آناژن (مرحله رشد)
  2. کاتاژن (مرحله انتقال)
  3. تلوژن (مرحله استراحت)

یکی از خصوصیات لیزر موهای زائد این است که تنها زمانی موثر واقع خواهد شد که موهای زائد در یکی از این سه مرحله قرار داشته باشند. مو در مراحل کاتاژن و تلوژن، به ترتیب حدودا 2 هفته و 3 ماه ماندگار است و مرحله آناژن حدودا 2 الی 3 سال باقی می ماند و گاهی اوقات هم طولانی تر از این زمان؛ این مرحله و مدت ماندگاری آن در هر فردی متفاوت با سایرین است. معمولا در هر زمانی 75 درصد از موها، در مرحله آناژن قرار دارند. موها در این مرحله از رشد خود به راحتی تحت تاثیر لیزر قرار می گیرند زیرا فولیکول های مو نور لیزر را جذب خواهند کرد. در هر جلسه از لیزر، آن دسته از فولیکول موهایی که در جلسه قبل در مرحله آناژن قرار نداشتند، تحت تاثیر لیزر قرار خواهند گرفت. معمولا متخصص 3 تا 5 جلسه را برای شما برنامه ریزی می کند تا تمام فولیکول های موهای زائد شما تحت تاثیر اشعه لیزر قرار بگیرد.

>> چه زمانی لیزر بیشترین تاثیر را روی موهای زائد می گذارد؟

لیزر زمانی بیشترین تاثیر را روی موهای زائد می گذارد که بین رنگ پوست و رنگ موها تضاد قابل توجهی وجود داشته باشد؛ مثلا افرادی که دارای پوست روشن و موهای تیره و ضخیم هستند، بهترین گزینه محسوب می شوند و می توان شاهد نتایج رضایت بخشی از لیزر برای این دسته از بیماران بود.

>> چرا هزینه لیزر موهای زائد نسبت به سایر روش ها بیشتر است؟

لیزر با توجه به تاثیری که در کاهش موهای زائد می گذارد و همچنین زمان کوتاهی که صرف آن می شود، قطعا هزینه آن نسبت به سایر روش ها بیشتر نیست. وکس و سایر روش هایی که برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شود، جدا از هزینه زیادی که صرف آنها می شود، نه تنها نتایج رضایت بخشی را برای فرد به دنبال ندارد، بلکه باعث رویش بیشتر موهای زائد هم می شود زیرا در وکس که موها از ریشه جدا می شوند، جریان خون باعث می شود تا فولیکول های مو تغذیه بشوند و اگر از وکس بارها استفاده بشود، نتیجه ای که برای بیمار به دنبال خواهد داشت، رویش موهایی با ریشه های عمیق و زبر خواهد بود. خوشبختانه چند جلسه لیزر موهای زائد، شما را از شر موهای زائد بدنتان خلاص خواهد کرد و هزینه آن به توجه به کارایی آن واقعا ارزش دارد.  

امیدواریم مقاله جامع " جلسات لیزر موهای زائد " برای شما کاربران گرانقدر مفید واقع گردیده باشد.

 

>> هزینه لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد بستگی به نوع دستگاه لیزر، ناحیه بدن و تعداد جلسات دارد. " کلینیک تخصصی پوست و مو رز" با پزشکانی مجرب و متخصص و دستگاه های پیشرفته، خدمات لیزر موهای زائد را هم به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. در این کلینیک پوست و مو هدف ما، رضایت شما مشتریان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیزر موهای زائد و تعداد جلسات لازم، با شماره 02144067005 تماس حاصل فرمایید.    



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیزر موهای زائد و لیزر موهای زائد زیر بغل

>> لیزر موهای زائد :

لیزر موهای زائد چیست؟خیلی از افراد از روش های دیگر برای اصلاح موهایشان، جواب خوبی نمی گیرند و چند روز بعد باز هم همان موها شروع به رشد می کند. لیزر موهای زائد راهی است برای از بین بردن ریشه موهای زاید و به تدریج باعث کاهش رشد موها و در نهایت از بین بردن موهای زائد می شود.با ما همراه باشید تا با لیزر موهای زائد اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

از لیزر مو می توان برای موهای قسمت های مختلف بدن استفاده کرد. تعداد جلسات موهای زائد بستگی به رنگ پوست فرد، نوع و جنس موهای زاید و آن قسمتی دارد که باید لیزر شود. با ما همراه باشید تا دوباره لیزر موهای زائد اطلاعات بیشتری بدست بیاورید.  

لیزر موهای زائد

 

>> مزایای لیزر موهای زائد :

از لیزر می توان برای نقاط مختلف بدن از جمله موهای زائد صورت، موهای زائد پا، موهای زائد بازو، موهای زائد زیر بغل،موهای زائد شانه،موهای زائد شکم،موهای زائد سینه،موهای زائد پشت بدن، و غیره استفاده کرد. لیزر روی موهای سیاه و زبر بیشترین تاثیر را می گذارد و اگر فرد دارای پوست روشن باشد، باز هم می توانیم شاهد نتایج بهتری باشیم. بهترین زمان برای لیزر، فصل های سرد مخصوصا زمستان است زیرا در این فصل ها تابش آفتاب کمتر است و پوست لیزر شده کمتر آسیب می بیند. لیزر موهای زاید هیچ آسیبی به پوست و نقاط دیگر بدن نمی رساند.  

لیزر موهای زائد

 

>> موارد منع لیزر موهای زاید :

کسانی که بیماری های خاصی مثل لوپوس یا پورفیری دارند، نمی توانند از لیزر برای رفع موهای زایدشان استفاده کنند چون نور لیزر برای آنها خیلی ضرر دارد. خانم های باردار هم نباید در معرض نور لیزر قرار بگیرند زیرا ممکن است برای جنین ضرر داشته باشد. کسانی که حساسیت پوستی، تبخال یا عفونت در محل مورد مورد نظر و یا سابقه تنبلی تخمدان و اختلالات هورمونی دارند، حتما پزشک خود را در جریان بگذارند.

>> انواع دستگاه های لیزر :

در حال حاضر، سه نوع دستگاه لیزر به نام های لیزر الکسانداریت، لیزر دیود و لیزر ان دی وجود دارد. دستگاه الکسانداریت، جدیدترین و سریع ترین دستگاه لیزر موهای زاید است. طول موج های این دستگاه متناسب با خصوصیات پوستی بیمار تنظیم می شود و اشعه لیزر این دستگاه بدون هیچگونه آسیبی، وارد پوست می شود. نتایج حاصل از لیزر موهای زائد توسط این دستگاه، بسیار رضایت بخش است.

>> نحوه لیزر موهای زائد :

ابتدا پزشک عینک های مخصوصی را به بیمار می دهد تا از چشم های او در برابر نور لیزر محافظت کند و همچنین پوست بیمار را با ژلی سرد می پوشاند. پزشک، دستگاه لیزر را روی نواحی مورد نظر قرار می دهد تا نور لیزر وارد فولیکول های مو بشود و سپس رنگدانه های موجود در فولیکول مو، نور لیزر را جذب کرده و در نهایت ریشه مو از بین برود. زمان انجام لیزر بسیار کوتاه است؛ مثلا لیزر بالای لب کمتر از یک دقیقه طول می کشد و لیزر نواحی بزرگتری مثل شکم حدودا یک ساعت طول می کشد.

>> مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

- تا 48 ساعت بعد از لیزر موهای زائد، در معرض آفتاب قرار نگیرید چون آفتاب تاثیر لیزر را کمتر می کند و باعث سوختگی پوست می شود. برای جلوگیری از آسیب های پوستی بعد از لیزر موهای زائد، به طور مرتب از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. - تا 24 ساعت اندامتان را مرطوب نکنید و از دئودورانت استفاده نکنید. - در صورتیکه پزشک، کمپرس های سرد و کرم های مخصوص ضد التهاب و ترمیم پوست را برایتان تجویز کرده است، حتما از آنها استفاده کنید. - ورزش ها و فعالیت های سنگین را انجام ندهید. - دوش آب گرم نگیرید چون آب گرم دمای بدن را بالا می برد و بدن شروع به عرق زدن می کند که در اینصورت احتمال بروز عفونت در اندام هایی که لیزر شده اند، هم بالا می رود. از رفتن به سونا و استخر هم خودداری کنید. - تا 48 ساعت بعد از لیزر موهای زائد، از مواد آرایشی و پمادهای موضعی استفاده نکنید. - بعد از لیزر موهای زائد هم نباید موهایتان را وکس و یا اپسلاسیون کنید. - برای جلسات بعدی لیزر می توانید با پزشک هماهنگ کنید.

>> مقایسه لیزر موهای زائد و اپیلاسیون

لیزر موهای زائد روشی جدید برای رفع موهای زاید است ولی اپیلاسیون روشی نسبتا قدیمی ست. لیزر روشی است برای رفع دائمی موهای زاید ولی اپلاسیون بطور موقت موها را از بین می برد. بیمار در حین لیزر موهای زائد خود، هیچگونه دردی را احساس نمی کند ولی اپیلاسیون با درد همراه است. لیزر هیچ آسیبی به پوست نمی رساند ولی اپیلاسیون باعث بروز حساسیت های مختلف پوستی می شود. بعد از چند جلسه لیزر، موهای زاید بطور کامل از بین می روند ولی در اپیلاسیون موهای زاید فقط بصورت موقت ناپدید می شوند و دوباره رشد می کنند. زمان لازم برای لیزر بسیار کوتاه است ولی زمان لازم برای اپیلاسیون، بسیار طولانی ست.

>> چه کسانی کاندید مناسبی برای لیزر موهای زائد هستند؟

کسانی که از اصلاح مکرر موهای زاید خود خسته شده اند و افرادی که تمایل دارند بطور دائمی از رشد موهای زاید راحت بشوند، کاندید خوبی برای لیزر موهای زائد هستند.

>> نظرات بیماران درباره لیزر موهای زائد

>> چرا لیزر مو در همه افراد نتایج یکسانی را به دنبال ندارد؟

نوع پوست و جنس موها در همه ی افراد یکسان نیست؛ بنابراین لیزر در بیماران مختلف، نتایج متفاوتی را به دنبال دارد. متخصص با توجه به پوست و موها، بهترین دستگاه را برای رفع موهای زائد انتخاب می کند.

>> آیا لیزر موهای زائد زیر بغل خطرناک است؟

غدد لنفاوی زیادی در زیر بغل وجود دارند و یکی از دغدغه های بیماران در مورد لیزر موهای زائد زیر بغل، آسیب به این غدد است. لازم به ذکر است که لیزر هیچ خطری برای سلامت غدد لنفاوی ندارد و هیچ آسیبی به آنها نمی زند.

>> آیا افرادی که دارای پوست های تیره تر هستند هم می توانند از لیزر برای رفع موهای زائد خود استفاده کنند؟

دستگاه لیزر، قابلیت تنظیم دارد و بر استس خصوصیات و فاکتورهای پوستی بیمار تنظیم می شود؛ بگونه ای که بیمار شاهد بهترین نتیجه از لیزر موهای زائد خود باشد. در افرادی که پوست های تیره تری دارند، لیزر حتی باعث تغییر رنگدانه های پوست آنها هم می شود.

>> معمولا لیزر موهای زائد چقدر طول می کشد؟

مدت زمان لازم لیزر موهای زائد، به بخشی از بدن بستگی دارد که قصد لیزر آن را دارید؛ مثلا لیزر پاها کمی طولانی تر از سایر قسمت هاست. معمولا لیزر موهای زائد بین نیم ساعت تا یک ساعت طول می کشد.

>> آیا لیزر کل بدن در یک جلسه مفید است؟

حتما شما هم شنیده اید که در بعضی از کلینیک ها، کل بدن را می توان در یک جلسه لیزر کرد. پزشک ها توصیه می کنند که بهتر است بیمار در هر جلسه، تنها یک الی دو قسمت از بدن خود را لیزر کند. برای اینکه نتایج بهتری از لیزر بگیرید، لازم است آن را به دفعات متعدد تقسیم کنید.

>> فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد، چند هفته باید باشد؟

چرخه رشد موهای بدن در هر انسانی متفاوت است؛ متخصص با توجه به میزان رشد، جنس، نوع و سایر خصوصیات موها، برای جلسات شما برنامه ریزی مناسبی می کند. معمولا فاصله 3 تا 6 هفته بین جلسات لیزر مناسب است.

>> بعد از لیزر موهای زائد، استفاده از کدام ضد افتاب پیشنهاد می شود؟

برای انتخاب نوع و مارک ضد آفتاب می توانید با متخصص مشورت نمایید زیرا متخصص نوع پوست شما را خوبی می شناسد و ضد آفتابی متناسب با خصوصیات پوستتان برای شما تجویز می کند. معمولا بهتر است بیمار از ضد آفتاب SPF30 استفاده کند.

>> لیزر برای کدام دسته از موها تاثیر بیشتری دارد؟

اگر نواحی که قصد لیزر آن را دارید، موهای زبرتر و تیره تری داشته باشد، لیزر می تواند تاثیر بهتری روی آنها بگذارد و در نتیجه می توانید نتیجه رضایت بخش تری را از لیزر موهای زائد خود بگیرید.

>> در مورد اثرات لیزر بر روی موهای زائد توضیح می دهید؟

لیزر، تاثیرات زیادی بر روی موهای زاید می گذارد مثلا تعداد موهای زائد را کاهش می دهد، بر روی چرخه ی رشد موهای زاید تاثیر می گذارد و سرعت چرخه رشد آنها را کاهش می دهد، موهای کلفت و زبر را نازک تر و نرم تر می کند و حتی روی رنگ موها هم تاثیر می گذارد؛ بطوریکه رنگ موهای زاید را روشن تر می کند. لیزر حتی پوست را هم نرم تر و لطیف تر می کند.

>> کدام دسته از افراد نمی توانند از لیزر برای رفع موهای زائد خود استفاده کنند؟

خانم هایی که باردار یا شیرده هستند، افرادی که زخم های زیادی در نواحی مورد نظر خود برای لیزر دارند و کسانی که در نقاط مورد نظر عفونت دارند، نمی توانند از لیزر برای رفع موهای زائد خود استفاده کنند.

>> آیا لیزر موهای زائد،محدودیت سنی دارد؟

پزشکها توصیه می کنند که افراد زیر 15 سال از لیزر استفاده نکنند.

>> از لیزر می توان برای کدام نقاط بدن استفاده کرد؟

از لیزر می توان برای تمام بخش های بدن استفاده کرد؛ از قبیل، لیزر موهای زائد زیر بغل و لیزر موهای زائد صورت و سایر اندام های بدن

>> در مورد مزیت لیزر نسبت به الکترولیز توضیح بدهید؟

در هر جلسه از الکترولیز، می توان موهای زائد یک بخش از بدن را از بین برد ولی با کمک لیزر می توان بخش های بزرگتر و وسیع تری از موهای زاید بدن را از بین برد. الکترولیز روشی بسیار کند و زمان بر برای رفع موهای زاید است زیرا هر یک از موهای زائد باید بطور جداگانه تخریب بشوند. در واقع الکترولیز برای نواحی بزرگ بدن مثل پاها کاربردی ندارد. نتایج حاصل از الکترولیز اصلا رضایت بخش نیست زیرا 50 درصد از موها پس از مدتی دوباره شروع به رشد می کنند ولی لیزر روشی سریع و موثر برای رفع کامل موهای زاید است. در موارد زیادی، بیماران هنگام الکترولیز احساس درد می کنند و این روش عوارضی مثل زخم، لکه، اسکار و عفونت را بر روی پوست بیمار به دنبال دارد.

>> مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد

- اگر داروی خاصی مصرف می کنید، حتما به پزشک اطلاع بدهید. - تا 6 هفته قبل از لیزر موهای زائد، نباید محل های مد نظرتان را وکس کنید زیرا با وکس، ریشه ها و فولیکول های مو موقتا ناپدید می شوند. - تا 4 هفته قبل از لیزر موهای زائد، از اپیلاسیون موهای زاید خودداری کنید. - تا 4 هفته قبل از لیزر موهای زائد، از کرم های سفید کننده پوست و همچنین از کرم های رفع موهای زاید استفاده نکنید. - شما می توانید 12 الی 14 ساعت قبل از لیزر، موهای آن ناحیه را با تیغ شیو کنید. - معمولا تا دو الی سه هفته قبل از لیزر موهای زائد نباید از داروهایی مثل انواع مسکن ها، قرص های ضد بارداری و غیره استفاده کنید. - در صورت مصرف داروی خاص، حتما به پزشک خود اطلاع بدهید. - قبل از لیزر موهای زائد، نباید بدنتان را توسط نور آفتاب و یا سایر روش ها برنزه کنید چون اینکار باعث سوختن و به جا ماندن اسکار بر روی سطح پوستتان می شود. تا 4 هفته قبل از لیزر موهای زائد، نباید در معرض نور آفتاب قرار بگیرید. - تا سه روز قبل از لیزر، به استخر نروید.

>>اقدامات لازم هنگام لیزر موهای زائد

- از لباس های راحت و گشاد استفاده کنید. لباس های تنگ مثل شلوارهای جین باعث ایجاد حساسیت پوستی می شوند. - پوست خود را از هر نوع کرم، لوسیون و غیره تمیز کنید.

>>عوارض لیزر موهای زائد :

لیزر موهای زائد ممکن است عوارضی مثل قرمزی پوست، ورم، سوزش، خارش، اسکار و رشد مجدد موها را به دنبال دارد. البته این عوارض بستگی به نوع پوست فرد و رنگ آن دارد. رشد دوباره موها در هر فرد متفاوت است و بستگی به هورمون ها و دیگر فاکتورهای بیولوژیکی دارد؛ معمولا بعد از 3 الی 7 جلسه رشد موها کاملا متوقف می شود. در موارد بسیار نادری هم تاول در سطح پوست فرد مشاهده شده است که در افراد با رنگ پوست تیره این امکان وجود دارد.

>>هزینه لیزر موهای زائد :

هزینه لیزر موهای زائد بستگی به نوع دستگاه لیزر، ناحیه بدن و تعداد جلسات دارد. "کلینیک تخصصی پوست و مو رز" با پزشکانی مجرب و متخصص و دستگاه های پیشرفته، خدمات لیزر موهای زاید را هم به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. در این کلینیک هدف ما، رضایت شما مشتریان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیزر موهای زائد، با شماره 02144067005 تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , هزینه لیزر موهای زائد , لیزر مو , لیزر موهای زائد زیر بغل , لیزر موهای زائد صورت , فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد , عوارض لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد